וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוהרת בעיר הגדולה: רוזי הנטינגטון וויטלי שמטה לסתות במתקפת לוקים משובחת

15.4.2021 / 8:45

דוגמנית העל נתפסה בעדשת הפפראצי יומיים ברצף כשהיא מחליפה לא פחות מארבעה לוקים שונים, אך נצמדת לאותם המותגים. מעיל אדום משגע של בוטגה ונטה, טרנץ' קאלסי לצד תיק מפתיע וטוטאל לוק שחור סקסי ומתוחכם

רוזי הנטינגטון וויטלי. backgrid, בקריד
מה בסל תגידי? כמה התגעגענו לרוזי הנטינגטון וויטלי/בקריד, backgrid

כשנשים ניצבות מול יום ארוך וגדוש אירועים, יש שתי דרכים להתמודד איתו מבחינת אופנתית. הגישה הראשונה אומרת - לכי על לוק אחד שמתאים להכול. כזה שאם תחליפי לו את הנעליים, את התיק ותוסיפי לו שפתון וצללית נוצצת, יהפוך בקלות מלוק בוקר ללוק ערב. הגישה השנייה אומרת - יש יותר מדי בגדים יפים ומעט מדי זמן ללבוש את כולם, ולכן בכל אירוע כדאי ואף רצוי להחליף לוק. דוגמנית העל רוזי הנטינגטון וויטלי, לחלוטין חביבת המדור, החליטה לערבב בין הגישות, וכך במשך יומיים הציגה לנו לא פחות מארבעה לוקים משובחים. שלושה מתוכם שונים בתכלית זה מזה, ואחד הוא פשוט שדרוג של לוק הבוקר. רק על דבר אחד היא הקפידה: דבקות במותגים האהובים עליה, שבראשם בית האופנה האיטלקי בוטגה ונטה.

רוזי הנטינגטון וויטלי. backgrid, בקריד
המעיל עושה את כל ההופעה. רוזי הנטינגטון וויטלי לובשת בוטגה ונטה עם תג מחיר משוגע/בקריד, backgrid

סקסית בטוטאל לוק לבן עם מעיל עור אדום

הלוק הראשון היה לטובת יום סידורים בניו יורק. הטופ מודל בחרה להתכסות במעיל עור אדום של בוטגה ונטה, שזמין לרכישה תמורת הסכום האסטרונומי 9,025 דולרים. ואולם, ההשקעה בו ברורה. המעיל הוא מרכז ההופעה, וקשה לנחש מה לובשת רוזי מתחת. מה שכן אפשר לראות זה את האקססוריז שהיא צירפה ללוק - כולם של בוטגה ונטה. תיק סרוג לבן בגזרת הענן האייקונית של בית האופנה שעולה 8,845 דולרים וסנדלי סטילטו בלבן עם עיטור שרשרת זהב שעולים רק 890 דולרים. צנוע ביחס ליתר הפריטים. על פניה עטתה מסיכת פנים של המותג shop style guise שעולה 37 דולרים, וכבר נראתה על מפורסמות רבות כמו ג'יג'י חדיד וכריסי טיגן.

בערב של אותו יום יצאה הדוגמנית לארוחה במסעדה. כדי לשדרג את לוק הבוקר, לקחה רוזי את המעיל המוצלח והיוקרתי וצירפה לו טוטאל לוק לבן. אם בבוקר לא ניתן היה לנחש מה היא לובשת מלבד המעיל, בערב החליטה רוזי להשוויץ בבגדים - ובצדק. הטופמודל בחרה בלייזר לבן של המותג Totême, מכנסיים מתרחבים של The Row ובגד גוף לבן של זארה. שילוב חכם בין נגיש ליקר. בידה אחזה שוב את תיק הענן הסרוג של בוטגה ונטה ונעלה את אותם הסנדלים של בית האופנה האיטלקי.

רוזי הנטינגטון וויטלי. backgrid, בקריד
משוויצה בבגדים שמתחת למעיל - ובצדק/בקריד, backgrid

עוד בוואלה!

הכי חשופה שראינו: צילומי העירום של רוזי הנטינגטון וויטלי

לכתבה המלאה

מעוררת השראה בטרנץ' המושלם ותיק חצי ירח עצום

יום אחרי הלוק הסקסי האדום שמחנו לראות שוב את הנטינגטון וויטלי יוצאת לסידורים בתפוח הגדול ומתועדת על ידי צלמי הפפראצי. הפעם נמנעה רוזי מזריקות צבע דומיננטיות והלכה על פלטת גווני האבן והלבן. מה שמשך את תשומת הלב ללא ספק היה התיק הבלתי צפוי. רוזי לבשה מעיל טרנץ' מושלם של, איך לא, בוטגה ונטה, שעולה 5,575 דולרים. מתחתיו בחרה במכנסיים בצבע שחור של The Row עם חולצת טי לבנה של Totême. בידה אחזה את אותו תיק אהוב של בוטגה ונטה ונעלה סנדלים בצבע שחור גם הם של בוטגה ונטה. אך כאמור, את העיניים אי אפשר היה להזיז מתיק חצי הירח העצום שהחזיקה בידה, ששייך - תיראו מופתעים - לבוטגה ונטה. אז מה בדיוק היא סוחבת שם? כנראה שלעולם לא נדע. מה שכן, אם יש משהו שלמדנו כרגע מרוזי זה שלא צריך להסתפק בתיק אחד, אם אפשר לשאת שניים.

רוזי הנטינגטון וויטלי. backgrid, בקריד
פלטת צבעים רגועה, טרנץ' היסטרי ותיק - איך לא - של בוטגה ונטה/בקריד, backgrid

מתוחכמת בשחור עם הנעליים החמות של הרגע

הלוק האחרון בשרשרת של רוזי נלבש לערב של אותו יום. אחרי שהלכה על פלטה בהירה, בערב החליטה לעבור לקצה השני - והלכה על אאוטפיט שחור ומתוחכם. הפריטים שהרכיבו את ההופעה הם חצאית עור שחורה שמגיעה עד הברך של המותג Totême עם סוודר באותו הצבע ומעיל שנשאר על פרק היד שלה.

ללוק היא צירפה את הנעליים הכי טרנדיות של הרגע של המותג דה אטיקו, רק בצבע שחור סולידי. זאת, על אף שהנעליים האלה מגיעות בשלל צבעים זרחניים כמו ירוק או ורוד. בידה אחזה תיק קלאץ' תואם בצבע שחור ועל פניה עטתה את אותה מסיכת הפנים. אז מה למדנו? כשאת מחוברת לבתי האופנה הטובים בעולם את במצב מצוין וכשאת יודעת לשלב ביניהם - את בכלל בשיא. אין כמו מנת יתר טובה של רוזי להשראה.

רוזי הנטינגטון וויטלי. backgrid, בקריד
מקצה אחד - לקצה השני. טוטאלוק שחור עם המותגים האהובים עליה/בקריד, backgrid
רוזי הנטינגטון וויטלי. backgrid, בקריד
הנעליים הכי טרנדיות, אבל בצבע סולידי/בקריד, backgrid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully