וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הוויראלי לעיצוב שיער נגמר רע מאוד והותיר את המשתמשת בבכי

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 23:26

משתמשת טיקטוק ניסתה טריק לעיצוב שיער שראתה ברשת. התיעוד חשף רגע נורא בו שיערה הסתבך במברשת הפן בעודה פורצת בבכי מהמבוכה ומהחשש שתאלץ לעשות קרחת

טריק שיער נגמר בצורה כואבת. TikTok/@Lyssypoo12345, צילום מסך
"לכו לעזאזל טיקטוק". הטריק הוויראלי שהפך לאסון/צילום מסך, TikTok/@Lyssypoo12345

מתברר שלא כל טריק שרץ בטיקטוק שווה ניסיון. צעירה אמריקנית בשם אליסה הינטון תיעדה את הרגע המביך, בו מברשת הפן שהשתמשה בה כדי לעצב את השיער כמו שראתה בסרטון טיקטוק הסתבכה בשיערה ונותרה דבוקה לראשה. כל זה בזמן שהיא נוהגת בבכי בכבישי העיר.

בסדרת סרטונים קצרים נראית הינטון, המכונה בטיקטוק lyssypoo12345, נוהגת ברכבה, מתייפחת ומקללת את טיקטוק על הטעות שעודדו אותה לעשות.

"לכו לעזאזל טיקטוק, אני אצטרך עכשיו להסתפר כי השתמשתי במברשת השיער הלא נכונה", היא אומרת למצלמה בבכי. בסרטון ניתן לראות מברשת פן סבוכה היטב בשיערה, כשהיא לא מצליחה להסירה. בסרטון נוסף היא אומרת: "מה לעזאזל?! אתם יודעים כמה מביך זה לנהוג ברחוב עם מברשת שיער תקועה בראש שלך?!".

למרות שהיא לא מציינת מה ניסתה לעשות, עושה רושם שהיא הייתה בעיצומו של ניסיון לתת קצת ווליום לשיער בעזרת פן ומברשת. על אף שמברשות פן הן כלי חיוני בעיצוב השיער, הן עלולות להיות מסורבלות למדי וכאשר משתמשים בהן לא נכון - הן עלולות לגרום לסבכים קשים לפתיחה בשיער.

הסרטונים של הינטון צברו יחד יותר מ-2.5 מיליון צפיות ונשים רבות הזדהו עם הטרגדיה. "אלוהים ישמור, זה קרה גם לי. המברשות האלה הן השטן", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "במקומך הייתי נוהגת אל קצה צוק וגומרת עם זה". לא היינו נסחפות עד כדי כך, אבל אוקי.

צופה נוספת הציעה להתמקד בניתוק השיער מהמברשת ולא בניתוק המברשת מהשיער. זה לא מה שהינטון עשתה בסוף, שכן בסרטון רביעי ואחרון היא נראית נעזרת באישה נוספת להסרת המברשת - בעזרת פלייר.

כך הוציאו את המברשת:

וככה היא נראית לאחר המקרה:

מאז "התאונה הקשה", הינטון פרסמה מספר סרטונים בהם נראה שהיא לא נאלצה לעשות קרחת, אם כי חלק מהצופים טוענים כי ניתן לראות שהיא נותרה עם שכבת שיער קצרה יותר בקדמת הראש. ראו הוזהרתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully