וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיסון? הכירי את החולצה הגאונית שתמנע מבוכה

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 8:03

מי מאיתנו לא התמודדה עם הדילמה - מה ללבוש כדי ללכת להתחסן? חולצה קצרה? חולצה רחבה שאפשר להרים עד לכתף? שכבות? אז יש פתרון - הכירי את "חולצת החיסון" שהיא גם טרנדית להפליא וגם תציל אותך מרגע של מבוכה

קאט אאוט כתפים סטריט סטייל גרמניה חולצת חיסון. GettyImages
הכי טרנדי שיש. חולצת "קאט-אאוט" חושפת כתף/GettyImages

בימים אלו אי אפשר לברוח מדיבורים על חיסונים. כמה אנשים כבר התחסנו, כמה עוד לא, איזה תופעות לוואי יש ומתי יחלו ההקלות למחזיקי דרכון ירוק. מבצע החיסונים של מדינת ישראל בעיצומו, מה שמתחיל אולי לייצר אופטימיות זהירה של חזרה לשגרה של פעם, לפני שהקורונה השביתה הכל. אך בתוך כל השמחה הזו, השבוע פגשה אותנו דילמה די רצינית בנוגע לחיסונים, שמעולם לא חשבנו שתעבור לנו בראש - מה צריך ללבוש כשאנחנו הולכות להתחסן? נשמע אולי כמו שאלה מצחיקה, אבל יש בה בעיה אמיתית.

כולן יודעות שברגע האמת צריך לחשוף כתף, שכן לא סתם שמו של המבצע הארצי הוא: "נותנים כתף", ובשיא החורף - לחשוף כתף זה לא פשוט בכלל. אז מה לובשות? האם שכבות זה הפתרון? האם חולצה מספיק רחבה כדי שאפשר יהיה להרים אותה עד לאזור הכתף, מבלי שהיא תיתקע במרפק? אז מתברר שבעולם כבר הציפו את הבעיה, ואפילו מצאו לה פתרון באמצעות סוודר טרנדי שנראה כאילו כל כולו נוצר למטרת חיסוני הקורונה.

עוד חדשות אופנתיות:
העליהום ממשיך: למה מייגן מרקל ענדה "יהלומי דמים"?
ג'ינג'ית לוהטת: ג'יג'י חדיד חוזרת למסלול בפעם הראשונה לאחר הלידה
מקישוט נשי לסמל של מחאה: הסיפור מאחורי חולצת ה"פוסי בואו"

זה הזמן להיזכר בטרנד ה"קאט-אאוט" הפופולרי ולהתרכז בגזרה של חיתוכים באזור הכתפיים. הסוודרים הללו הם הפתרון האופנתי ובעיקר הפרקטי ליום שבו צריך ללכת להתחסן. והרי בואו נודה בזה, כמעט כל מי שמתחסנת גם עושה איזה צילום קטן לסטורי, אז לא כדאי שהאאוטפיט ליום הזה כבר יהיה שיקי במיוחד?

טרנד ה"קאט-אאוט", שכל כולו חיתוכים במקומות בלתי צפויים, מציע שלל בגדים מפתיעים עם רמיזה סקסית. בבגד אחד הוא חושף מותן, באחר עצמות בריח, בשלישי את המחשוף וברביעי - את הכתפיים. אך מעולם לא חשבנו שלבגד הזה יכולה להיות משימה כל כך חשובה מלבד לחמם את הגוף. ההבנה שסוודר ה"קאט-אאוט" בכתפיים יכול להיות פתרון יעיל לימי חיסון הגיעה בזכות גולשים ברשת שנחשפו לתמונה של דולי פרטון מתחסנת - כשהיא לובשת סוודר כזה בדיוק. פרטון כמובן רק רצתה לעודד חיסונים, אבל בדרך יצרה את לוק החיסונים המושלם. בכתבות במגזינים בעולם כבר תיארו את הבחירה של פרטון לבגד הספציפי הזה ליום חיסון כ"מבריקה" ו"גאונית", שחוסכת את המבוכה שבהתפשטות חלקית כדי להגיש את הכתף לאח או האחות המחסנים.

עוד בוואלה! אופנה

קפיצה לצרפת: הקארה בוב כאן להישאר וזה השדרוג שלו לקיץ 2021

לכתבה המלאה

בעקבות התמונה של פרטון שהופצה, גולשות רבות ברשת שיתפו גם הן תמונות שלהן בסוודרים דומים בעודן מתחסנות ואף נתנו לסוודר שם משלו - "חולצת חיסון". בין אלו שנפלו לטרנד הייתה גם דוגמנית העל לשעבר כריסטי ברינקלי, שקפצה על המציאה והלכה להתחסן גם היא כשהיא לובשת חולצה כזו בדיוק. אז אם אתן לפני חיסון שני, או אפילו לפני הראשון, וקצת מתלבטות מה ללבוש כדי למנוע את הרגע המביך של ההתפשטות - נמצא הפתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully