וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחשבים בלקוחות עם מעי רגיז": הג'ינס הביזארי של אסוס

אחת לכמה זמן ענקית האונליין הבריטית אסוס משווקת מוצר משונה שגורם לגולשים לתהות אם זו בדיחה. הפעם מדובר בג'ינס עם רוכסן שמתחיל במקום הנכון, וממשיך לכל אורך הדרך - עד סוף הישבן. למרות הביקורת, הדגם כבר סולד אאוט

ג'ינס אסוס. ASOS, אתר רשמי
ג'ינס מתפרק. הדגם של אסוס בחלקו הקדמי/אתר רשמי, ASOS

הרגלים קשה לשנות, וכך גם ענקית האונליין הבריטית אסוס ממשיכה עם מנהגים ישנים שכוללים ניסיון להטריל את הלקוחות שלה. לאורך השנים נרשמו כמה וכמה עיצובים ביזאריים של אסוס שספק אם מדובר בבדיחה או באמונה אמיתית שפריט לבוש משונה שכזה יכול להיות לגיטימי. גם הפעם הגולשים זיהו בגלילה האינסופית בחנות המקוונת פריט מוזר, והתגובות כמובן לא איחרו להגיע.

הפעם מדובר במכנסי ג'ינס, שעל פניו אמורים להיות אחד מפריטי הבייסיק שיש לכל אישה במלתחה. ואולם, הריצ'רץ' של הדגם מבית היוצר של אסוס הופך את המכנסיים הספציפיים האלה למביכים במיוחד. אז מה כל כך משונה בדגם הזה? מדובר בג'ינס, כאמור - לכאורה רגיל, רק שהרוכסן הקדמי שלו ממשיך כל הדרך עד לקצה השני, ולמעשה חוצה את הישבן בדיוק במרכז. את מכנסי הג'ינס האלה אפשר לפרק לחלקים, אם בוחרים לפתוח את רוכסן הג'ינס עד הסוף - ולחלק אותו לחצי.

ג'ינס אסוס. ASOS, אתר רשמי
"מי עיצב את המכנסיים האלה ומה הוא חשב?"/אתר רשמי, ASOS

חשבון האינסטגרם "asbos_sos" שמטרתו היא שיתוף עיצובים מוזרים ובלתי לבישים של אסוס לטובת קהל העוקבים שלו, המונה היום כ-38 אלף איש, פרסם את תמונת הג'ינס עם הרוכסן האינסופי וכתב: "הורידו את הכובעים בפני אסוס שסוף סוף מכירים בלקוחות שלהם שסובלים מתסמונת המעי הרגיז". אחד הגולשים הגיב לתמונה: "אני לא יודע מה מצחיק אותי יותר - העיצוב של הג'ינס או הכיתוב הנלווה". גולשת אחרת כתבה: "מי עיצב את המכנסיים האלה ומה הוא חשב?".

ואולם, היו גם כאלה שחשבו שמדובר בהמצאה גאונית של ממש. "העיצוב הזה הולך לשנות את כללי המשחק", כתבה אחת מהם. אחרת טענה: "העיצוב מעולה, חוסך טרחה וזמן". מכנסי הג'ינס האלו כבר סולד אאוט באתר של אסוס, אם מישהי מכן פינטזה על הדגם בארונה הפרטי, ומשמעות הדבר היא שיש כנראה לא מעט לקוחות שראו בהמצאה הזו, של רוכסן שממשיך לכל אורך הישבן, נהדרת ושימושית.

עוד בוואלה! אופנה

אם כבר קנייה רגשית - אז ככה: 10 פריטים מומלצים מאסוס

לכתבה המלאה

ואולם, זו ממש לא הפעם הראשונה שבה מותג מציע לרכישה מכנסי ג'ינס עם רוכסן בישבן. ב-2017 הרשת סערה כאשר בית האופנה Vetements בשיתוף עם מותג הג'ינסים הוותיק ליווייס הציגו מכנסי ג'ינס מתפרקים בעיצוב דומה מאוד, עם אותו רוכסן שנוי במחלוקת במרכז הישבן. זו למעשה הייתה יריית הפתיחה לתקופה של ג'ינסים ביזאריים, כמו למשל "דגם הביריות" מבית המותג Y/project.

העיצובים החצופים האלה שואבים השראה מכמה תקופות בהיסטוריה, בהם מכנסי הבוקרים שנוצרו לרוכבי סוסים במקסיקו ובספרד, שמזוהים תחת השם "'צ'אפס", וכן עיצובים חושפי ישבן מעולם הפטישים המיניים. בתחילת שנות ה-2000 מכנסיים חושפי ישבן עשו קאמבק, ותודה לכריסטינה אגילרה על זה, אבל לא ממש תפסו כטרנד גורף. ב-2017 הם חזרו בגרסה שובבה אבל קצת יותר צנועה - וגם אז, המכנסיים האלה היו יותר שיחה באינסטגרם מאשר טרנד לביש של ממש. והנה, לא הרבה זמן אחרי, ארבע שנים בסך הכול, אסוס מנסים שוב להחזיר את הסגנון אל קדמת הבמה. ה"סולד אאוט" באתר רומז שיש קונים, השאלה אם הפעם זה באמת יתפוס.

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully