וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסו: החתונה של דנה פרידר לא נגמרת - ובצדק

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 14:04

דנה פרידר לא נחה, ולמה בעצם כשיש כל כך הרבה שמלות שוות ליהנות מהם? אחרי החתונה בבית הכנסת הגדול המריאה השחקנית ליוון, שם לבשה עוד שמלה רומנטית ומהפנטת של מעצבת ישראלית

כל כלה יודעת שהכיף האמיתי בחתונה מגיע באפטר פארטי. אם זה מתורגם לנסיעה אקסלוסיבית עם החברים הקרובים בלוקיישן חלומי, ארגזים של אוזו ומפיות עפות באוויר - מה טוב. דנה פרידר, אחת שיודעת, התחתנה ביום שלישי שעבר בבית הכנסת הגדול, ובוקר לאחר מכן כבר ארזה את הבסטיז, את צוות הביוטי, הבעל הטרי אריאל פרדו, והמריאה לריזורט משגע בלינדוס שביוון.

המלתחה המדויקת של פרידר, בעזרת מזל חסון הסטייליסטית הצמודה, כללה בגדי ים לבנים סקסיים, אבזור נכון של מטפחות ראש וסנדלי קשירה, שמלה סקסית ונוצצת של המעצבת המקומית מאי משיח, ועוד כמה שמלות לבנות קלילות ומוצלחות.

סוף השבוע הארוך הגיע לשיאו כשפרידר עלתה שוב על שמלת כלה, בנוסף לשתיים המצוינות אותן לבשה בחתונה בתל-אביב, הפעם של המעצבת לי גרבנאו. בחלקה העליון היא מחוך לב עם מפתח עמוק באמצע, ולמטה אוורירית וקלילה עשויה שיפון נשפך עם שסע רותח.

הרומנטיקה האמיתית הגיעה בתוספת שרוולי הבלוזון שלא היה מחוברים לשמלה, אותם הורידה פרידר בהמשך הערב. מוטיב הגלאם המשיך באותו קו עם ווייבי קליל של מאור קידושים ואיפור קלאסי של דנה דנקנר, שליוו את הכלה לאורך החופשה היוונית.

למי שהיה מנותק מהרשתות החברתיות בשבוע שעבר, נזכיר כי פרידר התחתנה בשתי שמלות מעולות. הראשונה - מחוך בגימור קעור עם שפיצים מחודדים בחלק העליון, בקשירת שרוכים דקים מאחורה ובתוספת שסע עדין של ויוי בלאיש, והשנייה - שמלת כתפיות מנצנצת, מרושתת וחצי כסופה, עם קשירת מותן רופפת ושסע סקסי של דנה הראל.

בשעות אלו ממש פרידר כבר נחתה בפריז, שם תוכלו לראות אותה לובשת את ליין הרדי-טו-וור החדש של ויוי בלאיש, עדיין תחת ההאשטג "טים ברייד". נותנת עבודה, ובעיקר מנצלת את המומנטום לפרגן לאופנה ישראלית שזה מבורך.

עוד בוואלה!

דנה פרידר: "לא צריך למכור כליה בשביל להתפנק בבגדים שווים"

לכתבה המלאה

דנה פרידר חתונה. שי פרנקו,
מהחתונה בבית הכנסת הגדול - דנה פרידר בשמלת מחוך של ויוי בלאיש/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully