וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטס עם פתח בישבן מעורר מחלוקת ברשת - והאשמה בכך היא ריהאנה

16.6.2021 / 15:45

קונה נותרה מבולבלת ממכנסי טייטס שעוצבו עם פתח גדול בישבן לאחר שנתקלה בהן בחנות מקוונת של Fabletics ודרשה הסברים: "מישהו יכול להגיד לי מה זה? דברים קצת התחרפנו פה". מאוחר יותר גילתה מי האחראית האמיתית ל"עוגמת הנפש" - ריהאנה

לאימוני כושר נשים יעדיפו ללבוש טייטס נוח התומך בגופן תוך כדי תנועה. האם הטייטס הבא המעוצב עם פתח בישבן לקח את כל עניין הנוחות שלב אחד רחוק מדי? בפוסט ששיתפה בטיקטוק קונה מבולבלת (fathermarge@), היא סיפרה שכשגללה בחנות המקוונת של Fabletics היא נתקלה במכנסי טייטס עם גב פתוח החושף חלק די גדול מהישבן.

הסרטון הקצר צבר מיליוני צפיות לפני שהיא החליטה למחוק אותו ולהפוך את החשבון שלה לפרטי, אך למזלנו נוצרו לו סרטוני תגובה ולכן ניתן לראות איך היא מציגה תמונה של הטייטס ואומרת: "טוב, אז הייתי ב-Fabaletics כדי לראות את הבגדים שלהם החודש כי היה לי נקודות לנצל. אממ... מישהו ב-Fabletics יכול להגיד לי מה זה? דברים קצת התחרפנו פה".

הסרטון שעלה לצד הכותרת "אנחנו זקוקים לתשובות" הפך לוויראלי, וצופים רבים הציפו את הסרטון בתגובות, כשחלקם טענו כי עבדו בעבר בחברת Fabletics ומעולם לא ראו את הטייטס הזה.

אז איך זה קשור לריהאנה?

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

אחרי בדיקה קצרה נמצא שהטייטס בכלל לא שייך ל-Fabletics אלא דווקא לקולקציית Savage X Fenty של ריהאנה. המוצר זמין לרכישה ברשת בעלות של 49.99 דולרים או 19.98 דולרים ללקוחות VIP. בתיאור המוצר נכתב: "מושלם לערב בבית. טייטס מבד רך המספק נוחות מקסימלית וחלק אחורי חשוף עם רצועות בלבד - להפתעה שובבה". יש גם ביקורות - ונראה שרובן חיוביות.

טייטס עם פתח בישבן מעורר מחלוקת. @fathermarge, צילום מסך
ביזאריות לשמה/צילום מסך, @fathermarge

קונה אחת נתנה למוצר חמישה כוכבים וכתבה: "ברור למדי שלא מדובר בטייטס שאת הולכת איתו למכולת, אלא כפריט לבוש סקסי ושונה להנאה ברחבי הבית או לשינה. מכנסי הטייטס הללו ייחודיים, מחמיאים וממש יפים! אני אוהבת את הפיצ'ר האחורי ואפילו את העיצוב ללא מפשעה. את יכולה ללבוש אותן עם תחתונים מתחת או ללכת בלי. בשני המקרים זה יהיה לך נוח".

בביקורת נוספת נכתב: "אני מאוהבת במכנסיים האלה. הם השילוב המושלם בין סקסיות לנוחות, שלא לדבר על האפקט נטול המפשעה. הזמנתי לי זוג שני". לקוחה מרוצה אחרת כתבה: "אוקיי, אלה הרבה יותר שקופים ועדינים ממה שציפיתי, אבל הם סקסיים במיוחד ומרגישים נהדר! לבשתי אותם מתחת לשמלת סווטשירט גדולה בזמן שהסתובבתי בבית וזו הייתה הפתעה קטנה לארוסי כשהוא גילה מה קורה שם מתחת".

"לא הייתי רוצה שזה יהיה הנוף שלי בחדר הכושר"

הסרטון, שצבר יותר מ-3 מיליון צפיות וכמעט 500 אלף לייקים לפני שנעלם מהרשת, זכה לתגובות קצת פחות נלהבות. "מכנסי אינסטלטור", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה אמיתי?! לא יכול להיות שמישהו חשב שזה הגיוני". צופה נוספת כתבה: "אני לא מפסיקה לצחוק. זה יותר מדי בשבילי" ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת את ריהאנה, אבל מכנסי הכושר האלה הם טראשששששש. שניים או שלושה דדליפט/סקוואטים ואנשים יראו מה אכלת לארוחת צהריים". משתמשת אחרת סיכמה: "ממש לא מותאם לסקוואטים. איך זה אושר בכלל? בכל יום אנחנו רק הולכים ומתרחקים יותר מגן עדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully