וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלות על הכוונת: קולקציית הלנז'רי החדשה של ריהאנה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 11:49

מותג ההלבשה התחתונה המצליח של ריהאנה, סוואג' פנטי, משיק לראשונה קולקציית קפסולה מותאמת לכלות. תחתונים, חזיות, מחוכים וביריות בגזרות סקסיות ורומנטיות להפליא. הבשורות הטובות - יש משלוחים לישראל

הלבשה תחתונה לנז'רי סוואג' פנטי ריהאנה כלות מתחתנות. סוואג' פנטי, אתר רשמי
קהל היעד החדש של ריהאנה: כלות/אתר רשמי, סוואג' פנטי

ריהאנה לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש. סינגל אמנם עדיין לא קיבלנו ממנה, אבל כחודשיים אחרי הבשורות כי מותג ההלבשה שלה נסגר, היא משיקה קולקציית קפסולה חדשה במותג ההלבשה התחתונה שלה, סוואג' פנטי, שמיועדת לכלות. מדובר בפעם הראשונה בה המותג של ריהאנה פונה אל קהל היעד החדש והרווחי הזה, ואולם עם תחילת הדעיכה של מגפת הקורונה והחזרה של עולם האירועים, ריהאנה קופצת על העגלה ומציעה פריטים ייעודיים למתחתנות.

קולקציית הלנז'רי הסקסית נקראת "Wifey Material" ("חומר של רעיה", בתרגום רע לעברית) וכוללת פריטים בצבע לבן ובצבע סגול-לילך טרנדי במיוחד. באתר המותג כתוב שמדובר בתת-גוון של כחול, כך שיכול לשמש את אלו שמחפשות לסגור פינה עם המנהג הנוצרי להוסיף "משהו כחול" לשמלה של הכלה.

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
את הקולקציה הזו היא לא מדגמנת. רירי/GettyImages

קולקציית הכלות מותאמת לכל המידות - מאקסטרה סמול עד שלוש אקסטרה לארג', והיא מציעה שלל מוצרים שנעים בין רומנטיות לסקסיות, עם תחרות, רקמות, פרחוניות ומגוון של גזרות. בין הפריטים: חזיות, תחתונים, מחוכים, גרביים וביריות. כך למשל, בקולקציית הקפסולה אפשר למצוא חזייה לבנה שקפקפה עם קישוטי פרחים או טופ תחרה פרחוני, למי שמחפשת קצת יותר נוחות. בחלק התחתון אפשר לבחור בחוטיני דקיק, חוטיני קצת יותר עבה וגם גזרה בריזלאית פופולרית. מחוך התחרה משולב הביריות מצד אחד מגה סקסי, ומצד השני מגיע עם פפיון מתקתק באזור החזה, מה שהופך אותו גם לרומנטי בול במידה.

עוד בוואלה! אופנה

ריהאנה מצטלמת טופלס - ומעוררת סערה. אבל לא בגלל מה שאתם חושבים

לכתבה המלאה
הלבשה תחתונה לנז'רי סוואג' פנטי ריהאנה כלות מתחתנות ג'קי איינה. סוואג' פנטי, אתר רשמי
מי שמדגמנת את הפריטים היא הביוטיוברית ומשפיענית הרשת ג'קי איינה/אתר רשמי, סוואג' פנטי

השגרירה של הפריטים בסיבוב הזה היא דווקא לא רירי אלא הביוטיוברית ומשפיענית הרשת ג'קי איינה שהתארסה ב-2019 וטרם נישאה מהסיבות המובנות מאליהן. איינה מקדמת ברשת הרבה נושאים של גיוון בתעשיית הביוטי והתאמת המוצרים לנשים כהות עור, מה שמתחבר בצורה מושלמת לערכים שרירי בעצמה אוהבת לקדם.

הבשורות הטובות לקהל הישראלי הן שהפריטים של קולקציית הקפסולה לכלות זמינים כבר עכשיו לרכישה באתר של סוואג' פנטי - ויש גם משלוחים לארץ. תחתונים עולים בין 70 ל-100 שקלים, חזיות יכולות להגיע עד 235 שקלים ומחוכים הם העסק היקר ביותר ועולים 390 שקלים. כך או כך המחירים לא בשמיים ולגמרי אפשריים למי שרוצה סט קצת יותר מיוחד ליום הכי חשוב בחייה.

הלבשה תחתונה לנז'רי סוואג' פנטי ריהאנה כלות מתחתנות. סוואג' פנטי, אתר רשמי
מחוכים שהם שילוב בין מתוק ורומנטי לסקסי במיוחד/אתר רשמי, סוואג' פנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully