וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד ים עמיד לכרישים: העניקה ציון של 5 כוכבים לבגד הים ששרד "ללא פגע" תקיפת כריש

9.3.2021 / 23:44

ג'סיקה ג'וי השאירה ביקורת חיובית מאוד על בגד הים שקנתה לאחרונה ברשת ג'יי קרו, לאחר שסיפרה שהוא נוח, מחמיא לגוף - ועמיד בפני תקיפת כרישים (וכן. זה באמת קרה לה)

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

כנראה שמצאנו את הביקורת הכי משכנעת שפריט לבוש יכול לקבל. ג'סיקה ג'וי בת ה-39, מנהלת תקשורת ממדריד, העניקה ציון מושלם לבגד הים של רשת ג'יי קרו, שמלבד העובדה שהוא נוח ומחמיא לגוף - הוא גם עמיד בפני מתקפת כרישים. כן, ג'וי סיפרה בביקורת המפורטת שכתבה באתר שהיא לבשה את בגד הים הזה כשכריש נשך אותה ועל אף שהיא נותרה עם כאבים, דימום וסימני שיניים - בגד הים נותר כמו חדש.

ג'סיקה כתבה שהיא הייתה בחופשה בדרום קרוליינה כשהמקרה הנורא קרה. תחת הכותרת: "שרד תקיפת כריש בשלמותו" היא נתנה לו ציון מירבי של חמישה כוכבים וכתבה על בגד הים: "אהבתי את בגד הים הזה מהרגע שלבשתי אותו. מאוד נוח ומחמיא - אך חוויה שאירעה לאחרונה העלתה את הערכתי כלפיו לרמה חדשה. שחיתי לאורך חוף דרום קרוליינה כשמבקר בלתי צפוי פגע בגב התחתון שלי - כריש. על אף שהוא הותיר חבורה ענקית וסימני שיניים אדומים על העור שלי, בגד הים שרד בשלמותו. 10/10, אמליץ". היא שיתפה תמונה של גבה התחתון לאחר התקיפה ותמונה של בגד היד שנותר ללא פגע.

בגד הים ששרד תקיפת כריש. jcrew.com, אתר רשמי
ג'סיקה ג'וי שרדה תקיפת כריש/אתר רשמי, jcrew.com

בעוד היא נותרה פצועה:

בגד הים ששרד תקיפת כריש. jcrew.com, אתר רשמי
בגד הים ששרד תקיפת כריש/אתר רשמי, jcrew.com

בגד הים נותר שלם:

בגד הים ששרד תקיפת כריש. jcrew.com, אתר רשמי
בגד הים ששרד תקיפת כריש/אתר רשמי, jcrew.com

ג'סיקה סיפרה למגזין "Fabulous" שהתקיפה אירעה בזמן שהייתה בחופשה באי קיאווה, דרום קרוליינה, עם משפחתה. היא סיפרה שהמים היו כל כך עכורים עד שהיא לא ראתה את הקרקעית. "הייתי עם הגב אל הים הפתוח ופשוט שוחחתי וצחקתי עם משפחתי כשלפתע הרגשתי משהו כואב בגב שלי. זה כאב לא מעט. הייתי המומה לרגע ואז הרגשתי את הלסת של הכריש נצמדת לגב שלי. אני מודה שצרחתי קצת והתחלתי לצעוק 'תעלו על הסירה, משהו נושך אותי'. הכריש החזיק מעמד לכמה שניות עד שהושטתי יד לאחור והכיתי בראשו. הוא שחרר אותי ושחה משם".

היא הוסיפה: "לא הרגשתי שחיי בסכנה מכיוון שזה היה כריש קטן, בערך באורך של מטר, והאירוע הסתיים ממש מהר. גם היה לי מזל שהנשיכה הייתה בגב התחתון שלי, שם לא היה הרבה שומן או שריר לתפוס. היו לי כאבים במשך כמה ימים ונותר לי סימן לא נעים בגב אבל לא הלכתי בכלל לבית החולים. כעבור כמה ימים חזרתי שוב למים, בהנחה שהסיכוי שיתקוף אותי כריש בפעם השנייה הוא זעיר. מאז נכנסתי לא פעם למים העמוקים באוקיינוס ונותרתי ללא פגע. כששבתי הביתה ביום התקיפה שמתי לב שבגד הים לא נקרע, מה שהצחיק את כולנו. הגב שלי כואב ואדום אבל בגד הים נראה כמו חדש".

הביקורת שלה:

בגד הים עשוי מפוליאמיד/ליקרה ועלותו 98 דולרים, אם כי יכולתו להדוף כרישים יקרה מפז. הביקורת שלה הפכה לוויראלית לאחר שנמצאה באתר של ג'יי קרו ושותפה בטוויטר על ידי איימי ליי. היא כתבה: "זה בדיוק מה שאני מחפשת בביקורת על בגדי ים". הציוץ שלה זכה ליותר מ-50 אלף לייקים ושיתופים ועוד אלפי תגובות. אחת כתבה: "יש לי את בגד הים הזה ואני כבר לא יכולה לחכות לרגע שכריש יתקוף אותי". אחרת כתבה: "אני מבועתת מכרישים אבל לא יכולה להפסיק לצחוק מזה. אני חושבת שאני צריכה את בגד הים הזה. חייבת". שלישי טען כי זה סוג הביקורת שצריכה להינתן לכל פריט המוצע למכירה ברשת: "כל הביקורות על בגדים צריכות לכלול איזה אסון שרדת או את עשוייה לשרוד כשאת לובשת אותם".

עוד בוואלה!

הסלפי של החשפנית הפצועה באלונקה מעורר קנאה ברשת: "גם אני רוצה להיראות ככה עם צוואר שבור"

לכתבה המלאה
בגד הים של ג'יי קרו. jcrew.com, אתר רשמי
נראה כמו בגד ים נורמלי לגמרי/אתר רשמי, jcrew.com
בגד הים של ג'יי קרו. jcrew.com, אתר רשמי
בגד הים של ג'יי קרו/אתר רשמי, jcrew.com

המקרה של ג'וי הזכיר לגולשים את הביקורת שהעניקה שלבי, אחות במקצועה, לאייליינר שרכשה. היא שיתפה תמונה שלה מובהלת לבית החולים לאחר תאונת דרכים וכתבה שבעוד כל האיפור שעל פניה ירד מהמכה והבכי - האייליינר שלה "לא זז". חובבת האיפור המסורה כתבה: "המוצר הזה באמת מדהים. ב-28 ביוני נאלצתי לעצור את הרכב בצד הדרך וקראתי לסיוע, כשנהג שהוסחה דעתו פגע בי במהירות של 90 קמ"ש. לקחו אותי באמבולנס למיון ושם נשארתי שמונה שעות. המסקרה שלי זלגה על פני מהבכי וכל שאר המוצרים נמחקו כשנלקחתי לבית החולים - אבל לא האייליינר שלי. אני מפרסמת תמונה כדי להראות לכם. מוצר זה נותר לזמן רב ונראה מדהים בכל מצב. לעולם לא אקנה אייליינר אחר שוב".

המקרה של שלבי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully