וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייס אייס בייבי: עדן פינס לוהטת בקולקציה החדשה של ביונסה

היילי ביבר הייתה רכש מעולה לפמפם את הקולקציה החדשה של ביונסה לאייבי פארק, אבל אולי לסיבוב הבא שווה לשקול ברצינות יתרה את הדוגמנית הישראלית עדן פינס - תמונות מחשמלות כבר יש פלוס הטאצ' המוגזם

עדן פינס, אייבי פארק. יח"צ רשמי,
שווה לשקול ברצינות גיוס לקמפיין הבינלאומי/יח"צ רשמי

ביונסה והליין הספורטיבי שלה אייבי פארק תמיד ידעו לספק כותרות. עוד בימים בהם הליין היה תחת המטרייה של מותג ההלבשה הבריטי טופשופ (שלא זוכה להרבה רגעי תהילה בימים אלו), תמיד היה באזז בשילוב תמונות ממגנטות של הכוכבת. מרגע שילוב הכוחות עם אדידס כל מערך אייבי פארק קפץ מדרגה כשלצורך הקמפיינים מגיעה ביונסה בשלל וראיציות - המגניבה, הסקסית, הנועזת. הקולקציות מחולקות ל'דרופים' וכרגע אנו עדות לדרופ השלישי, הקרקסי ביותר עד כה (לא מן הנמנע לציין), בו גם שולבו היילי בולדווין ביבר ובתה של קווין בי - בלו אייבי.

לעוד חדשות אופנתיות:
"אלוהים, תסתכל על השמלה הזאת": כך מיגנטו אותנו לסרט החדש של זנדאיה
סבונים לפנים: אל תזלזלו בצעד הבסיסי של שגרת הטיפוח

עדן פינס, אייבי פארק. יח"צ רשמי,
משגעת. עדן פינס/יח"צ רשמי

הטיזרים לסיבוב הנוכחי, הנקרא "אייסי פארק", עם מוטיבים מעולם הסקי, הגיעו כשביונסה חנוקה בתוך בגד גוף לטקס בחום משגע והתפתחו להיילי בבגד גוף תכלת עם מעיל פרוותי תואם. ביבר הצטלמה גם בטוטאל לוק לבן מושלג עמוס כיסים ועוד שילוב של חצאית מיני קצרה וטופ צמוד בוורוד ועליו צורות גאומטריות בוורוד בייבי. בכלל, הוורוד קיבל מנה גדושה בסיבוב הנ"ל של אייבי פארק, כשגם ביונסה הצטלמה בטייטס גבוה וטופ עם קאט-אאוט בחזה עם שרוולים ארוכים. גם השגרירה המקומית של אדידס עדן פינס החליטה לחנוך את הקולקציה החדשה על גרם מדרגות בפוזות סקסיות, עם נגיעות סטיילינג ייחודיות רק לה.

פינס הלכה על הטייטס הגבוה של ביונסה (349.90 שקלים), טופ ספורטיבי ללא שרוולים (299.90 שקלים), כובע צמר ב-149.90 שקלים וכפפות לבנות ארוכות, כי בכל זאת מדובר בקולקציית סקי וכל העולם כבר היה בעין זיוון הסופ"ש (תרגעו - מדובר באטרקציה חד פעמית). בגזרת הנעליים החליטה הדוגמנית הישראלית לתת טאצ' אישי עם פלטפורמה מוגזמת של נייקד וולף בוורוד זרחני, בעלות של כ-800 שקלים, למי שמעוניינת להרגיש על הגובה - יש פריטים דומים באתר.

עדן פינס, אייבי פארק. יח"צ רשמי,
נגיעה אישית בשוז ובכפפות. עדן פינס בקולקציה של אייבי פארק/יח"צ רשמי

עוד בוואלה!

שת"פ החלומות: ביונסה ואדידס משיקים את Ivy Park

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully