וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד חמד: קייט ולילה מוס נופשות בסטייל

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 7:49

קייט מוס ודור ההמשך לילה גרייס מוס, נופשות בשבועות האחרונים באיביזה. בגדי ים, שמלות חוף ומחירים מפתיעים - אימא ובת שלא מפסיקות לסקרן אותנו

בעוד אצלנו ספרד נכנסה לרשימת המדינות האדומות שהטיסה אליהן אסורה, קייט מוס ובתה ההורסת לילה נופשות באיביזה כאילו אין קורונה בעולם. דוגמנית העל האייקונית בת ה-47, ודור ההמשך הפוטוגני, 18, דוהרות בימים אלו באי הנחשק בו הן כבר בנות בית ומציגות מלתחת חופשה מהחלומות המגלמת במדויק את הווייב המקומי של אהבה חופשית, ים, שמש, מסיבות ודאגות שמסתכמות בלהחליט אם בא להן סיבוב על יאכטה או דווקא להעביר יום בחוף מסוגנן.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

מסתבר שמוס הורישה ללילה גרייס לא רק גנים מעולים וגוף משגע אלה גם את האהבה לסטייל בוהו-שיק מוקפד המשלב בין לוק יוקרתי לגרוב היפי נוסח פסטיבלי מוסיקה. המסע האופנתי של השתיים החל בסיבוב אורבני כשהן מציגות מראה משוחרר ונינוח. האם הלוהטת לבשה שמלת מקסי אוברסייזית בעלת מחשוף וי עמוק וקשירת קולר מדגם סיציליה, בעיצוב המותג הספרדי הנגיש Basyco. השמלה נמכרת ב-39.99 אירו וקיימת במבחר גדול של דפוסים.

זו של קייט מציגה רקע מנומר ועליו דפוס פייזלי סגלגל ואם לא היינו יודעות מה מחירה היינו נשבעות שמדובר בפיס שעולה פי עשרה. סנדלי רצועות בגוון שחור, משקפי טייסים, סט שרשראות מעודן ופונפוני פרנזים כחולים המשודכים לרצועות השמלה חתמו את הלוק בנונשלנטיות האופיינית למוס.

לילה בחרה לבלות את השעות הראשונות באיביזה בסט בוהמייני לבן המורכב מחצאית מקסי בגזרת קומות מבד כותנה רקום (אורבן אאוטפיטרס 66 אירו וסולד אאוט) וטופ גופיית ריב חושפת בטן. הוויתור על חזייה למרות אלמנט השקיפות הוא בבחינת התפוח שנפל ממש קרוב לעץ, וכמוהו גם האיבזור המשלים שכלל סניקרס לבנות וסט של שרשרת חוליות פלוס שרשרת תליות מעט ארוכה יותר.

בהמשך היא הציגה לוק קופי פייסט שמזכיר בול את אמה בימי הזוהר של הניינטיז בשמלת סליפ קטנטנה באורך מיני ובגוון ורוד עם מחשוף משולשים עמוק ושסע צידי באזור הירך.

עוד בוואלה!

מהירואין שיק לקימורים: קייט מוס מדגמנת למותג של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה

צילומי הגראנד פינאלה תפסו את צמד היפהפיות לאחר בילוי בחתונה על יאכטה, מסוג הארועים המזוהים עם חופשותיה של מוס כבר שנים. השתיים ירדו יחד לרציף כשקייט לובשת בגד-ים שחור שלם בגזרת מעטפת עם חגורת מותן מהקולקציה החדשה של ליסה מארי פרננדז (440 אירו), סנדלי רצועה בגוון ניוד ותיק טוט מנוחש. לילה לבשה שוב שמלת סליפ קומבניזונית והפעם מהסוג השקוף בגוון כתום עם גימורי תחרה שחשפה ביקיני סטרפלס וחישוק מוזהב בפרונט. מדובר באחד מצמדי האמא-בת הכי מסקרנים שיש ואין ספק שזה רק פתח לנו את התיאבון לעוד תיעודי פפראצי נוספים, והרבה, מבילויים משותפים שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully