וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בסוף הקיץ: הסטייל הזרוק של זואי קרביץ וצ'נינג טייטום

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 8:18

הם מסתובבים ברחבי ניו יורק בלוקים פחות מתוקתקים, אבל משדרים סטייל נינוח שממש לא שם עלינו - צ'נינג טייטום וזואי קרביץ ברגעי הודיה ראשונים לקופידון

טריילר הסדרה "נאמנות גבוהה" של הולו/הולו

גל השמועות בחודשים האחרונים על הקשר הנרקם בין השחקן צ'נינג טייטום (41), חתיך עולמי שיודע לזוז כמו אליל, לחייך כמו מלאך ונראה בעצם כמו אלוהים בהתגלמותו, לבין השחקנית זואי קרביץ (32), כוכבת "שקרים קטנים גדולים" הידועה בסטייל השיק המינימלי שלה והמראה הפטיט והסקסי שאימצה, הולך ומחריף כשהשניים כבר הספיקו לקבל כינוי זוגי ודביק: זו-צ'אן. בשבועות האחרונות הפפראצי שורפים קלוריות בריצות אחר הזוג ממקום למקום, כשהשניים בשיא הנונשלנטיות, מראים ידידות קרובה במיוחד שמלווה בקומץ צחוקים, חיבוקים ומראות ציבוריים של חיבה ולבלובים.

חיי הזוגיות של השניים מעוררים עניין רב בקרב העוקבים הצמודים. כזכור, ב-2018 סיים טייטום את נישואיו שארכו שמונה שנים פלוס ילדה עם השחקנית ג'נה דוואן, אחריה בריבאונד ישיר עם הזמרת ג'סי ג'יי, אך גם שם החבילה התפרקה. בטים קרביץ יש לנו עבר היסטורי ושיקי של זוגיות עם השחקן קארל גלוסמן שהחלה ב-2016, כללה נישואים של שנה וחצי שהסתיימו להם בחודש ינואר האחרון.

קארל גלוסמן, זואי קרביץ. GettyImages
יש לאן לשאוף - זואי קרביץ וקארל גלוסמן/GettyImages

אולי זו הרומנטיקה של הקיץ שלא ידענו שאנחנו צריכים ובדומה לרומן החדש גם הסגנון הזוגי שלהם התגלה כסטרייט סטייל כל כך לא מתאמץ, מגניב ומתמזג אחד עם השנייה בצלילות מדויקת להפליא. התמונות הראשונות של השניים היו כשנצפו בנסיעת אופניים אינטימית בניו יורק כשזואי, אמנית האדג' סטייל לובשת ג'ינס וינטז' דהוי של לווי'ס בגזרה נמוכה (90$), תיק עור בצבע ירוק בקבוק (2,750$) ונעליים שטוחות בצבע שחור (900$), שניהם מ-the row, ומשם למיני תצוגות נוספות ברחבי העיר.

בלוק אחר בו השניים משתעשעים משהו ושותים אייס קפה ברחוב, קרביץ לבושה בשמלת כותונת חצי שקופה עם כתפיות דקות בצבע כחול בעיצוב עדין של ארקס שנמכרת ב-330$, משקפי שמש גיאומטריים של אוליבר פיפלס במחיר 455$ ותיק צד גדול חצי דנים חצי זמש חום-זהוב של סן לורן ב-1,675$, שתואם לעקבים עבים מזמש בצבע חרדל של ת'אורי. טייטום מצידו נשען על סטייל רוכב הסקייטבורד בלוק אוברסייזי של ג'ינס וטי-שירט לבנה.

לוק נוסף שסגר לנו את פינת הזוגיות היה כשהשניים נצפו ביציאה מהסופר, מסכות עליהם ולוק "אנחנו לא שמים עליכם" עם כל הדברים החשובים באמת: פרחים, שישיית נייר סופג, מארז תבניות אלומיניום ושקית נייר ארוזה במצרכים. אחרי בהייה בתמונות האלה בניסיון לקבוע אם יש פה משהו או לא, לנו זה בהחלט נשמע כמו מתכון לסופ"ש זוגי וביתי.

הלוק האחרון שנראה ביממה האחרונה היה של השניים בדרכם לקפה עם חבר משותף, בו פלטת הצבעים המעניינת עשתה את העבודה. מצד אחד השחקן עם חולצת טריקו עם לוגו להקת מטאל, מכנסיים מחויטים בירוק רויאל וזואי במכופתרת אוברסייז פתוחה בצבע אדום שני (1,090$), גופייה לבנה מתחת ותיק אדום סאטן תואם (990$) של the row, מכנסי משי בצבע חינה של אנדרס ב-2915$, משקפי שמש רטרו עגולים של מטסודה ב-2,800$ ונעלי עור שחורות שטוחות.

עוד בוואלה!

מגה סקסית: זואי קרביץ מצטלמת בעירום - עם שרשרת צדפים בלבד

לכתבה המלאה

אם אתם תוהים למה הסטייל הזוגי שלהם כל כך תופס את העין - התשובה היא פשוטה. השילוב של השניים נינוח, לא משתדל, ולגמרי ניו יורקי כשכל אחד מביא את הסטייל האינדיבידואלי שלו. בהשוואה לזוגות הוליוודיים אחרים שממשיכים בסטטוס קוו של לוקים תואמים (הביברס, כריסי טייגן וג'ון לג'נד ועוד) קרביץ וטייטום עוסקים בשימור הוויברציות האופנתיות שלהם ויחד יוצרים צמד קז'ואל מעודן וצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully