וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכי שני תחתוני ביקיני ישנים לטופ נדיר בטרנד שסוחף את הרשת

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 6:52

טריק מהפכני חושף כיצד ניתן ליצור טופ חדש של ביקיני משני חלקים תחתונים ישנים. מתברר שהטרנד כבר רץ ברשת חודשים - ורבות כבר הצטרפו אליו. אם את מעוניינת לקחת חלק בניסוי - כך תוכלי לעשות את זה

כך תכיני טופ ביקיני חדש משני חלקים חתתונים ישנים/tandeswim

על אף שחברת לבוש החוף טנדה סווים לא יכולה לקחת קרדיט על טריק האופנה המפתיע הבא, היא זו שהצליחה לסחוף אחריה עוד אלפי נשים שנשבעו שינסו אותו. החברה ההאוסטרלית פרסמה סרטון של גולשת שיצרה טופ של ביקיני חדש בשני גוונים משני חלקים תחתונים של ביקיני ישן.

איך תעשו את זה? כדי ליצור את הטופ החדש, קחו שני תחתוני ביקיני (עדיף בגוונים שונים), הציבו אחד בזווית של 90 מעלות והכניסו זרוע אחת דרך פתח המפשעה. את הזרוע השנייה והראש הכניסו דרך פתח המותניים ליצירת רצועה. משכו בתחתונים כלפי מטה כך שיכסו את האזור המוצנע וחיזרו על הפעולה עם הזוג השני של התחתונים בצד השני. מסתבכות? תראו איך היא עשתה את זה:

כאמור, טריק הביקיני הזה פורסם כבר לפני מספר חודשים באמצעות מספר חובבות אופנה שניסו אותו על גופן. באחד הסרטונים שפורסם באפריל וצבר יותר מ-100 אלף צפיות, נראית חובבת האופנה ג'ורדין מבצעת את הטריק כשהיא משתמשת בתחתוני ביקיני רגילים בצבעים כתום ושחור. אלפי תגובות נרשמו לסרטון. "זה גאוני", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה הצליח לי! לא האמנתי שזה אפשרי. זה ממש חכם".

וזה לא טריק חדש

@andrea.dagdag

Reply to @brittneyy_babyy from fused Hawaii! it's actually 3 bikini bottoms !!

♬ Big Poppa Heart Stoppa - wetnwildbeauty

היו גם כאלו שלא צלחו את הניסיון ונכשלו בצורה מביכה. אחת כתבה: "לא משנה כמה ניסיתי, זה לא עבד לי. זה גם מרגיש לי מסוכן. אני מפחדת שהחזה שלי יצא החוצה פתאום". אחרת הוסיפה: "אני חושבת שהמידה צריכה להיות גדולה יותר מהמידה הרגילה שלך. היה הרבה לחץ על החזה. רק אני סבלתי מזה?". ואכן נשים רבים שניסו את הטריק התלוננו שהוא קצת מקשה על הנשימה. מה אתן אומרות - שווה לנסות?

ככה ג'ורדין עשתה את זה:

ועוד נשים שניסו והתלהבו:

@rachelgarno

Reply to @user492648612 ##ColorCustomizer got the inspo from @jmegss but here's my version! ##bikini ##diy ##swimsuithack ##trend ##trending

♬ WHERE HAVE U BEEN - madi hocker

אבל לא כולן היו שותפות להתלהבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully