וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכשה שמלה "חמודה" ברשת - וכשלבשה אותה גילתה דבר מטריד שקורה מאחור

25.2.2021 / 0:01

אושיית רשת הציגה לעוקביה באינסטגרם את השמלה החדשה שרכשה - וחשפה טעות קריטית ששמה לב אליה רק אחרי שלבשה אותה. העוקבים ניסו למצוא פתרון טרנדי ויצירתי: "תלבשי חוטיני יהלומים. זה יעזור"

קנתה שמלה חמודה - ואז גילתה מה היא חושפת מאחור/KELLY LEE (@kelly_mccarren)

אושיית הרשת קלי מק'ארן הזמינה שמלת גב חשוף ברשת וחשפה בפני עוקביה מה נחשף בעיניה במראה כשלבשה אותה. 20 אלף העוקבים נותרו מזועזעים כשהציגה את גב השמלה, שלא רק חושפת לחלוטין את גבה - אלא גם את ישבנה. שמלת 'חריץ' לכל המשתמע מכך, גרסה מוגזמת למחשופי הגב שתפסו תאוצה בשנה האחרונה.

קלי, תושבת אוסטרליה, מדדה את השמלה והצליחה למזלה להבחין בתקלת המלתחה לפני שיצאה מהבית. היא שיתפה את התיעוד באינסטגרם בשבת האחרונה ואמרה לצופים: "אז חשבתי שקניתי שמלת גב חשוף חמודה וקייצית...". כשהיא עומדת עם הגב למראה, קלי מזיזה מעט את המצלמה ומציגה לצופים כיצד השמלה השחורה מונחת. היא מוסיפה: "הישבן שלי בחוץ - הישבן שלי בחוץ!". לצד הסרטון היא כתבה: "ולא, כיוונון הרצועות לא באמת עוזר", והוסיפה: "בכנות, כשלבשתי את זה פשוט איבדתי את זה".

צפו בקטע המלא:

הצופים השתעשעו מהסרטון וניסו להציע לה פתרונות. כמה צופים הציעו לה ללבוש חוטיני נוצץ כחלק מטרנד החוטיני המבצבץ. אחד כתב: "פשוט תלבשי חוטיני יהלומים וזה יהיה אופנתי". צופה נוספת כתבה: "כמעט הפלתי את הטלפון מרוב צחוק" ואחרת ביקשה שתשלח לה את השמלה: "או מיי גאד! שלחי אותה אליי. אני 1.88 מ'! אני בטוחה שאני גבוהה מספיק כדי שלא יהיה לי חריץ אינסטלטורים".

קלי לא ציינה היכן רכשה את השמלה, אך ניתן להשוות את העיצוב לשמלה עם גב פתוח שנמכרת בימים אלו בענקית הבריטית ASOS, שם היא משולבת עם חוטיני אדום. אחרים ציינו שהיא כנראה נרכשה מ- Wish.com, אתר הנחות ידוע לשמצה באביזרים ובגאדג'טים המוזרים שלו.

קנתה שמלה חמודה - ואז גילתה מה קורה מאחור. KELLY LEE (@kelly_mccarren), צילום מסך
אופסי!/צילום מסך, KELLY LEE (@kelly_mccarren)

והנה היא בשמלה שלא חושפת ישבן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully