וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארה דלווין לוהטת בטוקסידו סקסי - ומציתה שמועות על קאמבק זוגי מפתיע

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 8:20

הדוגמנית שיתפה תמונה עם האקסית פריס ג'קסון כשהן בלוק "חתן-כלה" לקראת יציאה משותפת לאפטר פארטי של האוסקר. דלווין בטוקסידו סקסי, ג'קסון בשמלה לבנה עם שסע. ומה לגבי הקעקוע המשותף?

אם גם אתם לא מצליחות לעקוב אחרי מערכות היחסים של קארה דלווין - אל תרגישו רע, אתם לא לבד. שלוש שנים אחרי שנפוצו השמועות על זוגיות בין דלווין לבין פריס ג'קסון, בתו של מלך הפופ המנוח, והצליחו להטריף את עולם האופנה - הן עושות קאמבק מפתיע. השתיים חלקו פריימים באינסטגרם, שם הן משוויצות בלוקים שלבשו למסיבת האפטר פראטי של האוסקר, ואף תועדו עוזבות יחד את המסיבה. כל זה, במקביל להחלטה לעשות קעקוע משותף. קאמבק אמיתי או שהן סתם משטות בעיתונאים ובמעריצים?

מה שהצית מחדש את השמועות על הזוגיות המתחדשת בין קארה דלווין לפריס ג'קסון הייתה גלריית התמונות ששיתפה קארה באינסטגרם שלה, אל מול 43 מיליון העוקבים. שם, בתמונה הרביעית, היא נראית לצד ג'קסון בלוק תואם. למסיבת האפטר פארטי אליה הלכו, לבשה דלווין טוקסידו בגרסתו הנשית והסקסית. מדובר באאוטפיט של רונלד ואן דר קאמפ שכולל מכנסיים שחורים וטופ מחויט מקדימה אבל טוויסט חשוף מהצדדים ומאחור. טוקסידו הוא אחד הלוקים החזקים של קארה, והלוק הנוכחי לקח אותנו אחורה אל אחד המראות המוצלחים שלה - זה שלבשה לחתונה המלכותית של הארי ומייגן ב-2018.

עוד בוואלה! אופנה

לסביון עליון: האם קארה דלווין ופריס ג'קסון הן הזוג הרותח של עולם האופנה?

לכתבה המלאה

להשלמת הטוטאל לוק הנוכחי, שנבחר עבורה על ידי הסטייליסט רוב זנגארדי, היא עטתה כפפות כמעט עד המרפק, נעלה סטילטו בצבע שחור וכדי לא לקפוא בקור גם לקחה איתה מעיל ארוך שחור. בגזרת הביוטי היא בחרה בתסרוקת ווייבי שצמודה לקרקפת רק בצד אחד, והחליטה לצבוע את השפתיים בגוון יין עמוק. "מה יהיה שם הנבל שלי?", התבדחה דלווין ברשת כששיתפה תמונות של הלוק.

לצדה של דלווין באחת התמונות עמדה ג'קסון, שלבשה שמלה לבנה עם שסע עמוק של מוניק לולייר לצד סנדלים מאסיביים על פלטפורמה בצבע שחור. יחד, לרגע, הן נראו כמו חתן וכלה בגרסה הגותית והלוהטת. מי שהגיבה אמוג'י של לב לגלריית התמונות הזו היא האקסית, אשלי בנסון.

דלווין וג'קסון לבשו את מראה ה"חתן-כלה" שלהן כדי ללכת יחד למסיבת האפטר פארטי של האוסקר, כאמור, והן אף עזבו אותה יחד, מה שחיזק את השמועות על קאמבק. אבל אם זה לא מספיק, כמה שעות קודם לאירוע שיתפה ג'קסון בסטורי באינסטגרם את הקעקוע המשותף החדש של שתיהן - ורד אדום.

פריס וקארה הכירו ב-2017. כמה חודשים אחר כך, ב-2018 כבר נצפו מתנשקות בפומבי. זאת, במקביל להצפת הרשתות החברתיות בתמונות שלהן יחד. הדיווחים על זוגיות ביניהן הלהיבה את התעשייה, אבל כנראה שלא החזיקה יותר מדי זמן מעמד. באוגוסט של אותה שנה סיפרה קארה כי היא בזוגיות עם השחקנית אשלי בנסון. שנתיים לאחר מכן, גם מערכת היחסים הזו הסתיימה. באוגוסט האחרון שמה של דלווין נקשר עם קאיה גרבר. בעוד שמעולם הן לא אישרו כי הן במערכת יחסים, והטענות היו כי הן חברות קרובות בלבד, אבל אי אפשר היה להתעלם ממה שקורה שם. הן תועדו המון ביחד, הלכו להפגנות של Black Lives Matter בלוס אנג'לס והשיא - קעקוע משותף. אז עכשיו, אחרי הוורד התואם עם ג'קסון עולה השאלה - האם זה בעצם הלייף-גול של קארה דלווין? להתקעקע עם כל הנשים הלוהטות של הוליווד? אם כן, היא לגמרי בדרך הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully