וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא בשביל סקס: זו הסיבה שאת צריכה להשקיע בלנז'רי שלך

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 7:57

לבחירה בסט הלבשה תחתונה איכותי ומוצלח יש לא מעט השפעות חיוביות על חייך, והן ממש לא קשורות לבן זוג קיים או פוטנציאלי. לנז'רי טוב יגרום לך להרגיש מושכת - ולהתנהג בהתאם, נותן דרור למי שאת באמת ואפילו עוזר לתחושת שליטה. כדאי שתתחילי להשקיע

אשלי גרהאם הלבשה תחתונה AdditionElle. AdditionElle, צילום מסך
עידן של העצמה אישית נשית. אשלי גרהאם מדגמנת הלבשה תחתונה/צילום מסך, AdditionElle

הלבשה תחתונה מוצלחת במיוחד יכולה להיות סקסית יותר מעירום מלא. בשל כך, עם השנים הפך הלנז'רי הסקסי למעין מתנה שנשים מקבלות מבן הזוג, או שקונות לעצמן למען בן הזוג, ולקראת לילה של שיכרון חושים. ואולם, לא תמיד צריך בן זוג או אירוע אירוטי באופק כדי ליהנות מסט הלבשה תחתונה.

"הלבשה תחתונה סקסית נתפסה לאורך ההיסטוריה כתועלת של בן הזוג בלבד, אבל אנחנו בעידן של העצמה אישית נשית, ונשים רבות הבינו שהן יכולות ללבוש סוג כזה של לנז'רי, רק כדי להרגיש טוב עם עצמן, ולא לטובת מישהו אחר", אמרה הפסיכולוגית דניאל פורשי בריאיון בנושא למגזין הפינגטון פוסט. ואכן, מחקרים מצאו כי לבישה של הלבשה תחתונה מהודרת גורמת ללובשת להרגיש טוב עם עצמה, גם אם היא אינה פעילה מינית כלל. מה שזה אומר, במילים אחרות, שכדאי שתשקיעו בלנז'רי שלכן בעיקר בשביל עצמכן, ולא בשביל בן זוג קיים או פוטנציאלי.

ברשתות האופנה יש שלל אפשרויות להלבשה תחתונה נוחה, איכותית ומעולה - שממש לא לוקחת בחשבון מי צפוי לראות אותה מתחת לבגדים. יש אופציה להלבשה תחתונה נעימה ומלטפת מכותנה, יש סטים שהולכים נהדר ביחד, יש שילובי תחרות סקסיות, תוספות של פפיונים מתקתקים ויש גזרות מעניינות או פרינטים מסקרנים. ההיצע הוא גדול, כדי שכל אחת תוכל למצוא פריט שהיא מתחברת אליו וגורם לה להרגיש טוב ובעיקר - מועצמת.

"הלבשה תחתונה נוחה ואיכותית מגבירה את הביטחון העצמי שלנו, גם אם איש אינו רואה את הפריטים הללו", הסבירה קרוליין מאייר, מי שחיברה את הספר "הפסיכולוגיה של האופנה". "וברגע שאנחנו מרגישות מלאות ביטחון - אנחנו מושכות יותר". מכאן, שלבישה של הלבשה תחתונה שנוחה לנו ואנחנו אוהבות יכולה לגרום לנו להיות סקסיות יותר, גם אם היא לא נרכשה למטרה ייעודית. לצד זה, רכישת סט לנז'רי מוצלח שווה ערך לטיפול עצמי, ויש ביכולתו להרים את מצב הרוח של הלובשת.

עוד בוואלה! אופנה

שפריץ וגמרנו: המוצר הזה יהפוך את החיים שלכן לקלים יותר

לכתבה המלאה

בחירה בבגד מסוים עשויה להשפיע על האופן שבו אנחנו תופסות את עצמו, בדיוק באותה מידה שהיא משפיעה על האופן שבו תופסים אותנו. לכן, אם אנחנו בוחרות ללבוש מתחת לבגדים הלבשה תחתונה שגורמת לנו לתפוס את עצמנו כנשים מושכות, סקסיות או מועצמות - הדבר יבוא לידי ביטוי בהתנהגות. "אם את מקשרת בין ביטחון, כוח ואטרקטיביות להלבשה תחתונה מסוימת, ברגע שתלבשי אותה - תנהגי לפי אותן התכונות האלו", אמרה קייט נייג'ל, פסיכולוגית נוספת בתחום ההלבשה.

בגדים הם חלק מהזהות שלנו, הן הזהות החברתית - זו שאנחנו מבליטות החוצה, והן הזהות האישית שלנו - שקשורה לאופן שבו אנחנו תופסות את עצמנו. כדי להבנות את אותה זהות ולתחזק אותה, יש צורך ללבוש בגדים שמתכתבים עם הזהות שאנחנו רוצות להבנות. בעוד שהבגדים שאנחנו לובשות הרבה פעמים צריכים להתיישר עם נורמות חברתיות ותרבותיות, הלבשה תחתונה שאינה נראית לעיני כל יכולה לייצג אותנו באופן נאמן למציאות ולאפשר חופש וביטוי אמיתי לחשקים ותשוקות.

לצד זה, בחירה בסט לנז'רי מוצלח מספקת ללובשת תחושת שליטה. האם אי פעם עברה במוחכן המחשבה: "מה יקרה אם אפגוש זר ואקלע ללילה סקסי ובלתי צפוי?" וגם: "מה יקרה אם תהיה לי תאונה ויפשיטו אותי מבגדיי?". המחשבה שבשני המצבים האלה, החיובי והשלילי, תתפסי בסט הלבשה מוצלח מספקת תחושת שליטה, ומצמצמת תחושות לחץ וחרדה בלתי מודעות מפני הלא ידוע.

אם כך, יש לא מעט יתרונות להלבשה תחתונה איכותית ומוצלחת, אבל מהי בדיוק הלבשה שכזו? חשוב להבין שלא מדובר בהכרח בסט תחרה עם רצועות, קשירות ופפיונים אדומים. הלבשה תחתונה מוצלחת יכולה להיות גם חוטיני וגם בוקסר, גם חזיית ברזלים וגם טופ כותנה. כפי שהצלחתן להבין, העיקר הוא מה הסט הזה גורם לך להרגיש. אם את מרגישה בטוחה, מושכת, מוכנה לכל תרחיש ובעיקר - את עצמך, בלי פילטרים, זה מה שאת צריכה ללבוש מתחת לבגדים. תצטיידי בלנז'רי נהדר בשביל עצמך, ולא בשביל אף אחד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully