וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הוא בבלייזר: גל גדות נשארה בטרנינג למסיבת עיתונאים בזום

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 10:23

גל גדות התייצבה למסיבת עיתונאים בזום בנוגע לאחד הפרויקטים שלה, כשהיא מוותרת על אאוטפיט נוצץ ובוחרת מכנסי טרנינג וחולצת טי. בזכות הבלייזר המדויק עם הצבע הכי נכון לה - היא נראתה מושלם כרגיל

גל גדות ממשיכה ללמד אותנו איך צולחים אירועים בעידן הזום. בעוד אצלנו החיים חוזרים לשגרה ולאט לאט יש יותר ויותר אירועים פרונטליים, מעבר לים עידן הטקסים והמפגשים הווירטואליים ממשיך כרגיל - ולכוכבות הבינלאומיות אין ברירה אלא לנסות להיראות מדהים גם מבעד למסכים המרובעים. בשיעור הקודם בקורס "איך להיראות מושלם בטקס וירטואלי", לימדה אותנו גל גדות שבמצבי קיצון גם חלוק בית יכול לעשות את העבודה. בשיעור הנוכחי אנחנו לומדים שלא צריך לצאת מהטרנינג ומחולצת הטי, וכל מה שצריך זה את הבלייזר הנכון.

גל גדות, ההיריונית להזכירכן, והעסוקה במיוחד, התייצבה אצל הסטייליסטית הצמודה אליזבת סטיוארט כדי להתארגן למסיבת עיתונאים בנושא הפרויקט התיעודי החדש שלה בשיתוף נשיונל ג'יאוגרפיק. לגדות, שהמילה "נוחות" מאוד מאפיינת את הסטייל שלה, כנראה לא התחשק להתלבש יתר על המידה הפעם, והיא פשוט החליטה להישאר באאוטפיט שהיא באה איתו מהבית - מכנסי טרנינג שבע שמיניות בצבע לבן וחולצת טי באותו הצבע עם מחשוף וי קטנטן. למרות הלוק הקז'ואלי למדי, גדות דווקא השקיעה בביוטי עם פן וייבי משוחרר ואיפור בצבעוניות ורודה אך טבעית. חייבות להודות בהזדמנות הזו שהאורך הזה של השיער הוא המחמיא לה ביותר. הפתעה קלה נרשמה בבחירת הנעליים, דווקא הפריט היחיד שלא רואים מבעד למסך הזום, כאשר גדות בחרה לנעול סנדלים שטוחים אך נוצצים.

עוד בוואלה! אופנה

לא נחה: גל גדות מקדמת את הפרויקט החדש בלוק אוברסייז שיקי

לכתבה המלאה

ואולם, גולת הכותרת של הלוק היא כמובן הבלייזר. הוא עושה את כל העבודה ומקפיץ את הלוק מאאוטפיט בית לאאוטפיט של מסיבת עיתונאים וגורם לגדות להיראות פשוט מושלם. סטיוארט בחרה עבור גל בלייזר בצבע ורוד בוהק של בית האופנה ז'קמוס, שמשדר בעיקר אופטימיות. מדובר באחד הדגמים המוכרים של ז'קמוס מהשנה האחרונה שכבר נראה על שורה ארוכה של מפורסמות - קיילי ג'נר, קורטני קרדשיאן, דואה ליפה, רוזי הנטינטון וויטלי ואפילו על סבתא של ז'קמוס עצמו, כאשר דגמנה לקמפיין של המעצב הצרפתי.

גל גדות לובשת חליפה ורודה של אוסקר דה לה רנטה בפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס ינואר 2018. GettyImages
ורוד זה הצבע שלה. גל גדות לובשת אוסקר דה לה רנטה ב-2018/GettyImages

הבלייזר הוורוד של ז'קמוס שנבחר עבור גדות הזכיר לנו את אחד הלוקים המדויקים ביותר שלה מ-2018. בתקופה שבה צמד המילים אירועים בזום היה נשמע כמו חלום בלהות בלתי הגיוני, גל גדות התייצבה בפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס בלוק עוצר נשימה שכולל חליפת קולור-בלוק ורודה של אוסקר דה לה רנטה עם בגד גוף בגוון ורוד בזוקה בעל מחשוף לב. אחרי הלוק האחרון של גדות, אפשר להכריז רשמית שוורוד זה הצבע שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully