וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג'ינס וטי-שירט: איוונקה טראמפ התחסנה לקורונה - ועוררה סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 6:24

הבת הראשונה לשעבר של ארצות הברית שיתפה באינסטגרם תמונה שלה מתחסנת נגד נגיף הקורונה. הבחירה האופנתית: טוטאל לוק עם תג מחיר מהזולים שהיו לה אי פעם. אז למה הרשת בכל זאת סוערת?

בעוד שבישראל יותר מחמישה מיליון בני אדם כבר התחסנו מפני נגיף הקורונה, מעבר לים קצב החיסונים הוא איטי יותר. כך קרה שאיוונקה טראמפ, הבת הראשונה לשעבר, התחסנה רק בשבוע שעבר נגד COVID-19. היועצת לשעבר בבית הלבן, שכרגע נמצאת ככל הנראה "בין עבודות", העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שמונה 7.7 מיליון עוקבים, תמונה שבה היא מבשרת על הצעד המרגש. "היום קיבלתי את החיסון", כתבה. "מקווה שגם אתם".

על אף שבוואלה! אופנה המליצו למתחסנות להגיע בחולצה בגזרת "קאט אאוט" חושפת כתף, איוונקה טראמפ החליטה שלא להישמע לטיפ והגיעה להתחסן בלוק הכי קז'ואלי שיש לה במלתחה, כזה שלא ממש זכינו לראות עליה בתקופה שבה הייתה חלק מצוות הבית הלבן.

הטראמפית לבשה ג'ינס כחול של המותג ראג אנד בון שעולה 225 דולרים, חולצת טי לבנה חלקה של זארה שעולה פחות מעשרה דולרים וסניקרס לבנות של קנת' קול שמחירן 125 דולרים. במסגרת ההתמגנות שלה מהמגיפה עטתה גם מסיכת פנים בסגנון טאי דאי בגווני תכלת של המותג המתחשב בסביבה אוורלין, שעולה 25 דולרים לחבילה של חמש מסיכות. חישוב של כל ההופעה מגיע לסכום הנגיש של 365 דולרים. רק מזכירות למי שהספיקה לשכוח, שפעם, בתקופת הבת הראשונה ויועצת הבית הלבן, 360 דולרים היו רק מחצית מסכום הנעליים או התיק או השרשרת.

עוד בוואלה! אופנה

אזרחית מן המניין: איוונקה טראמפ מקלילה בחיים שאחרי

לכתבה המלאה

הפוסט של איוונקה באינסטגרם גרר לא מעט תגובות משני צדי המתרס. התגובות הבולטות יותר היו אלה של מתנגדי החיסונים. "בבקשה לא", "אני מאוכזבת ממך", "אני מוותר" ו-"הלוואי שזה פלצבו" היו רק חלק מהתגובות שלהן זכתה הבת הראשונה לשעבר. אחת מהן אפילו כתבה: "כל כך קיוויתי שאת מעל זה" ואחר כתב: "אין סיכוי שאני מכניס את זה לגוף שלי". תגובה נוספת הייתה זו שנגועה בתיאוריות קונספירציה. "לא תודה. עם 99% אחוזי הישרדות אני אוותר. כשביל גייטס מעורב - אני מעדיף שלא לקבל חיסון". מהצד השני, היו גם לא מעט מברכים על החיסון, אבל הברכה האמיתית היא שכשיש לך את זה את נראית מעולה גם בטי-שירט של זארה בכלום כסף ולא רק בגבוה בשמלה של דיור. אוהבות אותך עממית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully