וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השודדת מקלבסס: קים קרדשיאן רעולת פנים

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 14:39

קים קרדשיאן וקניה ווסט בעיצומם של הליכי גירושין - אבל הם מדגמנים פרידה למופת. לרגל השקת האלבום החדש של הזמר, הגיעו השניים בלוקים תואמים ומקריפים. אל חשש, הילדים לא נבהלו - הם דווקא אימצו את הטירוף

קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
העיקר שהילדים לא נבהלו. קים קיי רעולת פנים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

קים קרדשיאן שוב מוכיחה שהמשפחה היא במקום הראשון, גם כשהגרוש לעתיד קצת מאבד את זה. בהופעת ההאזנה השנייה לאלבום החדש "דונדה" על שם אימו של קניה ווסט, הגיעה קימי וארבעת ילדיה בלבוש תואם ללוקים המוזרים שאבא קניה אימץ בחודשים האחרונים.

זה לא שלא ראינו כבר כל בגד אפשרי, או להפך, אובר חשיפה נטולת בגדים על קים, אבל הפעם הלוק היה מלווה בבהלה קטנה. עם אאוטפיט ספורטיבי צמוד ופראי מבית בלנסיאגה, שכלל בין היתר בגד גוף בצבע שחור עם צווארון גולף ומכנסיים גבוהים צמודים, הגיעה קים לאצטדיון מרצדס-בנץ באטלנטה, בעוד מאבזרת את המראה עם משקפי שמש די חתוליים, עקבי שפיץ גבוהים, כפפות שחורות, מסכת פנים תואמת של בלנסיאגה וצמה אינסופית מדויקת ללא רבב.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אתם לא אמורים לישון בשעה הזו?/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

גם הילדים לקחו חלק מהשואו, כשהארבעה התלוו להורים המתוסבכים במראה מונוכרומטי דומה, כולם בשחור, כולם בצמות, כולם בלנסיאגה ושכפול קטן ומתנשא של הוריהם. בעוד ווסט ידוע כמי שמכסה את פניו במסכות מטשטשות באופן די קבוע בתקופה האחרונה, כשהפך אותן למרכיב מרכזי במראה הסטריט סטייל שלו (או סתם שגעת קורונה) שחובבי האופנה עדיין לא מצליחים להבין עד הסוף, הקרדישאן הראשית זרה לכיסוי מלא. ספוילר הגיע דווקא בחגיגות האלווין בשנה שעברה, כאשר לבשה גרסה דומה של מסכת פנים אדומה של בלנסיאגה שכללה חורי עיניים ופתח לפה עם רוכסן. קריפית.

קימי בהאלווין 2020

נראה שההופעות האחרונה של ווסט מאופיינות כולן, גם מצד המעריצים השונים, וגם מאחורי הקלעים, בסטייל בלנסיאגי במיוחד. גם בהופעה האחרונה הגיעה הזמרת מוניקה במכופתרת אוברסייז עם מלא כיתובים קטנטנים של שם המותג עליה, מגפיים בצבע ורוד ניאון עד מעל הברך, משקפיים ותיק צד פרחוני תואם.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קימי ומוניקה. כן, ההיא ששרה עם ברנדי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הסגנונות של קים קרדשיאן וקניה ווסט עדיין מסונכרנים לאחר פיצול הזוגיות, כשקים הבוגרת והאחראית ממשיכה לתמוך בסטייל של אב ילדיה. גם בהופעת ההאזנה הראשונה הגיעה מתואמת בחליפת עור אדומה וצמודה של המעצב ריק אוונס (3,690 דולר), ומנגד ווסט באותו גוון נועז ומעיל מנופח מהקולקציה שלו Yeezy Gap ב-200 דולר.

גומרים את זה יפה - קים וקניה מתואמים

אפשר לסכם ולהצהיר, שאם כבר לחתוך זוגיות אז לפחות בסטייל, גם אם הסגנון קצת מלחיץ את הילדים שלך או מקריפ את הסובבים. לגמרי נראה שלוק הקט וומן של קימי מוכיח ש"קימיה", הפאוור קאפל לשעבר הבטיח ומקיים שגם ברגע של חולשה הם גומרים את זה יפה.

עוד בוואלה!

שוקינג! קים קרדשיאן סוגרת את מותג האיפור שלה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אבאל'ה, אל תלחיץ את הילדים. קניה ווסט והילדודס בבלנסיאגה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully