וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הגשה: זה שילוב הצבעים הכי נכון לקיץ

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 10:04

הצבע הצהוב נחשב שנים לבעייתי, כזה שלא מחמיא לכל גוון עור וקשה לשילוב עם צבעים אחרים. לאחרונה הוא תופס תאוצה על כל גווניו ומגיע בשילוב מדויק עם סגולים למיניהם

בתקופה האחרונה אי אפשר להתעלם מהתחזקות מעמדו של הצבע הצהוב על גווניו, בין אם זה פסטלי חיוור או בננה, לימון או חרדל ואפילו ניאון זרחני. מדובר בצבע בעל היסטוריה מפוקפקת כאחד הקשים במלתחה המקובע בתודעה האופנתית בשלל תכונות מורידות, ביניהן כבעייתי לשילוב עם גוונים אחרים וכבעל חיי מדף קצרים. זו הסיבה שבשנתיים האחרונות הוא הסתובב בשטח בעידון מסוים, כל פעם בטון אחר, מפלס את הלגיטימציה בקצב נינוח ולא מאיים. אבל כל זה כאמור פאסה ואם יש משהו שלמדנו מהפיד ומניסיון החיים זה שלכל אחת יש את הגוון שמחמיא לה.

לעוד חדשות אופנתיות:
לא דופקת חשבון: גל גברעם סגרה עונה בג'ינס סקסי וטופ משגע
למדה מהטובה ביותר: לבת של גלית גוטמן יש אחלה סטייל

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

בקטגוריית השילובים ראינו בחורף האחרון אופציות טובות של צהוב, חום ומה שביניהם, שידוך מבריק מצד אחד, ומצד שני יש להודות שהוא גם קצת מוציא מאיזון. כמוהו גם הצמידות לירוק שצברה פופולריות מסוימת בקרב משפיעניות אינסטה. יפה בצילום ומעיק במציאות. את הצעת ההגשה המוצלחת והנעימה ביותר עד כה מביא האביב הנוכחי עם נוכחות מתפרצת של לוקים בסגול וצהוב.

מה שיפה פה הוא שכל אחד מהגוונים אוחז בסקאלה מוצפת בטונים של החל מבהיר-חיוור-פסטלי עד לכאלה סופר רוויים ואקסטרווגנטים, ועדיין - זה ממש פשוט כי הכול הולך עם הכול. לילך עם חרדל, סגול עם לימון, לבנדר עם בננה ואפשר להמשיך עוד ועוד.

מובילות הדעה האופנתיות מפגינות את השילובים בתדירות מואצת בחודש האחרון ומי שכבר בשלה לנקסט לבל יכולה למצוא בקלות השראה בשידוכים בין יותר מגוון אחד של צהוב מול סגול או ההיפך. והנה שוב ההוכחה לכך שהקלישאה 'נבר סיי נבר' אינה שחוקה. זה פשוט עובד.

עוד בוואלה!

סורבה אביבי: 12 בלייזרים משגעים בצבעי פסטל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully