וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי הסאג: ניקול קידמן הדהימה - אבל הגברים היו טובים יותר

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 15:09

ניקול קידמן נראתה נפלא בשמלה נוצצת של ארמני, קרי וושינגטון הלכה על בתולת ים מוגזמת, הדוכס מברידג'רטון הרטיט לנו את הלב בחליפה מדויקת וקייט בלאנשט חשפה את ההכנות שלפני. המתלבשות והמתלבשים הטובים מטקס פרסי הסאג

אנחנו באותה מתכונת - טקס פרסים נוסף נערך מהבית והפעם טקס פרסי איגוד שחקני המסך האמריקני, שלרוב משמש כחזרה הגנרלית של הכוכבים לפני טקס האוסקר הנוצץ. בינואר 2020, התאריך הקבוע של טקס הסאג (בעולם נטול מגיפות), התחרש אירוע מכונן של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט, היא בשמלה לבנה (שחשפה קצת יותר מידי) של דיור, והוא בחליפה שחורה מדויקת אוחז בידה כמו מסצינה של "רוחות של תשוקה". הפעם, לצערנו, אף אחד מהשניים לא הצטרף לאירוע הווירטואלי, אבל כן אספנו לכם את המתלבשים המצטיינים של האירוע.

ניקול קידמן - ג'ורג'יו ארמני

ניקול קידמן, שהייתה מועמדת לשחקנית בטובה ביותר במיני סדרה על "היית צריכה לדעת" הרימה סט צילומים בחצר ביתה. השמלה הנבחרת היא מקסי שקופה של ג'ורג'יו ארמני בגוון שמנתי ועליה עיטורי חרוזים בתכלת, כחול וסגול. צמה משולשת ופוני מתנפנף - מדויקת, קלאסית ומוצלחת.

קרי וושינגטון - אטרו

לגבי הלוק של וושינגטון הדעות די חלוקות. מדובר כאן בבת ים מוגזמת במיוחד בכחול עמוק קטיפתי עם עיטורי חרוזים ואפילו צללית תואמת (שלא נדע). אבל, וכאן מגיע האבל הגדול, ההד פיס קצת עשה לנו את זה ואי אפשר שלא לפרגן על אווירה גרנדיוזית ומשעשעת בטקס קפוץ שכזה.

עוד בוואלה!

גלובוס הזהב 2021: הכוכבות חוזרות לשמלות ערב נוצצות

לכתבה המלאה

רגה ז'אן פייג' - לואי ויטון

זה הזמן להיפרד כראוי מהדוכס הלוהט שהרטיט את ליבנו והודיע כי הוא לא ממשיך לעונה השנייה של ברידג'רטון. נשים בכל העולם שוקלות אם יש טעם בכלל לצפות בעונה הבאה או להמשיך לעקוב אחרי רגה לאן שלא יילך. בינתיים - בחליפת קטיפה שחורה של לואי עם דש סאטן, נעלי מוקסין עם רקמה זהובה ובוא נדהר יחדיו אל השקיעה.

קייט בלאנשט - ז'יבנשי

האישה שלעולם לא טועה הלכה על חליפה מחויטת מבית ז'יבנשי בעיצובו של מת'יו וויליאמס עם חגורת מותן דקה בשילוב ניטים וחולצה גברית לבנה מכופתרת עד הסוף. יש גם הצצה לרגעים שלפני עם מסיכת פנים מבד תודות לסטייליסטית אליזבת' סטיוארט.

הלן מירן - בדג'לי מישקה ומייקל קורס

למה ללבוש לוק אחד כשאפשר שניים? הלן מירן האגדית התחילה בשמלה של בדג'לי מישקה בוורוד ואדום עם שרוולים תפוחים - שילוב צבעים די מאכזב שקיבל את תור הזהב שלו כבר בעונת הפרסים שעברה. ההמשך לעומת זאת היה אקסטרה מדויק בשמלת פאייטים בעלת שרוולים ארוכים של מייקל קורס באדום בוהק ותכשיטי זהב מחרפנים של דיוויד ווב.

אל פנינג - גוצ'י

בטקסים כאלו, בחירה בחליפה לרוב מובילה לתוצאות מרשימות. אל פנינג הלכה על טוטאל לוק גוצ'י בחליפת פסים בצבעים של אדום, צהוב ולבן עם נגיעות כפתורים בזהב וחגורת מותן תואמת. תארזי לנו גם סט, תודה.

ג'ארד לטו - גוצ'י

סגול לבנדר כהלכתו, ג'ארד לטו המשגע עשה את זה טוב יותר מכל הנשים שהשקיעו אמש ועל זה אין עוררין. חליפה סגולה של גוצ'י עם חולצה תואמת, צעיף קשור לצווארו ותיק צדף זהוב עם עיטורי אבנים. אחד ויחיד.

ניקולה קוגלן - כריסטיאן סריאנו

ה"אחת שיודעת" של בריד'גרטון באמת נותנת עבודה בכל הזדמנות אפשרית והפעם הלכה על מגה דרמה בשמלת תחרה שחורה של כריסטיאן סריאנו, אודם בורדו כהה ועיניים מעושנות.

סינתיה אריבו - אלכסנדר מקווין

מי שעוקב אחרי סיקור הטקסים שלנו בוודאי מבחין שהמולטי טאלנט סינתיה אריבו משחקת אותה בענק. הסטייליסט הצמוד ג'ייסון בולדן ממקסם אותה בכל הזדמנות אפשרית והיא כמובן בעלת כישרון יוצא דופן להחזיק בגד. הפעם שמלת פרימה בלרינה מהוקצעת של מקווין בצבע אבן וציפורני חתול מקושקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully