וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו בלייק: האקססורי המפתיע של השחקנית הקפיץ את הלוק

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 12:47

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס יצאו למשחק בייסבול של הקבוצת האהובה עליהם, לא לפני שדאגו לתעד את הלוק. בעוד שלייבלי התלהבה מכובע המצחייה שקיבלה במתנה, אנחנו שמנו עין על אקססורי אחר לחלוטין

אחד הזוגות האהובים עלינו הם ללא ספק בלייק לייבלי וראיין ריינולדס, שמעבר להיותם יפים מאוד - הם גם מלאי חוש הומור ואוהבים להתבדח זה עם זו. אך לצערנו, הזוג האהוב הזה, שהם גם כבר הורים לשלושה, מעדיף לשמור את חייו הפרטיים והזוגיים מתחת לראדר ולשתף רק לעתים רחוקות בדיחות ברשת ובילויים משותפים. בסוף השבוע התמזל מזלנו וזכינו לראות את בני הזוג בדייט לוהט במשחק בייסבול בניו יורק של הקבוצה שהם אוהדים - היאנקיז.

לצד התיעוד בסטורי, שיתפה לייבלי (33) גלריית תמונות והציגה את הלוק הנבחר לטובת המשחק. השחקנית לבשה מכנסיים שחורים של המותג Aritzia עם חולצת קרופ לבנה ומכופתרת של Oak + Fort ונעלה מגפיים שחורים וכבדים של ולנטינו. בזמן המשחק היא גם התעטפה בסוודר ירקרק, אבל אותו בחרה שלא לתעד בתמונת הטוטאל לוק שפרסמה בפיד, ואולי בצדק. ואולם, האקסטרה הגיעה בגזרת האקססוריז שהופכים את ההופעה מסתם מכנסיים שחורים וחולצה לבנה למשהו שכדאי להתעכב עליו.

עוד בוואלה! אופנה

הפוסט של בלייק לייבלי חשף את המציאות הקשה של נשים אחרי לידה

לכתבה המלאה

לייבלי ענדה שרשרת צבעונית של המותג Storrow ושרשרת נוספת ארוכה של Brent Neale שבסופה תליון בדמות פטרייה ירוקה שבצבץ דווקא מהחלק התחתון של החולצה. בחירת סטייל יוצאת דופן ששמורה לרוב לריהאנה, בלה חדיד ושות' - הפעם אהבנו.

מבחינתה של לייבלי אגב, האקססורי המלהיב בלוק הוא דווקא כובע המצחייה של היאנקיז, אותו קיבלה במתנה משחקן הקבוצה קלינט פרייז'ר, שגם חתם עליו והוסיף לה הקדשה: "נראה כאילו לא יזיק לך כובע חדש". לייבלי מצדה הגיבה לו, וכתבה בפוסט: "תודה לקלינט פרייז'ר שהיה הסטייליסט האישי שלי. הכובע הזה הוא שיפור עצום ללוק".

כפי שהבהרנו, בלייק המשגעת ירדה לפרטים הקטנים וגם במניקור נרשמה השקעה רצינית. כל ציפורן זכתה לפרט אחר שמאפיין את העיר ניו יורק - מונית צהובה, פסל החירות, גשר ברוקלין וגם, שימו לב - כובע עם סמל של היאנקיז. כך נוצרה לה תמונה נהדרת של האצבע המאויירת על רקע הכובע שניתן לה במתנה. עד שיוצאת מהבית - נותנת עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully