וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתן בגדים אונליין? מקוות שלא תקרה לכן הפדיחה הזאת

1.12.2020 / 0:02

צעירה הזמינה ב-ASOS אוברול במידת Small - וכשהוא הגיע היא גילתה שזו אותה המידה שלובשת הדוגמנית באתר והוא בקושי מכסה את החזה שלה. כשגברים ניסו להסביר לה על חשיבות בדיקת המידה לפני הקנייה היא נתנה להם שיעור חשוב במידות נשים

הזמינה סרבל מאסוס באותה מידה כמו של הדוגמנית - וזה מה שקרה/@perri_theplatypus1

כולנו קנינו מלא בגדים בחודש האחרון - וכמעט הכל אונליין, בלי ממש למדוד את הבגד ולראות איך הוא יושב עלינו והאם הוא מחמיא לנו, אבל אנחנו די בטוחות שלאף אחד מכם לא קרתה פדיחה כמו זו - פרי בת ה-20 מניו יורק שיתפה בטיקטוק סרטון שמציג מה קרה לה לאחר שקנתה סרבל מ-ASOS - רק כדי לגלות שהוא בקושי מכסה את החזה שלה.

פרי, הסבירה שהיא רכשה סרבל ורוד עם כשברגליים גזרת פדלפון במידה small - לאחר שטענה שהיא בדקה את המידות באתר, והגיעה למסקנה שהיא זקוקה לאותה מידה כמו הדוגמנית בתמונה. עם זאת, כשהבגד הגיע והיא סוף סוף זכתה למדוד, זה היה סיפור אחר לגמרי. צפיפות לא נורמלית באיזור החזה, ממש לא כזו שמחמיאה לדקולטה.

צפו בפדיחה

הפוסט, שצבר במהירות 3.5 מיליון לייקים, הוצף בתגובות של צופים שהיו משועשעים בדיוק כמו פרי, שנשמעת צוחקת בהיסטריה כשהיא מסתכלת על עצמה במראה אחרי שהצליחה סוף סוף לסגור את הרוכסן. היו רבים ששיבחו את ההתאמה של האוברול - התבדחו שהוא מציע פוש-אפ בחינם. "לפחות הבנות יושבות יפה", הגיבה אחת ואחרת קבעה: "אם זה נסגר - זה מתאים."

עם זאת, היו אחרים (לרוב גברים) שהתעקשו להציק לפרי בשאלות ותהו דעת מדוע היא רכשה מלכתחילה את אותו הגודל כמו הדוגמנית. "לכולנו יש מבנה גוף שונה - את רק צריכה לבדוק את המידות," הסביר לה אחד, בעוד אחר תהה: "מדוע הזמנת את אותה המידה כמוה בבירור אם אתן לא באותו גודל?" ושלישי סיכם: 'אני שונא להגיד את זה - אבל זה בגלל שהיא הרבה יותר גבוהה ממך".

הזמנה מאסוס שהשתבשה. @perri_theplatypus1, צילום מסך
האוברול על הדוגמנית ועל פרי/צילום מסך, @perri_theplatypus1

אז מה קרה פה בעצם?

בסרטון נוסף שפרסמה לאחר כל התגובות שקיבלה פרי הסבירה מדוע הזמינה את הגודל הזה בדיוק: "מדריך המידות באתר הראה לי שהדוגמנית לובשת מידת small ובדקתי את מדריך המידות ואני גם מידת small", הסבירה. 'אבל תנו לי להראות לכם משהו על בגדי נשים", היא אמרה והוציאה ארבעה זוגות מכנסיים שנעו בין מידות 2 ל -6: 'כל המכנסיים האלה מתאימים לי, מידה 3 ומידה 5 הם באותו הגודל אבל הם ממותגים שונים, אז זה בסדר".

לאחר מכן המשיכה וסיפרה שיש לה מכנסיים במידה 2 ומכנסיים במידה 6 - שניהם מאותו המותג ושניהם באותו הרוחב."מכיוון שיש לנו מבני גוף שונים, לדוגמנית ולי יש מידות שונות. בדקתי את מדריך המידות כדי לדעת מה יהיה הגודל שלי", היא אמרה, "אבל מדריך המידות שלהם שגוי". אסוס - לטיפולכם.

פרי מסבירה לגברים על מידות נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully