וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבי מטאל: אלון ליבנה סיפק את הפנטזיה המושלמת

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 11:06

אלון ליבנה הציג קולקציה אדג'ית ומטאלית לצד ליין כלות מלכותי, טובה'לה נתנה מנת אסקיפזם כשברקע הגבעטרון, הילי ארי העצימה את תרבות הרייב ודורין פרנקפורט נשארה נאמנה לבדים נעימים ועיצובים קלאסיים. סיכום יום שני של שבוע האופנה

אלון ליבנה - שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021/צילום והפקה - רייפ אינטרטיימנט וערוץ האופנה הישראלי - משודר ברשת 13

שבוע האופנה תל-אביב חוגג עשור וביום התצוגות השני מגיע גם אלון ליבנה שחוגג עשור למותג שלו ומציג שלוש קולקציות שונות ומגוונות. התצוגה של טובה'לה ונעמה חסין הייתה האופטימית ביותר עד כה כשברקע להקת הגבעטרון, והילי ארי, אשפית בלוקים מחויטים בשחור-לבן, העזה בתצוגה שהפכה למסיבת רייב פרועה. הנה הרגעים החמים של יום התצוגות השני.

לעוד חדשות אופנתיות:
מבית "האח הגדול" - אל שבוע האופנה: דרור קונטנטו בא לנפץ את כל המוסכמות
ניצחון הסטרפלס: כל מה שקרה בגאלת הפתיחה של שבוע האופנה

אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. ערן לוי,
"התחלתי לשחק עם נייר האלומיניום". התצוגה הכסופה של אלון ליבנה/ערן לוי

אלון ליבנה

אלון ליבנה שחוגג עשור למותג שלו החליט לנצל את הפלטפורמה באופן מקסמילי והציג שלוש קולקציית שונות. הראשונה - Ready to wear, ונוצרה בשיתוף "קורנית דיגיטל" כשהחיתוכים המעניינים של ליבנה הפכו להדפסים, השנייה קולקציית כלות חדשה, הצד המסחרי והמצליח של ליבנה, והשלישית מחווה לעשור של תצוגות אופנה וכוכבות בעולם עם אוסף יצירות של כתב ידו העיצובי.

"על שולחן העבודה שלי היה נייר אלומיניום דחוס, פשוט שיש לכל אחד מאיתנו במטבח והתחלתי לשחק איתו. קימטתי אותו, פרסתי, גזרתי והבנתי שאת כל ההתעסקות הזאת בתלת מימד אני יכול להעביר בהדפסה דיגיטלית בקורנית". כך נוצרה הקולקציה המטאלית של ליבנה, בה מבטא נייר האלומיניום את מה שהרגיש בתקופת הקורונה - תעשייה שלמה שהתקפלה והתקמטה. נראתה שמלת ערב עם חגורת מותן נקשרת, בגד גוף כתף אחת מעליו יכולות להתלבש חצאיות השיפון הידועות של ליבנה, מכנסי דיסקו מעולים, טופ עם חיתוכים ועוד. אותה תצוגה, חדה, מדויקת ומרשימה שבאמת מעבירה עד כמה ליבנה הוא בין המעצבים הישראלים שיודעים לזקק חווית פנטזיה שלמה, התפתחה לשלל מראות חזקים בעיצובו שנראו בעבר על הכוכבות הגדולות בעולם, מביונסה ועד ליידי גאגא בשמלת הטולים הצפופה והמותניים המוגזמות.

שמלות הכלה שהוצגו בתצוגה נפרדת היו קלאסיות ומדויקות, 180 מעלות מהעיצובים האדג'יים והיחודיים של ליבנה. קלאסיקה בלבן עם מחשופים מאופקים, שסעים בטוב טעם, שרוולי בלוזון עם כתפיים חשופות ורקמות עדינות.

אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. ערן לוי,
עיצובים בועטים שנראו בעבר על נועה קירל וניקול שרזינגר/ערן לוי
אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. ערן לוי,
מנצל את הבמה להעביר את החוויה השלמה של המותג/ערן לוי
אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. ערן לוי,
הבי מטאל עם תכשיטים של ענבר שטרית/ערן לוי
אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. ערן לוי,
הפן המסחרי יותר - ליין השמלות הידוע/ערן לוי

הילי ארי

הילי ארי שידועה בחליפות כוח חזקות ובצבעוניות חדה של שחור ולבן נתנה בשבוע האופנה הנוכחי במה לתרבות הרייב מתחזקת. "אנחנו חיים בעידן בו הגוף רוצה להיות נוכח במקסימום ובהיעלמות בו זמנית", מספרת ארי על הקולקציה. "ההגבלות, האיסורים, הפקודות על הגוף, הריחוק והשעמום, הביאו איתם את הצורך בחגיגת החיים מתוך השממה". הקולקציה מתאפיינת כמו תמיד בקווים מחויטים כשהפעם האושיות שצעדו על המסלול העניקו את הפאנק הרצוי עם איפור מעושן כבד, מגפי פלטפורמה מוגזמים, פירסינגים וטשטוש מובהק של מגדר כשהכול התפוצץ בסוף למסיבה מטורפת.

.

הילי ארי. אבי ולדמן,
תרבות הרייב מתחזקת. הילי ארי/אבי ולדמן
הילי ארי. אבי ולדמן,
טיטי איינאו בחליפה מדויקת/אבי ולדמן
הילי ארי. אבי ולדמן,
איפור כבד מעושן, טוטאל לוק על טהרת השחור לבן/אבי ולדמן

עוד בוואלה!

ניצחון הסטרפלס: כל מה שקרה בגאלת הפתיחה של שבוע האופנה

לכתבה המלאה

טובה'לה

אחת התצוגות המרוממות ביותר עד כה הייתה זו של טובה'לה ונעמה חסין שחזרו למחוזות הילדות בקיבוץ. קולקציה קיצית, אופטימית וחגיגית עם פרחים צבעוניים שרקומים ברקמת יד מבדים משובחים שהמעצבות רוכשות ברחבי העולם. הפריטים מעוטרים באבני סברובסקי צבעוניות, כי עם כל אהבתן לקיבוץ, הזוהר של העיר הוא חלק מסוד הקסם של המותג - נונשלנט מהול בזוהר. על המסלול צעדו כ-30 דוגמניות, חלקן חברות שהתנדבו לדגמן ברוח התקופה לצד אלכס בן עמי המצליחה, גל גברעם ועוד.

על הסאונד היו להקת הגבעטרון, הלהקה הנערצת על-ידי המעצבות, עם מחרוזת שירים נבחרים כמו "ים השיבולים", חיבור טבעי היות וחברי הלהקה הם בני קיבוץ גבע וטובהלה מקיבוץ משמרות. הצבעוניות הייתה ססגונית ביותר מאדום, צהוב, ורוד, עם פרחים בכל הגדלים והצורות, עליוניות מעל שמלות קומות וסטיילינג מדויק של גרביים צבעוניות עם סנדלים כיאה לאווירת הקיבוץ.

טובהלה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. עדי לידור,
אחת התצוגות האופטימיות. טובה'לה/עדי לידור
טובהלה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. עדי לידור,
צבעוניות ססגונית עם מיני סוגי פרחים ועלים/עדי לידור
טובהלה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. עדי לידור,
הסטיילינג הקפיץ את הכול - גל גברעם בשמלה פרחונית, קרדיגן תואם, גרביים וסנדלים/עדי לידור
טובהלה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. עדי לידור,
ברקע הגבעטרון מדייקים את כל ההפקה/עדי לידור

דורין פרנקפורט

אוסף הקיץ האופטימי של דורין פרנקפורט עוצב בהשראת סיפורו של אגם החולה המיתולוגי. כמו תמיד, פרנקפורט מחוברת לשורשים ושואבת השראה מהטבע הפראי שחותר לפשטות קלילה בימים חמים. הצבעוניות נעה בין גווני ירוק בהיר של קני סוף לירוק כהה של צמחיה עבותה הגדלה על אגני מים. הבדים נעימים למגע, מרפרפים בעדינות על הגוף ועשויים ממבחר אריגים וסריגי כותנה במרקמים שונים, פשתנים דקים ובדי פליסה המודפסים בפרחים שאוירו במיוחד. באוסף הקיץ מגוון של שמלות, חצאיות, חולצות ומכנסיים עתירי בד וההדפסים הבוטניים משלימים את התמהיל ההרמוני והרגוע. האביזרים הנלווים, אותם מעצבת בתה המוכשרת של פרנקפורט, קיאן, משלימים את האוסף וכוללים סנדלים שטוחים, תיקי עור מאורכים בשחור, לבן ותכלת ואוסף תכשיטים נוסטלגיים מצופי זהב.

דורין פרנקפורט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אסף עיני,
קולקציה הרמונית בהשראת אגם החולה/אסף עיני
דורין פרנקפורט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אסף עיני,
חליפה לבנה קלאסית ליומיום מבדים רכים ונעימים/אסף עיני
דורין פרנקפורט, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אסף עיני,
אקססוריז בעיצובה של קיאן פרנקפורט/אסף עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully