וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייב איט אוף: גברים, הזקן שלכם טעון טיפוח

6.1.2021 / 11:30

שיער הפנים והגוף שלכם אומר עליכם הרבה ובתקופה האחרונה נרשמה הזנחה לא קלה מצד גברברי ישראל שנתנו לריחוק החברתי להכניע אותם. הגיע הזמן לשכלל את יכולות עיצוב הזקן וכך תעשו את זה בבית

ג'ילט King C. Gillette, דוגמן מתגלח. ג'ילט,
זקן מדובלל? לקצץ! מכשיר לטיפוח הזקן מסדרת King C. Gillette/ג'ילט

בנים, אתם באמת חייבים להודות שבתקופה האחרונה הפנים שלכם הן על הפנים: הרי בין סגר לסגר, בין ידיעה מייאשת לבשורה מעצבנת, אין המון סיבות לצאת מהבית, לפגוש את החבר'ה או לפרגן בתמונת סלפי לעוקבים ברשתות החברתיות. הרי מי רואה אתכם מלבדכם (ואלה שישנים תחת אותה קורת הגג) גם ככה? כך שלא רבים מכם מצאו סיבה לטפל בשיערה הסוררת שבצבצה מהאף, להשקיע בשפתיים הסדוקות או לטפל בזיפים המחוספסים על הלחיים או בזקן שצמח לדרגת "פרא".

לא, העובדה שאתם תקועים עם עצמכם כל היום לא נותנת לכם סיבה להזניח את כרטיס הביקור שאיתו נולדתם (נו, הפנים) - במיוחד כשמדובר בשיער, אלא אם שמכם הוא קונאן הברברי (זו לא מחמאה!), אם נתקעתם על אי בודד או שאתם באבל (משתתף בצערכם), שלא נדע. ואם בזקנים עסקינן, למה שלא תשקיעו זמן ומחשבה בטיפוח שיער הגוף, גם זה שלא בהכרח צומח לכם על הקרקפת? אתם יודעים שהזקן אומר עליכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים ושהגילוח חשוב לטובת הרושם הראשוני (ואלה שאחריו) עליכם, לא פחות מאשר חיוך או מילה טובה.

בראד פיט. GettyImages
זקן חלקי כמו של בראד פיט/GettyImages
דרייק. הליקון מיוזיק,
או זקן מלא כמו של הראפר דרייק/הליקון מיוזיק

בעוד שבעשור החולף הישראלים גילו חיבה לזקן גברי על כל צורותיו, כך שכבר יש בעלי מקצוע (כלומר ספרים וברבֶרים שמפנקים גם בטיפול פנים) שאמונים על המלאכה המוקפדת הזו, יכול להיות שבתקופה האחרונה, כשהם לא תמיד זמינים, נאלצתם לעשות (או לא לעשות) את זה בעצמכם. הלו, ממש כמו לדפוק מסמר או להחליף גלגל, אין סיבה שלא תשכללו גם את היכולות בעיצוב, דילול, שיפוץ וקיצור שיער הפנים והגוף שלכם.

עוד בוואלה!

חוצפה ישראלית: "הביצים שלי לא צריכות להיות שלט חוצות"

לכתבה המלאה

בכל ההגינות, איש לא יכול ללמד אתכם איך להצמיח או לעצב זקן (ושיער גוף בכלל), בדיוק כמו שאתם רוצים - מדובר בירושה גנטית שקיבלתם מאב-אב-אבא שלכם, בין אם אתם חלקלקים טבעי (בראד) או צ'ארמרים עם זקן גרנדיוזי שצומח כיממה אחרי שטופל (דרייק). הגעתם עד לכאן, יפה, למען המטרה השעירה הנה כמה אביזרים ותכשירים שנוסו על ידי גברים (מקומיים) ואמורים לסייע לכולכם להפוך לפחות חלקים, אך יפים אפילו יותר. קאט, נקסט.

seperator

לפני הקיצוץ | מכונות עבודה

ידעתם שלמרות המיתוס, תדירות הגילוח ממש לא גורמת לשיער הגוף לצמוח בקצב שונה, מהיר או איטי יחסית? זה פשוט מאוד: אם אתם מתגלחים לעתים קרובות יותר, ישנה תחושה עוקצנית של שיער שצומח בחזרה בתדירות גבוהה יותר. סכין פשוט בחבילה מהמכולת? אאוט, אין צורך להיחתך, כך שאם החלטתם להצמיח זקן, לקצץ את שיער החזה ולטפח את מה שצומח שם באזור החלציים, אולי תמצאו את אחת ממכונות הגילוח הבאות שימושיות לתחזוקה השוטפת.

ג'נטלמן גילוח 2021. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן גילוח 2021/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

1. מעצב עם שואב שאריות זיפים 'Beardtrimmer series 7000' של פיליפס, לא רק מסייע בקיצור זקן, השפם ופאות באופן מדויק, אלא כולל גם מערכת יעילה ששואבת שאריות שיער עם זרימת האוויר חזקה - שפשוט לוכדת הכול לטובת עיצוב ללא לכלוך. מינוס זיפים על רצפת חדר הרחצה, פלוס 20 דרגות אורך שונות, מושלם. המחיר המומלץ הוא 600 ש"ח, אצל המשווקים המורשים.

2. מעצב 'King C. Gillette', הוא מפסל הזקן הראשון והמרשים שיצרה חברת ג'ילט וכולל 11 הגדרות אורך משתנות, שלושה מסרקים ואפילו עמיד לשטיפה במים. פשוט ומושלם עבור אלה ששמחים להשקיע בלוק, אבל ישמחו אפילו יותר לשלם על מכונת גילוח בסך הכל 129.90 ש"ח לרגל ההשקה, בסופר פארם.

3. אם תחפצו בסכין 'OneBlade' החדשה מבית פיליפס, דעו שעם הסכינים המתחלפות (שיש לרכוש בנפרד מדי כמה חודשים) תוכלו לג'נגל בין עיצוב מדויק, קיצור זיפים וגילוח מלא. מניסיון, הסכין עובדת גם תחת מים זורמים עבור חלקים בגוף שמקצץ הזקן קצת פחות יעיל עבורם... אהמ. 151.90 ש"ח ברשתות השיווק.

4. קוצץ שיער גוף 'Wetech' של רמינגטון הוא כנראה פתרון מהיר ונוח מאוד להסרת שיער עבור גבר (בלי להתעסק בשעווה או לבזבז זמן אצל קוסמטיקאית) - כולל מכשיר שעמיד לחלוטין בפני מים ויכול להיכנס איתך תחת זרם המים במקלחת. אמנם בלי להחליף סכין, אבל יש צורך להטעין אותו מפעם לפעם. 299 ש"ח ברשתות החשמל ובאתר רמינגטון.

לאחר מעשה | רגיעון לזיפים

גם אם הורדתם חלק, השארתם מעט זיפים על הגרוגרת וגם אם בחרתם להסיר את השיער רק מאזורים מסוימים - אין סיבה שתוותרו על השימוש בתכשיר לאחר גילוח, אפטר שייב. אבל לא כזה אלכוהולי בבקבוק, שאיתו שרפת את העור אחרי הגילוח הראשון שלכם, זו 2021 ביץ', כל גבר בר דעת יודע שעל המדף יש אפטר לצוואר (ושאר הגוף) בקרם (או ג'ל) שלא רק מעניק את ההגנה הנחוצה ועשוי לסייע נגד זיהום וצמיחת "שיערה הפוכה", אלא גם עשיר בלחות שמרגיעה את העור ומספק לו ויטמינים ופינוקים אחרים. בחיי, מדובר בחובה למתגלח בכל גיל.

ג'נטלמן גילוח 2021. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן גילוח 2021/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

1. קרם לחות לגבר לאחר גילוח של AHAVA, מועשר במינרלים וקומפלקס בוטני G-Force עם נוגדי חמצון. 149.00 ש"ח ל-50 מ"ל | 2. לחות לגבר לאחר גילוח ממעבדות ד"ר דבור, כולל בין השאר שמנים של שקד מתוק, אבוקדו, תמצית נר הלילה ואשכולית. 64 שקלים ל-50 מ"ל באתר | 3. הקרם לאחר גילוח של Sabon, מכיל תמציות עץ תה לבן וחמאת שיאה. 99 ש"ח ל-150 מ"ל, או כחלק ממארז שי מהודר לגברבר בחנויות ובאתר | 4. באלם אחרי גילוח של המותג הצרפתי ז'אן פיובר, נחשק כי מכיל גם פוליפנולים מקליפות עץ אורן שמנטרלות מזהמים חיצוניים ופנימיים כאחד. 160 ש"ח ל-100 מ"ל, בלעדי ברשת אפריל | 5. קרם מסדרת 'או.דה.בו' של ל'אוקסיטן, כולל גרגירי חמאת שיאה ותמצית שרף מעץ תרזה, עם שמנים אתריים של ערער ועוד. 159 ש"ח ל-75 מ"ל, בחנויות המותג.

וגם: טיפול משלים | השעירים והצעירים

באמת חשבתם שאחרי שהסרתם, קיצרתם, סיפרתם ומרחתם באפטר פארטי, העניין קצוץ? רק כי עוד לא הפנמתם כמו שאר המטרוסקסואלים שגילוח הוא אירוע אחד, אבל שימור הלוק בכלל ושל שיער הגוף והזקן בפרט, הוא חוויה שונה לחלוטין. לא רק העור על הפנים והגוף זקוק לתחזוקה שוטפת, אלא גם השיער שמפוזר לאורך הפיגורה שלך.

ג'נטלמן גילוח 2021. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן גילוח 2021/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

1. מסיכה תרמית 'ביוקס' של פרמייר ים המלח, נמרחת ל-3 דקות על הפנים, כולל אפקט חימום מידי ומותירה את העור מוצק וקורן. 449.90 ש"ח באתר החברה | 2. קרם לחות אקטיב של סבוקלם, מועשר בוויטמין E ואלווה-ברבדנסיס שמיועד להרגעת עור אדמומי שנוטה להתקלפות או מלא בפצעוני גילוח. מהדורה מיוחדת של כ-60 מ"ל, 99.90 ש"ח | 3. קרם לעיצוב הזקן מסדרת 'Barber Club' של לוריאל מן אקספרט מכיל שמן אתרי ארז, מעניק ברק ומראה יציב לזקן מבולגן. 34.90 ש"ח ברשתות השיווק | 4. שמן גוף של ד"ר דבור, מעשיר את עור (החזה ושאר החלקים כמובן) בלחות של תמציות יסמין, ורד, גרניום, לבנדר ומרווה, שמונע היווצרות קרעים ומתח בעור. 58 ש"ח ל-250 מ"ל באתר המותג | 5. שמן לזקן של King C. Gillette, מסייע בטיפול בזקן גס ועור יבש שתחתיו כתערובת של שמני ארגן, חוחובה ואבוקדו, שיותירו את הקצוות חלקים. 34.90 ש"ח בסופר פארם | 6. שמן לזקן 'Barber Club' של לוריאל מן אקספרט מכיל שמנים אתרים בהם שמן ארז, שמותיר אותו נעים למגע ללא תחושת שמנוניות. 54.9 שקלים ברשתות | 7. באלם לזקן מבית King C. Gillette, קרם מועשר בשמנים וחמאת קקאו שמסייעת לרכך את שיער הפנים באדיבות ג'ילט. 34.90 ש"ח בסופר פארם | 8. לחות לגבר של פרמייר ים המלח, כוללת קומפלקס שמנים, ויטמינים ומלח ים המלח לעור הפנים. 69.90 ש"ח ל-125 מ"ל באתר החברה | 9. קרם פנים לגבר Age Defender של Kiehl's, מסיר תאים מתים בעור עבה ומחוספס עם תמצית זרעי פשתן בשילוב קפאין וחלבון סויה, כולל לחות מוגברת. 195 ש"ח בחנויות.

תום חיימוב. אינסטגרם, צילום מסך
מגולח למשעי. תום חיימוב מ"האח הגדול"/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ורג' קלוני אדינבורו סקוטלנד. GettyImages
השיער של ג'ורג' קלוני מלא, הזקן פחות, אבל מטופח להפליא/GettyImages
בראדלי קופר. GettyImages
בראדלי קופר מדגמן זיפים ארוכים/GettyImages
אסי בוזגלו בגמר הישרדות VIP. ניר פקין
אסי בוזגלו דואג לפנים גם ביום שבו לא יוצאים מהבית!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully