וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת החתונות: איזה כלה מקומית הכי עשתה לכם את זה?

השמלה המלכותית של רוסלנה רודינה, לוק בת הים של קסניה טרנטול, האלגנטיות של גל מלכה או דווקא הרומנטיקה של דנה פרידר. הכלות בביצה המקומית לא חסכו בשמלות ביום המאושר בחייהן - אבל למה באמת עשיתן צילום מסך?

קסניה טרנטול התחתנה עם כרמי עמר/אור גפן

חתונות קיץ הן ככל הנראה אחת מהאקסיומות הגדולות של העולם המערבי. עם קורונה או בלי קורונה, בחום ובלחות, חודשי יולי-אוגוסט ידועים כתקופה האטרקטיבית להתחתן בה, ואת זה הבינו יותר מכל ידועניות הביצה, שסיפקו לנו בשבועות האחרונים לוקים כלתיים מעוררי אסקפיזם.

המשותף לכל כלות הביצה הטריות, מלבד האירועים מלאי השואו שהרימו, הוא הקו הקלאסי שנבחר לשמלות הראשונות שלהן, שגזרותיהן נעו בין הסטרפלס, המחוך, השסע, החצאית עם הנפח או השובל. מי מכל העומדות האחרונות מתחת לחופה שברה לכן את הסטורי וסיפקה לוק כלה נצחי, כזה שגרם לכן לצלם מסך מיד?

רוסלנה רודינה חתונה. עידן חסון,
עונת החתונות בשיאה/עידן חסון

המלכותית: רוסלנה רודינה

רוסלנה כזכור סיפקה לנו ביום חתונתה שלושה לוקים בשלוש גזרות שונות, שהמוצלח מכולם הוא ללא ספק שמלתה הראשונה, שנלבשה בטקס החופה האינטימי ועוצבה בידי חברתה הטובה, המעצבת שלומית אזרד. שמלת המשי המבריק בעלת המחוך המדויק והשרוולים המחויטים עם גימורי התחרה, נקראה על ידינו "מלכותית" ולא בכדי. האופן שבו ישבה על גופה הדקיק של רוסלנה, בצירוף המאפיינים הקלאסיים המובהקים שלה, העניקו לה מראה של נסיכת דיסני בת זמננו.

רוסלנה רודינה. עידן חסון,
שמלת משי עם מחוך מדויק של שלומית אזרד. רוסלנה רודינה/עידן חסון

בת הים: קסניה טרנטול

גם בחתונה זו החליפה הכלה לא פחות משלוש שמלות, כולן בעיצובו של המעצב עובד כהן, ושוב זו שזכורה לנו לטובה היא הראשונה, אותה לבשה טרנטול לטקס החופה עם בחיר ליבה כרמי עמר. השמלה, עשויה בד סאטן מבריק, עוצבה בגזרת סטרפלס וואן שולדר עם שסע, שובל ארוך עם עיטור של כיווץ במרכז וגב פתוח. ואם זה לא מספיק, אז שיערה הפזור, כמו גם הלוקיישן המושלם בעל אווירת הריזורט, שיוו לקסניה לוק של בת ים יפהפהיה שהרגע עלתה מהמים, ואנחנו לא חושבות שאפשר להתחרות בזה.

קסניה טרנטול. שי אשכנזי,
לוק בת הים. קסניה טרנטול בעובד כהן/שי אשכנזי

הגלאמית: שרית פולק

אין דרך אחרת להגדיר את השמלה הראשונה של מעצבת האירועים ואשתו הטרייה של סטטיק, מלבד מלאת גלאם. קלאסית כמובן, אך מלאת גלאם. השמלה, בעיצובה של מיכל מור מ"סטודיו עמנואל", כללה גזרת סטרפלס עם מחשוף צר ועמוק, חצאית נפוחה, רקמת חוטים עדינה ומנצנצת וקשר פפיון גדול בחלקה האחורי - הוליווד זה ממש כאן.

שרית פולק, סטטיק. טל חמדי,
הגלאם של שרית פולק בשמלה של עמנואל/טל חמדי

עוד בוואלה!

אוקיי, אוקיי, אוקיי: מה לבשו האורחות לחתונה של סטטיק ושרית פולק?

לכתבה המלאה

האלגנטית: גל מלכה

חגו, החיילת הכי קשוחה בסדרה "המפקדת", הלוא היא השחקנית גל מלכה, התחתנה ביוני האחרון ונכנסה היישר לרשימת האיט-גירלז המבטיחות. במהלך האירוע החליפה הכלה שתי שמלות, בעיצובו של דרור קונטנטו, אך הראשונה הייתה חגיגה לעיניים וכזו עם נוכחות שקשה מאוד לפספס. השמלה, שנתפרה מבד סטרל משי, הייתה גדולה במיוחד, ובעלת מחוך חלק עם מחשוף מרובע, חצאית עם שסע ושובל ארוך. למרות הדרמטיות שבה, השמלה שידרה קלאס מהמעלה הראשונה, וזה כל מה שאנחנו מחפשים בשמלת כלה טובה.

גל מלכה המפקדת חתונה דרור קונטנטו. אלעד סאסי,
קלאס מהמעלה הראשונה. גל מלכה בדרור קונטנטו/אלעד סאסי

המינימליסטית והרומנטית: דנה פרידר

המולטי-טאלנט המקומית שלנו התחתנה רק בשבוע שעבר, וכבר הספיקה לשבור את האינטרנט עם שלושה לוקים נוצצים, שחולקו בין אירוע החתונה כאן בארץ, לאפטר-פארטי מהחלומות בלינדוס שביוון. למרות ששלושת השמלות עצרו את נשימתנו והותירו אותנו בוהות במסך בפה פתוח, רק שתיים מהן ענו על קטגוריית "הקלאסית" שקבענו ועלו לגמר - הראשונה אורבנית ומדויקת של ויוי בלאיש, אותה לבשה פרידר לחופה, והשלישית במספר של לי גרבנאו, שנתפרה במיוחד ללוקיישן היווני. ומאחר וזה היה פשע נגד האנושות לאלץ אותנו לבחור באחת מהן, החלטנו ללכת נגד חוקי הפורמט ולהכריז על שתיהן כפייבוריטיות:

שמלת החופה הראשונה הייתה בעלת גזרת מחוך, גימור קעור עם שפיצים מחודדים בחלק העליון, קשירת שרוכים דקים מאחורה ותוספת של שסע עדין. שמלת הריזורט השלישית, שנתפרה משיפון ונראתה אוורירית וקלילה יותר, הייתה עם מחוך לב בעל מפתח עמוק ושסע לוהט. תוספת רומנטית במיוחד באה בדמות שרוולי הבלוזון שלא חוברו לשמלה, אותם הורידה פרידר בהמשך הערב.

דנה פרידר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
לריזורט ביוון - שמלה רומנטית של לי גרבנאו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

איזו שמלת כלה הכי אהבתם?

רוסלנה רודינה
דנה פרידר
קסניה טרנטול
שרית פולק
גל מלכה
4911 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully