וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה חוזרת לתסרוקת הקצוצה שלה מהעבר - וזה לא פחות ממושלם

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 8:09

אחרי החלפת תסרוקות אינטנסיבית בתקופה האחרונה, ריהאנה שוב מפתיעה עם תספורת חדשה. הפעם מדובר בתסרוקת "פיקסי" קצוצה שלקחה את המעריצים כמעט עשור אחורה

ריהאנה. Backgrid, בקריד
עם מעיל וינטג' של דיור שהשווי שלו 22 אלף דולרים. ריהאנה מציגה תספורת קצוצה חדשה/בקריד, Backgrid

בתקופה האחרונה החליפה ריהאנה שתי תסרוקות מסקרנות. האחת, שגרמה לנו לחשוש באמת מקאמבק בלתי רצוי - היא תספורת ה"מאלט" מהאייטיז, זו שישראלים בעיקר מזהים תחת השם "תסרוקת אלי אוחנה". אחרי זמן מה, ואולי בגלל מטר הביקורות, החליטה רירי להחליף ועברה לצמות ארוכות ודקות, שאותן אספה בשלל תסרוקות מעניינות. עכשיו הגיע שוב זמן לשינוי, והזמרת ואשת העסקים נראתה בלוק חדש ומפתיע.

ריהאנה (33) פופרצה בדרכה לארוחת ערב במסעדה האהובה עליה - ג'ורג'יו בלאדי בסנטה מוניקה. ליציאה בחרה הפאשניסטה מכנסי טאי-דאי בצבע ירוק של המותג Chrome Hearts, עם קרופ טופ לבן של המותג Hyein Seo שעולה 195 דולרים וחגורה עם אבזם עצום במיוחד של R13.

בגזרת האקססוריז נרשמו נעלי עקב לבנות של דה אטיקו שתג המחיר שלהן כמעט 700 דולרים ומשקפי שמש וינטג' של ורסצ'ה. השוס בהופעה הוא ללא ספק המעיל, שכנראה גרם ללא מעט אנשים לסובב ראשים. מדובר בז'קט וינטג' של דיור מתקופתו של ג'ון גליאנו בראש בית האופנה, בצבעוניות כחלחלה בפרינט טאי-דאי גם כן, עם פרווה בקצותיו. השווי המוערך של הפיס כעת כ-22 אלף דולרים. ממש בקטנה.

עוד בוואלה! אופנה

מזל שהיה כיסוי: מתחת למעיל של ריהאנה מסתתר לוק מאוד מסוכן

לכתבה המלאה
ריהאנה. GettyImages
מחזירה טרנדים מהעבר. ריהאנה עם תסרוקת קצוצה ב-2012/GettyImages

למרות הלוק הדי מבולגן, אבל כזה שעובד, שמחבר בין צבעים, מרקמים ותקופות, מה שמשך יותר מכל את תשומת הלב היה החזרה של ריהאנה לתסרוקת שהייתה לה בעבר - השיער הקצוץ. התסרוקת הקצוצה, שזכתה לשם "תסרוקת פיקסי", מוכרת בזכות היותה קצרה מאוד, אבל לא מגולחת לחלוטין.

מעצבי שיער נוהגים לטעון שהיא מחמיאה בעיקר לנשים עם פנים יפות, שרוצות להבליט את תווי הפנים שנתן להן הטבע, בשיתוף עם הגנים, כמובן. התמונות החדשות של רירי לקחו את המעריצים הישר אל 2012, אז הפציעה הזמרת עם אותה תספורת קצוצה, וכן, גם אז זה היה מרענן ואקסטרה מדויק.

ריהאנה מגיעה לטקס פרסי הווידאו של MTV, לוס אנג'לס, 6 ספטמבר 2012. Frederick M. Brown, GettyImages
האם הקצוץ זה השיער הטבעי שלה היום, וכל היתר פאות? ריהאנה ב-2012/GettyImages, Frederick M. Brown

מרגע הפריצה של רירי לתודעה ועד עצם היום הזה היא החליפה לא מעט תסרוקות, אורכים, צבעים וסגנונות שיער. היה לה בלונד ואדום, חום ושחור, קצוץ, פטרייה, קארה בוב, שיער ארוך והרשימה עוד ארוכה, שבאמת קשה לעקוב. צריך לקחת בחשבון שאולי אחרי כל השינויים שעברה, התסרוקת הקצוצה החדשה שאיתה נראתה לאחרונה היא שיערה האמיתי - ויתר התסרוקות אלו פאות שמכסות צמיחה לא בריאה או אפילו היעדר צמיחה כתוצאה משינויים רבים כמו צבע, חום, חומרים מאסיביים, סלסולים והחלקות.

מעצב השיער הצמוד, יוסף, צמוד לכוכבות כמעט מתחילת הקריירה והוא זה שאחראי לכל גחמת שיער שנראתה עד היום. עבודה מצוינת, אנחנו נמשיך להיות מופתעות.

ריהאנה במשחק של ל.א קליפרס. AP
היה גם סיבוב קצוץ בוורוד וכנראה שכאן מדובר בפאה. רירי/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully