וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות עברה שדרוג מדויק - ובכלל לא שמתם לב אליו

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 14:57

הכוכבת הבינלאומית ממשיכה עם בחירות הסטייל המשובחות שלה לאירועים וירטואליים. בין שמלת שיפון לשמלה סרוגה - פספסתם שינוי אחד רציני ומוצלח שעשתה גל גדות

גל גדות ההריונית ממשיכה עם בחירות הסטייל המשובחות ובסוף השבוע האחרון לבשה שני לוקים נהדרים לאירועים וירטואליים. האירוע הראשון מסיבת קוקטייל למגזין לכבודו התהדרה בשמלת שיפון ובאירוע השני שמלת סריג לא פחות ממושלם בצבעוניות שהקפיצה את שדרוג הביוטי שעברה לאחרונה גדות.

האירוע הראשון אליו התלבשה גדות היא מסיבת קוקטייל וירטואלית של המגזין ואניטי פייר, לקראת טקס האוסקר שייערך בשבוע הבא. לטובת האירוע הווירטואלי שבו נכחה גדות, בחרה עבורה הסטייליסטית הצמודה, אליזבת סטיוארט, שמלת שיפון מתנפנפת של אזאדין אלאיה בצבעי פסטל - טורקיז, ורוד, וסגול.

שמלה מעולה שמחמיאה לבטן ההריונית המתפתחת עם מחשוף עמוק שסידר את הפרופורציות. גם הבחירה בצבעים משדרת אופטימיות ומתכתבת בצורה מעולה עם תחילת האביב. אל השמלה צורפו סנדלים שטוחים, שכבר הפכו לסימן היכר עבור גדות, שהעזה לא פעם ולא פעמיים לצעוד על שטיחים אדומים בנעליים שטוחות - והפעם היא בחרה בדגם של רנה קווילה.

עוד בוואלה! אופנה

הסוד הוא בבלייזר: גל גדות נשארה בטרנינג למסיבת עיתונאים בזום

לכתבה המלאה

הלוק השני של גדות נבחר עבורה לטובת קבלת פרס בפסטיבל הסרטים סאן וואלי ומדובר בשמלה משגעת בצבעונית עזה של גבריאלה הרסט, עשויה מבדים סרוגים במרקמים וגוונים שונים. המחשוף הפעם הרבה יותר עמוק, והבד הרבה יותר צמוד לבאמפ - אבל מתברר שגם זה עובד עבור גדות. הסנדלים השטוחים נותרו בעינם, כאשר ברקע אפשר לראות נעלי עקב זרוקות להן.

ואולם, בתוך הלוק הצבעוני והכיפי הזה, משהו אחר משך את תשומת לבנו, שכנראה לא שמתם לב אליו בעצמכן. גדות, שרק לאחרונה ישרה קו לקארה ארוך ומדויק, התחדשה גם בגוונים בהירים. היילייטס עדינים שמעניקים תאורה, עליהם שטיפה עדינה (כי אנחנו מבינות עניין) בדיוק במידה הנכונה והכול בולט עוד יותר בזכות סקאלת הצבעים העשירה שעל השמלה. מעולה גם כברונטית וגם ככה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully