וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לו חוגגת יום הולדת 52 בלוק חופשה סקסי

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 10:08

ג'ניפר לופז חגגה יום הולדת 52 על יאכטה מפוארת בסן טרופה. הבויפרנד הישן-חדש בן אפלק גם היה שם ונרשמו ביקיני רותח, קימונו יוקרתי וכובע משגע

ג'ניפר לופז מדגמנת בעירום/אינסטגרם

לא באמת חשבתם שחגיגות יום ההולדת ה-52 של הדיווה הבוטילישסית יעברו סתם ככה, נכון? יאכטה מפוארת הושכרה לצורך המאורע, צוות הגלאם הגיע לתחזק, ביקיני רותח וסיקס פאק גם היו, ונשיקה לוהטת קבל עם ואינסטגרם עם בן הזוג הישן-חדש בן אפלק.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

לופז היא אחת מחביבות המדור, לא נכחיש, על אף שבורכה בסטיילינג מעט מצועצע. יש יציאות משובחות וגבוהות, אבל לא מעט פעמים רוב זנגארדי הסטייליסט האישי מרכיב לה לוקים די מוגזמים, שלשמחתה של ג'יי לו היא מצליחה להחזיק את כולם (!) בכישרון רב. ככה זה כשאת כל החבילה.

לכבוד חופשת יום ההולדת בסן טרופה, כשאפלק לבוש בג'ינס קאמל וחולצה חיוורת (אחי, צא כבר מהדיכאון, אתה בפאקינג חופשה עם ג'ינפר לופז!) לבשה הכוכבת טוטאל לוק טרופי וסקסי כולו מותגי עילית.

קימונו צבעוני של ולנטינו (1,680 אירו), כובע מעולה בצבע חאקי של דולצ'ה וגבאנה עם קשירה מתחת לסנטר ועומס תכשיטי זהב (ביניהם שרשרת מפתח מעולה) פלוס טבעת אמרלד לא סטנדרטית.

הביקיני, בצבעי ורוד וכתום, חזיית משולשים ותחתוני קשירה גם כן מבית ולנטינו (475 אירו, זמין באתר המותג), מקולקציית הריזורט החדשה. כפכפי הפלטפורמה הוורודים היו ממש לופז פר-אקסלנס, נגיעות האיפור היו כמובן בחסות המותג שלה ג'יי לו ביוטי, והריבועים חמודים וחמודות? יזע, עבודה קשה וגנטיקה נהדרת. ווי לאב יו ג'יי לו, מזל טוב.

עוד בוואלה!

זה לא הביקיני, זה הבאדי: מצעד בגדי הים של ג'ניפר לופז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully