וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האמת בפרצוף: מעצב האופנה הענק משתף במתיחת הפנים שעבר

1.8.2021 / 7:30

מארק ג'ייקובס, מעצב האופנה האמריקני בן ה-58, משתף בשבועות האחרונים בגילוי יוצא דופן את מתיחת הפנים שעבר. ליווי צמוד לאורך כל שלבי התהליך, גם עם תמונות פחות סקסיות לצפייה. בריאיון לווג סיפר "אני לא רוצה לחיות את חיי בבושה"

VMA מארק ג'ייקובס. GettyImages
מארק ג'ייקובס חושף את מתיחת הפנים/GettyImages

לצד הדיון הבלתי נגמר לגבי אושיות רשת המציגות באינסטגרם (ולא רק) צילומים מטופלים בתוכנות ריטוש, כמו גם לוק בלתי אפשרי שבמקרים רבים כולל שיפוצים וטיפולים אסתטיים המסייעים להם להראות כמו שהם נראים, בשבוע האחרון הרשות להגנת הצרכן הודיעה על הידוק אכיפת סוגיית הגילוי הנאות מצד משפיענים הממליצים על שירותים או מוצרים כחלק מעסקת פרסום כלשהי.

שני הנושאים הללו מבטאים את התחושה הכללית והברורה שהגיע הזמן לשים סוף להצגה המסוכנת (עבור ילדים ונוער) והמעייפת הזו כי פשוט נמאס לנו שעובדים עלינו. גם תופעת ה-'איך אני נראית באמת לעומת התמונה המחמיאה' מציגה גרף פופולריות בעלייה מתמדת, אבל היא מגרדת רק את קצה הקרחון של הבעיה.

מי שכבר תקופה ארוכה מתנהל בשקיפות מרשימה, שלא לומר TMI, באמצעות חשבון האינסטה הפרטי שלו הוא מארק ג'ייקובס. בעשרת הימים האחרונים ובזמן אמת מעצב העל האמריקני, 58, שיתף את העולם בתהליך מתיחת הפנים מסוג Deep Plane (פרוצדורה בעלות של $50,000) שעבר אצל מנתח הפלסטי המפורסם ד"ר אנדרו ז'קונו.

עוד בוואלה!

המרענן הרשמי של הקורונה: המעצב מארק ג'ייקובס מלהיב את הרשת

לכתבה המלאה

"אני לא חושב שזו בושה להתגאות בזה", אמר ביום שישי האחרון בראיון לאתר של ווג. ולהתגאות אומר לשתף תמונת סלפי שצולמה לאחר שהתאושש מהניתוח בעוד קסדת תחבושות לבנה עוטפת את ראשו כולל שני נקזי דם שקופים ונוכחים התלויים לצד אוזניו החבושות.

במהלך הראיון לווג הסביר המעצב שהוא מזריק בוטוקס וחומרי מילוי במשך שנים, אך בעיקר הפריע לו העור הרופף בצווארו. לאחר שרופא העור שלו הודיע לו שהליכים קוסמטיים לא פולשניים, אם אפשר לכנות כך הזרקות, הגיעו למיצוי במקרה שלו, הדרך להתמסר לסכין הייתה קצרה. הפלסטיקאי הניו יורקי ד"ר ז'קונו נחשב לחלוץ מתיחת הפנים בשיטה המדוברת, בה המתיחה נעשית מתחת לשכבת השריר בעוד העור נשאר מחובר לשכבות השרירים, ובמילים פשוטות מראה מתיחת הפנים המתקבל מההליך הינו טבעי יותר.

ג'ייקובס, שחשף גם שהיה בגמילה בגלל שימוש לרעה בסמים ואלכוהול, אמר שלקח משככי כאבים כדי להקל על הכאבים לאחר הניתוח (הגמילה הייתה גם ממשככי כאבים), אך הוא היה במעקב של אחות מטעם מרכז הגמילה שהקפידה שלא יגזים בטעות. עוד הוסיף כי הוא "שמח מאוד" מהתוצאות ושדרך השיתוף ברשת החברתית קיבל הרבה אהבה מקהילת האופנה.

יומיים לאחר מכן פרסם תמונה נוספת ללא קסדת התחבושות כשהוא לבוש בפיג'מת בית חולים תכולה ושוכב בתוך משהו שנראה כמו משגר צינורי שקוף מזכוכית הלקוח מסצינת מדע בדיוני כלשהי, אבל בעצם מתפקד כתא חמצן היפרברי שנועד להאיץ את ריפוי התפרים ושטפי הדם. על פי ד"ר גוגל ה- Hyperbaric Oxygen Therapy הוא טיפול טבעי ולא פולשני שבו המטופל נושם 100% חמצן ברמה רפואית בלחץ אטמוספרי מוגבר היכול להגדיל את ריכוז החמצן בגוף עד 1,200%, משהו בעל פוטנציאל ליתרונות בריאותיים יוצאי דופן.

למי שאינו זוכר, לפני כתשע שנים ולקראת גיל 50 עבר ג'ייקובס מהפך גופני ממראה צ'אבי רופס לגזרה מחוטבת ושרירית, אותה הוא משמר באדיקות מרשימה מאז. "לא הרגשתי שאני חייב לעשות את זה, אבל אני סבור שכל השיחות האלה סביב הזדקנות או סביב ניתוחים פלסטיים הן בדיוק כמו כל שיחה אחרת בשבילי. הבעיה מגיעה עם הבושה סביבם", אמר לווג, "ואני לא רוצה לחיות את חיי בבושה, אתה יודע? אני מגלה כי הדרך שבה אני עושה זאת על ידי פתיחות, שקיפות וכנות בנוגע לדברים היא הנכונה לי". "אני מוצא שאין בושה בלרצות תשומת לב. אני מוצא שאין בושה להשקיע בלהתלבש ולעשות שואו-אוף. אלה חלק מהדברים שגורמים לי הנאה".

בהמשך הוסיף כמה מגוחך בעיניו שאנשים תולים את הופעתם הצעירה למוצרים טבעיים (היוש גווינית'), כשאפשר להבחין בבירור שעברו מתחת לסכין. "זה נראה כל כך מטורף כששחקן או איש ציבור מכחיש שעשה משהו, והם תמיד אומרים משהו כמו 'הו, זה שמן זית'. בחייך, דבריהם עשויים להיות נכונים אבל הם לא הסיבה לצוואר ההדוק". תכלס צודק, רק היינו מעדיפות פחות דם בתמונות ויותר כנות ושקיפות בסוגיית האזכורים והתיוגים לרופא המנתח לצד הפרגונים למרכז הרפואי שמספק חלליות חמצן, שממש גורמים לנו לחשוד שמדובר בדיל ללא גילוי נאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully