וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשת בשיא: קורטני קרדשיאן בשער עוצר נשימה

8.7.2020 / 11:20

האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן הצטלמה לשער גיליון יולי-אוגוסט של מגזין ווג ערביה בהפקת אופנה מרהיבה על טהרת הגלאם. מה תמצאו שם? לוקים נוצצים, נקודת מבט שלמה ובוגרת על החיים והצהרה על פרישה מתכנית הריאליטי המשפחתית

קים קרדשיאן קורטני קרדשיאן מדונה/אינסטגרם

בימים האחרונים קים קרדשיאן היא האישיות הכי מדוברת במשפחה הכי מפורסמת של תעשיית הבידור. זה התחיל ממכירת חברת הביוטי, צעד שכמעט הפך אותה למיליארדרית, והמשיך בהודעה של בעלה, קניה ווסט, על ריצה לנשיאות. אבל אז הגיעה קורטני, האחות הבכורה, והחליטה לעשות לכולם בית ספר. עם שער חדש למגזין ווג והפקת אופנה מהממת ברמות שכבר הרבה זמן לא ראינו - הביג סיסטר הראתה לכולן איך מרימים הפקת ביוטי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קורטני קרדשיאן ווג ערביה. Arved Colvin-Smith, אתר רשמי
הרבה זמן לא ראינו כזו הפקה יפה. קורטני קרדשיאן/אתר רשמי, Arved Colvin-Smith

קורטני מככבת על שער גיליון יולי-אוגוסט של ווג ערביה, כשבתמונה אחת היא לובשת שמלה משובצת אבנים נוצצות של אשטון מיכאל עם עגילים של אלכסיס ביטאר וצללית סגולה זוהרת שהונחה על כל העפעף. בתמונת השער השנייה נראית הקרדשיאנית בטופ מתכתי ומטאלי של גרהאם קרוז, שלמען האמת הזכיר לנו במידה רבה את הטופ המתכתי של טום פורד שלבשו בעבר זנדאיה וגווינת' פאלטרו, צללית דרמטית בוורוד וסומק תואם כשהשפתיים בצבע ניוד נקי.

עוד בוואלה! אופנה

מעיל טרנץ' פתוח ותחתוני סבא: קורטני קרדשיאן כובשת בשער חדש

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן ווג ערביה. Arved Colvin-Smith, אתר רשמי
פני העתיד: קורטני בטופ מטאלי/אתר רשמי, Arved Colvin-Smith

אל תמונות השער הצטרפה גם הפקת אופנה נוצצת במיוחד. הלוקים שנבחרו עבורה היו כולם על טהרת הגלאם. בין היתר, לבשה שמלה משובצת אבנים של המותג הבריטי KHYELI. מלבד ההפקה, נערך עם קורטני ריאיון בביתה שבלוס אנג'לס, שם היא דיברה על ההחלטה לעזוב את תכנית הריאליטי של המשפחה. "אני מצלמת את התכנית הזו כבר 14 שנה והרגשתי לא ממומשת. זו הפכה להיות סביבה רעילה. אנשים חושבים בטעות שאני לא רוצה לעבוד, אבל זה לא נכון. אני הולכת בעקבות האושר שלי ומשקיעה את האנרגיה בדברים שעושים לי טוב".

לדבריה, תקופת הסגר בשל מגיפת הקורונה גרמה לה להבין שהיא רוצה להתמקד במשפחה, שכן היא אימא לשלושה ילדים, ועזרה לה להבין שהם כרגע בראש סדר העדיפויות שלה. "אני תמיד מנסה כשאני עם הילדים להיות נוכחת. לא להיות עם הטלפון, להסתכל להם בעיניים ולהתחבר. זה כל כך חשוב. אני אוהבת לקחת יום חופש בסוף השבוע ולא לתכנן תכניות. פשוט ליהנות איתם בבית, בפיג'מות".

קורטני קרדשיאן ווג ערביה. Arved Colvin-Smith, אתר רשמי
שמלה משובצת אבנים של המותג הבריטי KHYELI/אתר רשמי, Arved Colvin-Smith
קורטני קרדשיאן ווג ערביה. Arved Colvin-Smith, אתר רשמי
פורשת מתכנית הריאליטי המשפחתית/אתר רשמי, Arved Colvin-Smith

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully