וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדת לעם אבל ממשיכה להתחכם: מלניה טראמפ נתפסה בעדשת הפפראצי

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 11:26

הגברת הראשונה לשעבר יצאה מהבניין המפואר שלה בתפוח הגדול כשהיא מתוקתקת מכף רגל ועד ראש. יום אחרי יום נצפתה בשני לוקים מהודקים, ותחזיקו חזק - היא מחזרה. לראות ולא להאמין

בווידאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית/צילום: רויטרס

מלניה טראמפ, בין אם אתם מסמפטים או לא, לנצח תיזכר כאושיית סטייל שטרפה את הקלפים בבית הלבן. בדרכה המתריסה היא נראתה משגע במותגי יוקרה, מנופפת בשיערה מפוצץ הגוונים כשהיא מתהלכת במדשאות ומשוויצה באוסף תיקי ההרמס שברשותה. ד"ר ג'יל אמנם זכתה לעטר את שער מגזין ווג כאשת הנשיא, הישג שמלניה לא זכתה לו, אבל אי אפשר לומר שאנחנו לא מתגעגעות לקרקס שלה. האישה יודעת לייצר חדשות.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

כשהיא כבר אחת מהעם, רק עדיין עשירה בהרבה, נתפסה הטראמפית (51) בעדשת המצלמה כשהיא יוצאת מהבניין היוקרתי שלה, מגדל טראמפ, בתפוח הגדול. יום אחרי יום, בשני לוקים קלאסיים ומתוחכמים, כשנעלי הלובוטין 13 ס"מ התחלפו בנעלי סירה שטוחות לבנות (645$). על נאמנות למותג האהוב עליה היא דווקא כן שמרה.

זה התחיל בג'ינס סקיני לבן, עם טי-שירט לבנה צמודה כשמעליה ז'קט מחויט בצבע אבן של ברברי עם צווארון לבן ותיפורים לבנים גם כן. תיק של הרמס השלים את הלוק המהודק עם משקפי שמש גדולים ועדשה באפקט מראה.

עוד בוואלה!

מתחזקת את המותג: מלניה טראמפ לא הולכת לשום מקום - והיא ממשיכה להתלבש נהדר

לכתבה המלאה

יום אחרי, שוב באותו לוקיישן, אחרי התארגנות בפנטהאוז היוקרתי, מחזרה מלניוש את הנעליים, ועברה לג'ינס לבן בגזרה ישרה של ראלף לורן עם חולצה מכופתרת שחורה וכיסים בולטים. האקססוריז הנלווים התחלפו בתיק בירקין גדול של הרמס (11,000$ על פי הדיווחים) ומשקפי שמש שחורים בשייפ מלבני. התגעגענו, תקפידי לקפוץ לביקור מידי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully