וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שציירנו בגן: כולנו צריכות את הפרחים האלו בארון העונה

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 8:29

פרחים הם הדפס קבוע עם בוא האביב, אך השנה מקבלים אינטרפטציה מעניינת עם עלי כותרת נאיבים בדיוק כמו שציירנו בילדות. קלנדולנה, חמניה או חרצית בין גווני פסל לגוונים ריאליסטיים - קבלו קצת השראה

איך יודעים שבא אביב? פרחים סביב סביב. זה קורה כמעט בכל שנה: הסימן של הטבע לעונת המעבר שבין החורף לקיץ מבהיר את מה שנלבש בזמן הקרוב וזה תמיד עובד. קולקציות חדשות עם שלל פריטים פרחוניים מרעננים את פיד האינסטגרם וכל פעם מחדש זה מציף אותנו בחשק עז לאמץ את האופטימיות שבאוויר. בטח ובטח לאור השנה האחרונה ולאור הסימנים המעודדים של יציאה זהירה מהמשבר. כמובן שהפרחים של אביב 2021 הם לא הפרחים של אביב 2020, אחרת איך נתרגש ונבזבז?

לעוד חדשות אופנתיות:
חדש תחת השמש: מצאנו את המשקפיים הכי יפים לאביב-קיץ 2021
גווינת' פאלטרו חושפת: "ההזרקה עוזרת לי להיראות פחות עצבנית"

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

על פי העובדות בשטח, את הפרינטים החדשים בקטגוריית הפרחים אפשר להגדיר כאיור נאיבי ורפפטיבי המורכב מעיגול פנימי וסביבו עלי כותרת מעוגלים, ממש כמו שציירנו בגן. זה יכול להיות בין היתר קלנדולה, חרצית, בגוניה, בורית או חמניה, לא שידענו אז את השיוך לזן ספיציפי אבל התוצאה שיקפה את הניסיון הפשטני לדמות את המקור.

הצבעוניות נעה בין גווני פסטל בהירים לבין גוונים ריאליסטיים יותר של קיץ כמו ורוד, כתום, צהוב, תכלת, ירוק ולבן, כשהשחור מופיע לעיתים כרקע או כחלק מהפרחים עצמם. שלא חלילה נשכח שהתקופה האחרונה היתה שחורה באיזשהו אופן.

אינטרפרטציות נוספות למגמה הן משחק עם סוגי הפרחים וגודל הדימוי על הדפוס, כך שהתוצאה הסופית מקבלת תיחכום, כמו למשל בשמלת התלת-מימד (אוסקר דה לה רנטה) שלבשה טיילור סוויפט בטקס הגראמי שנערך שלשום.

אם סגנון הפרינטים המדובר מרגיש לכן וינטג'י אתן לא טועות. גלגלי ההיסטוריה מצביעים על פופולריות באמצע שנות התשעים וגם בעידן ההיפים של הסבנטיז. את שיגעון הפרחים הנוכחי אפשר לחגוג לא רק על השטיח האדום, וכפי שרואים באינסטה מנעד הפריטים רחב למדיי וכולל פחות או יותר הכול: חולצות קז'ואל, סריגים דקים ואפילו טייטסים, מכנסיים מחויטים, טופים מהודרים יותר, שמלות, חצאיות ואפילו תיקים. בקיצור, יש אפשרויות רבות להרים באביב הקרוב, רק תבחרו.

טיילור סוויפט באוסקר דה לה רנטה

עוד בוואלה!

הענק הירוק: המשפיעניות לא מניחות לבלייזר הזרחני הזה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully