וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפס מאמץ: דנה פרידר הכלה הכי יפה שיש

טניה גרסיה

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 12:45

הכוכבת המקומית בעלת השיק הלא מתאמץ, התחתנה באירוע מרגש בבית הכנסת הגדול ואחר כך הרימה במסיבה במסעדה נחשבת בתל-אביב. שתי שמלות אקסטרה מדויקות נתפרו לצרוך המאורע, והאמת? לא היינו מצפות לפחות מדנה פרידר

דנה פרידר חתונה. שי פרנקו,
הזוג המאושר. דנה פרידר ואריאל פרדו/שי פרנקו

דנה פרידר צעדה אתמול (שלישי) לחופה יחד עם בן זוגה אריאל פרדו, בטקס אינטימי ומצומצם בקרב המשפחה והחברים הקרובים. כזכור, זוהי החתונה השנייה של פרידר. ב-2017 נישאה לראשונה לדין שטרן בחתונת חוף בפולג באווירת ריזורט ערב קליל ובוהמייני. כבר אז השחקנית הפיקה אירוע באווירת נופש קיצי ולבשה שמלות כלה בהתאם - הראשונה, שמלת שכבות בוהו שיק נשפך בעיצובו של ויוי בלאייש ובשילוב זר פרחים על ראשה והשנייה שמלה של "גליתה" איתם עבדה צמוד כפרזנטורית באותה תקופה.

דנה פרידר חתונה. ניר פקין, מערכת וואלה!
המחוך המושלם של ויוי בלאיש/מערכת וואלה!, ניר פקין

קו הלייף סטייל של דנה באופן כללי הכי משוחרר וטבע. לא תראו אותה מאובזרת בהגזמה או לובשת פריטים שלא מתאימים לדמות ה"פאני גירל" שאימצה לעצמה במהלך השנים בתעשיית הבידור והאופנה.

לאחר 8 חודשי אירוסין, צעדה לחופה ובחרה שוב בשמלה של המעצב המוביל ויוי בלאיש. שמלת מחוך בגימור קעור עם שפיצים מחודדים בחלק העליון, בקשירת שרוכים דקים מאחורה ובתוספת שסע עדין. לוק ראשון הכי לא מתאמץ, אבל עדיין הכי כלתי, קלאסי ופשוט וואו אחד גדול בתוספת סנדלי קשירה שנכרכו על רגלה בצבע לבן. חופת צהריים בבית הכנסת הגדול באלנבי תל אביב - יש, משקפי שמש טייסים - יש, הרבה חיוכים וסטייל באוויר - יש.

דנה פרידר חתונה. שי פרנקו,
שרוכים סקסיים בגב ושובל עדין/שי פרנקו

על הסטיילנג פקדה מזל חסון, האיפור העדין של דנה דנקנר ועל הגוונים והשיער מאור קידושים שמלווה את פרידר כבר תקופה. החתונה התגלגלה למסיבה חגיגית במסעדת "הסלון" של השף אייל שני ושם כבר נשארנו ספיצ'לס. מזל שהתאוששנו כדי לספר על שמלת כלה שנייה הכי מחרפנת ונכונה שראינו בשנה האחרונה. שמלה בעיצובה של דנה הראל, שאם נלך רגע שבוע אחורה, הואשמה מעצבת שמלות הכלה על ידי אלון ליבנה על העתקת דגם ולקיחת אובר השראה עבור שמלת המריבה לכלה מנור מ"חתונמי".

עוד בוואלה!

דנה פרידר: "לא צריך למכור כליה בשביל להתפנק בבגדים שווים"

לכתבה המלאה
דנה פרידר חתונה. ניר פקין
זהו, השתגענו - שמלת המסיבה של דנה הראל/ניר פקין

רכילות בצד, הלוק השני היה שמלת כתפיות מנצנצת, מרושתת וחצי כסופה, עם קשירת מותן רופפת, שסע מפחיד וסקסי, תסרוקת משוחררת, סנדלים בול פגיעה ובלי יותר מדי קשקושים. דנה פרידר, נערה חשמלית, עם לוק שלא מבייש הופעת אוסקר, וזה שקבע את טון המסיבה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. תמיד אומרים שסבב ב' הוא מוצלח יותר, ואין ספק שפרידר הצליחה לדפוק הופעות חד פעמיות וגם לשמור על הפאסון המיוחד והקליל ששייך רק לה. שיהיה במזל.

דנה פרידר חתונה. שי פרנקו,
עברה לקוקו - כי היא באה להרים. דנה פרידר ביום המאושר/שי פרנקו
דנה פרידר חתונה. צילום פרטי,
שסע נדיב, גב חשוף. דנה ואריאל חוגגים/צילום פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully