וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמוך מדי: למה אירינה שייק החזירה את הטרנד הנורא הזה?

18.6.2021 / 0:01

הטופמודל אירינה שייק נצפתה משוטטת ברחבי ניו יורק כשהיא לובשת מכנסי ג'ינס בגזרה נמוכה, כאילו אנחנו שוב בתחילת שנות ה-2000. גם אז זה היה טרנד שנוי במחלוקת, אז למה לעשות לו קאמבק?

ז'אן פול גוטייה, פרסומת עם אירינה שייק/יח"צ

את זה שהאופנה של הניינטיז ותחילת שנות ה-200 עושה קאמבק רציני אנחנו כבר יודעות, אבל אם להיות כנות - לא ציפינו שגם הטרנד הקשה הזה מאותה תקופה יחזור. שרדנו את הבנדנות, את הקליפסים בצורת פרפרים וגם את פרינט הפייזלי והכל היה בסדר גמור, אבל את הטרנד הזה פשוט לא ראינו חוזר בשום צורה. ברצינות שהאמנו שלפעמים יש דברים שעדיף להשאיר בעבר, אבל אם יש מישהי שלא מסכימה איתנו בעניין הספציפי הזה, זו כנראה אירינה שייק.

אירינה שייק. Backgrid, בקריד
מכנסי ג'ינס נמוכים ומחוך סטרפלס. אירינה שייק בניו יורק/בקריד, Backgrid

הטופ מודל, שרק לאחרונה חזרה מחופשה עם קניה ווסט ובכך הציתה שמועות על זוגיות עם הגרוש הטרי, נצפתה מטיילת ברחובות ניו יורק עם מכנסי ג'ינס נמוכים מאוד, שהמילה "מאוד" לא מספיק מתארת עד כמה הם נמוכים. למי שהספיקה לשכוח, הגזרה הנמוכה מאוד הייתה אחד מהסממנים המובהקים של סוף הניינטיז ותחילת שנות ה-2000 כשבין הנשים החזקות שקידמו את המגמה היו בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה, וכולן אחריהן בשיירה.

מאז גזרת המכנסיים רק עלתה ויצרה צללית מחמיאה לנשים, אלא ששייק החליטה לעשות קאמבק לגזרה השנויה במחלוקת. מצד אחד, היא לבשה דגם רחב ומחמיא, ומהצד השני - הוא מונח מאוד מאוד נמוך על המותניים, בצורה כזו שכבר אפשר לראות את תחילת הירכיים. כדי להוסיף טוויסט נשי לאאוטפיט, צירפה שייק למכנסי הג'ינס הרחבים והנמוכים מחוך סטרפלס שחור ומעט שקוף של המותג ARE YOU AM I שעולה 295 דולרים - והזניק לחלוטין את מדד הסקסיות. אפשר לומר במידה מסוימת שהמחוך הציל את הלוק מלהיות טראש משום שהוא לא אפשר לגזרה הנמוכה לחשוף שום פרט לא רצוי. מעל הכל היא הניחה מעיל עור, אבל מהר מאוד נזכרה שעכשיו חודש יוני וחום אימים בחוץ, והחליטה להוריד אותו ולהחזיק ביד.

עוד בוואלה! אופנה

צבא המשפיעניות: ככה תאמצו את המדים של בנות התעשייה

לכתבה המלאה
אירינה שייק. Backgrid, בקריד
המחוך הציל את הלוק מלהיות טראש/בקריד, Backgrid

בגזרת האקססוריז נרשמו תיק לבן של ברברי, המותג שעבורו היא משמשת פרזנטורית ועל כן מגלה כלפיו נאמנות שיא, שעולה 1,600 דולרים. אבל אל דאגה, עבורה זה כנראה היה חינם. כמו כן, היא הרכיבה משקפי שמש שחורים של סלין שעלותן היא 530 דולרים ונעלה מגפיים כבדות בצבע שחור של המותג Both, שמחירן 600 דולרים, והן ממשיכות את הקו האדג'י של הג'ינס הרחב. הכל יכול היה להיות מדויק בלוק הזה, שכלל שיער אסוף מהודק, עגילים כסופים, את השרשרת הקבועה שלה עם סימן הצלב ואת הנשק הסודי - בתה ליה, אלא שלגמרי היינו מעדיפות שהיא תרים עוד טיפה את המכנסיים. רק קצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully