וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הסלפי במראה נחשף - ומתברר שכוכבות הרשת הצליחו לעבוד על כולנו

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 23:55

גולשים נדהמו לגלות ש"סלפי המראה" שכוכבי וכוכבות רשת רבים משתפים באינסטגרם הוא הונאה מוחלטת - והאמת היא שהם כלל לא מצטלמים מול מראה

הסוד לצילום סלפי מראה מושלם נחשף/karajewe

האם יצא לכם לתהות כיצד משפיעני הרשת נראים כל כך טוב בתמונות הסלפי שהם מצלמים מול המראה ולכם זה יוצא פחות מוצלח? כיצד התמונה יוצאת כל כך ברורה כשמדובר בהשתקפות של מראה? אז סוד הסלפי במראה נחשף בשבוע שעבר ואתם הולכים להיות בשוק של החיים שלכם - כי מסתבר שסלפי המראה הוא הונאה מוחלטת והאמת היא שמדובר בסלפי מראה - ללא מראה.

הטריק נחשף במספר פלטפורמות ברשת, אך זה שסיקרן אותנו במיוחד היה סרטון הטיקטוק של משפיענית הרשת קארה דל טורו שהסבירה במפורט כיצד תמונות הסלפי שלה שצולמו כביכול מול המראה תמיד נורא ברורות, מופיעות ללא כתמים או סימנים ובתאורה מוצלחת.

היא חושפת בסרטון את הסוד: "אין שם מראה. כל מה שאתם צריכים זה טלפון נוסף או מצלמה נוספת". כלומר, במקום המראה, הם מציבים מצלמה - ואת הסמארטפון השני הם מחזיקים ביד כאביזר בלבד.

הסוד נחשף

כך תעשו זאת בעצמכם

כדי להשיג את תמונת הסלפי במראה - ללא מראה - עליכם לבצע את הצעדים הבאים:
1. הציבו סמארטפון או מצלמה על חצובה, בכל מקום שתרצו ומול כל רקע שתרצו.
2. החזיקו בידכם סמארטפון נוסף כאביזר. אתם לא הולכים לצלם בפועל דרכו.
3. הגדירו טיימר עצמי לצילום התמונה במצלמה שעל החצובה בזמן שאתם מחזיקים את הסמארטפון השני ביד כאילו אתם עושים סלפי מול מראה.

פשוט, נכון?

חושבים שזה צולם מול מראה? אז זהו - שלא

וגם זו לא - למרות שיש מראה בתמונה

הגולשים נחרדו כשגילו כיצד כוכבי הרשת עבדו עליהם בעיניים כל הזמן הזה. "מאז שגיליתי שמשפיעני רשת לא ממש משתמשים במראות אלא רק במצלמה אחרת כשהם עושים 'סלפי מראה', חיי לא ידעו עוד שקט", כתב משתמש ברדיט ואחר הוסיף: "מצטער אבל אני לא יודע כיצד לעכל את העובדה שהמשפיענים זייפו תמונות סלפי מול מראה". אחרת זעמה: "אני בהלם. למה אף אחד לא סיפר לי על זה?! בדיוק הוצאתי סכום גדול על מראה גדולה מאוד כדי שאצליח לצלם תמונות סלפי טובות".

משתמשת נוספת כתבה: "בדיוק גיליתי שמשפיענים לא מצלמים תמונות סלפי שלהם אלא מישהו מצלם אותם אוחזים בסמארטפון שלהם. זה הרס לי את כל הלילה". אדם נוסף הסביר: "זה הגיוני. מצלמות הטלפון מוגדרות לזווית רחבה שאינה טובה לצילומי סלפי. המצלמות גורמות לפרצופים להיראות עגולים יותר. אותן תמונות סלפי מושלמות כנראה שצולמו עם עדשות של 35 מ"מ עד 85 מ"מ".

בעוד שרבים נחשפו לסוד הסלפי בפעם הראשונה, היו אחרים שפחות הופתעו וסיפרו שכבר מזה שנה ישנם סרטוני טיקטוק דומים שחושפים את הטריק. דניאל ברנשטיין הייתה רק אחת מאותם משפיעני רשת שאנשים טענו שהיא מצלמת תמונות סלפי שלה מבלי להשתמש במראה בפועל. גם אלה אמהוף, בתה החורגת של סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, הואשמה בקונספירציה, לאחר ששיתפה תמונת סלפי במראה בזמן שבכלל הייתה מחוץ לבית.

בתה החורגת של קמלה האריס מצטלמת מול מראה? כנראה שלא

עוד אנשים מדגימים את סוד הסלפי במראה:

@viluong

yall know im the ceo of fake mirror selfies ? who remembers the original vid from may #mirrorselfie #photohack #lifehack #phototutorial #tipsforlife

♬ THICK - DJ Chose & Beatking

חלק מהגולשים הודו שגם הם עצמם השתמשו בטכניקה הזאת, כאשר סטודנטית מאוניברסיטת אוקספורד ברוקס סיפרה שהיא חשבה שהיא מבין הבודדות שעלתה על זה. היא כתבה: "אני לא נחשבת למשפיענית רשת, אבל אני עושה את זה כל הזמן. חשבתי שאני חכמה, אבל עכשיו אני מבינה שזה טריק ידוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully