וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד מאחורי הסימנים על התגיות של זארה שימצא לך את המידה המושלמת

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 0:39

קונה של רשת זארה חושפת מה פירוש "הסימנים הסודיים" שעל תגיות המחיר בחנות - ולדבריה הם עוזרים לה למצוא את ההתאמה המושלמת. מי שעדיין לא מכירה את הפרט החשוב הזה - עדיין לא מאוחר מידי

הסוד הגדול של זארה נחשף - מה פשר הסימנים על התגיות?/brooke__paige210

לצערנו גם בחירת בגד במידה הנכונה לא תמיד תביא להתאמה מושלמת. קונה מושבעת של הענקית הספרדית זארה חשפה לאחרונה בטיקטוק שיש דרך די פשוטה לגלות האם הבגד נאמן למידה שמופיעה עליו או "מזייף" כלפי מטה.

היא טוענת שיש סימנים המופיעים על תגי המחיר בחנות שסייעו לה למצוא את ההתאמה המושלמת - ואתן הולכות לאכול את הכובע כשתגלו שזה עובד.

משתמשת הטיקטוק Officially Outfits טוענת כי לקולקציות של זארה יש סימן סודי, ממש שם על תג המחיר, אשר קובע האם הבגד מדויק למידתך - או קטן ממנה וכדאי לך לעלות מידה. "לא בטוחה איזו מידה לקחת בזארה?" נשאל בסרטון שמציג תג שיש עליו ריבוע סביב החור בחלקו העליון. "הריבוע הקטן סביב חור התג פירושו 'נכון למידה' (True to size). קחי את המידה הרגילה שלך", גורסת משתמשת הטיקטוק לפני שהיא עוברת לתג שמופיע עליו משולש סביב אותו חריץ: "המשולש סביב החור פירושו שהוא מגיע קטן, אז פשוט עלי במידה". קולטות?

נכון למידה

זארה - נכון למידה. TIKTOK/officially_outfits, צילום מסך
זארה - נכון למידה/צילום מסך, TIKTOK/officially_outfits

קטן למידה

זארה - קטן למידה. TIKTOK/officially_outfits, צילום מסך
זארה - קטן למידה/צילום מסך, TIKTOK/officially_outfits

ידעתן את זה?

כן, ברור.
לא, אני בהלם.
4869 משתתפים

הסרטון זכה לכמעט חצי מילון צפיות בטיקטוק, כשרבים מהצופים טענו שהצורות השונות בכלל מייצגות קולקציות בגדי זארה שונות. Officially Outfits לא שללה זאת והוסיפה כי הטענה שלה מבוססת על האופן שבו כל קולקציה מתאימה לגוף שלך.

הסטייליסטית של קים מארש, מרטין אלכסנדר, אישרה את הדברים והסבירה: "נכנסתי לזארה ושאלתי את אחת העובדות 'את יכולה לנפץ או לאשר את המיתוס?'. היא הסבירה לי שמדובר במותגים השונים, בין אם זה 'זארה וומן', 'זארה בייסיק' או 'זארה TRF'.ה-'TRF' מגיעה במידה מעט קטנה יותר, 'זארה וומן' מגיעה במידה נדיבה מעט/ נכונה למידה, ו'זארה בייסיק' היא פשוט בסיסית ונכונה למידה".

תראו את זה:

גם משתמשת הטיקטוק Cookiemonster210, גיבתה את התיאוריה וסיפרה כי מוכרת בזארה סיפרה לה על זה בזמן ששילמה על הפרטים.

ההסבר המלא:

"הרגע גיליתי את 'טריק הזארה' הכי מטורף שיש וזה ישנה את חייכן לטובה. אז האישה בקופה סיפרה לי שלמעשה כל תג שיש עליו ריבוע אומר שזה נכון למידה, וכל תג שיש עליו משולש אומר שאת צריכה לעלות מידה, כי הבגדים מותאמים על בסיס נשים אירופאיות שבאופן טבעי, משום מה, רזות יותר מאיתנו האמריקאיות". סיפור אמיתי, אתן מוזמנות לבדוק בעצמכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully