וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה כשנוח לה? לירון ויצמן עלתה להגיש בסניקרס

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 8:27

מנחת "האח הגדול" עלתה להגיש את הפרק השני בעונה החדשה כשהיא עם שמלה צבאית וסניקרס לרגליה. אחרי שלל עונות בעקבים, לירון ויצמן והסטייליסט החליטו להביא יציאה

לירון ויצמן בפתיחת העונה של "האח הגדול"/אינסטגרם רשמי

נתחיל בהבהרה והרגעת ההתלהבות המעט לא מובנת, סביב הלוק של לירון ויצמן אמש (רביעי) בשידור "האח הגדול". הסניקרס, נעלי הספורט ושות' חזרו לחיינו לפני לא מעט שנים. הן הפכו לגיטימיות לכל אירוע (כמעט), נותנות איזון נכון כשבא לנו להרגיע את הלוק, ומגיעות בהיצע לא נורמלי של צבעים, גזרות, סוליות ואפילו הדפסים.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

לירון ויצמן. יח"צ,
יורדת לעם. לירון ויצמן והסניקרס/יח"צ

אין בית אופנה שלא נתן להן פרשנות, כשהחזקות ביותר בשוק עדיין שייכות למותגי הספורט האייקונים כדוגמת אדידס ונייקי. אז נכון, לעלות לשדר בפריים טיים כשאת בסניקרס ולא בעקבים כמצופה ממך זה נחמד בהחלט, אך גם כאן נעשתה בחירה מושכלת כשהלכו על היום ללא קהל באולפן ונתנו ללירון ל'הקליל'.

לירון ויצמן. יח"צ,
שמלה של סמפל, סניקרס של נייקי/יח"צ

בעזרתו של הסטייליסט ראובן כהן, לבשה לירון שמלה צבאית של המותג הישראלי 'סמפל' בירוק זית עם כיסים בולטים בחלק העליון והתחתון וחגורת מותן מובנית, שהחמיאה לה במיוחד. הסניקרס הלבנות שצוותו ללוק הן של נייקי, בעלות סוליה די מוגבהת ומהז'אנר הדי מגושם של הסניקרס, אבל זה לגמרי עבד. שרשרת הגורמט הזהובה של לירון, הצמיד והטבעות הם של המותג המקומי Daniz, ציפוי זהב, ונמכרים בעלות של מאות שקלים לתכשיט.

עוד בוואלה!

כולה בלינג בלינג: מאיפה הלוק היוקרתי של לירון ויצמן?

לכתבה המלאה

מה חשבתם על הסניקרס של לירון ויצמן?

בחירה מעולה!
הכי לא!
4207 משתתפים

נגדיל ונאמר כי בעונות הקודמות הייתה לנו לא מעט ביקורת על הבחירות בגזרת הנעליים של המנחה. לעיתים זה חירב את הלוק, היו יציאות לא רעות, אבל בכללי - משהו בקטגוריה הזו התפספס. ייתכן וסניקרס זו תשובה לא רעה בשביל ויצמן - אמירה אופנתית, סטייל ונוחות לפני הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully