וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק שלא מפסיק לתת: ג'ניפר לופז ובן אפלק שורפים את השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 14:15

הקאמבק של ג'יי לו ובן אפלק נחת היישר לתוך פסטיבל הסרטים הבינלאומי בוונציה, כשהשניים מייצרים כותרות בקצב מסחרר ברחבי העולם. מה בתפריט? סטייל זוהר ורומנטיקה דביקה וטובה שלא נגמרת

ג'ניפר לופז מדגמנת בעירום/אינסטגרם

הביג מומנט הרשמי והגדול של 'בניפר 2.0' הוצג לראשונה בסוף השבוע האחרון על השטיח האדום בפסטיבל ונציה 2021. מאז הקאמבק המדובר, עוד לא יצא לנו באמת לחוות ולהתרגש יחד עם הזוג האייקוני את צאתם הרשמית לציבור, ונראה שהפאוור קאפל מבין שהכול בחיים זה עניין של טיימינג, ושהמונח 'אופטימיות זהירה' רחוק מהם שנות אור.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
בניפר 2.0 עושים את ונציה/GettyImages

ג'ניפר לופז (52) ובן אפלק (49), היפים והכה נכונים, הגיעו להופעת הבכורה שלהם בפסטיבל הסרטים החגיגי ביותר באירופה לקראת הקרנת הבכורה של סרטו של אפלק "הדו קרב האחרון". צועדים יד ביד, מתנשקים, מחייכים, מתלטפים, ומחליפים מבטים מאוהבים בלי סוף (היה לנו רגעון של דז'ה-וו מספק ישירות ל-2003).

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
באו לעשות פאן וכבשו כותרות בכל העולם. ג'יי לו ובן אפלק/GettyImages

באווירת הכימיה המטורפת הצטלמו וצעדו בשיא הגלאם שלהם, כשג'יי לו מרכיבה לוק כלתי וזוהר בשמלה לבנה של מעצב האופנה הלבנוני האהוב עליה ג'ורג חובייקה. הבאדי הלטיני שלה חבק לשמלה צמודה מפוסלת על גופה עם מחשוף עמוק ועגול מעוטר באבני סברובסקי מקולקציית "חובייקה MOD", ובסופה שסע צד גבוה וסלסולים חצופים ואלגנטיים.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
היא - בשמלה חובקת גוף של ג'ורג' חובייקה, הוא - סולידי בדולצ'ה וגבאנה/GettyImages

את הפיס המושלם שילבה עם תכשיטי קרטייה, שבין היתר הם גם נותני החסות לתכשיטים של הפסטיבל - צמיד עם נוכחות מרשימה, טבעת ועגילי יהלום צהובים וואו. מנגד, אפלק היה סקסי בטוקסידו שחור ומופנם של דולצ'ה וגבאנה עם פפיון סולידי, בקיצור יצא גבר גבר ונתן לה לעשות את שלה.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
די, גמרתם אותנו. אנחנו חוזרות לאקס!/GettyImages

רגע השטיח האדום הגדול שלהם מגיע לאחר שהשניים נצפו יחד ברחבי ונציה ביומיים שלפני הטקס. ג'ן ובן כבר לא מתביישים להראות את הזוגיות אחרי הפרידה של לופז מהאקס אלכס רודריגז, מצטלמים בלי סוף, ועושים טיולים אינטימיים בוונציה על היאכטות וגורמים ללהבה הישנה לבעור בגדול.

טוטאל לוק קיצי נוסף ובולט של ג'ניפר היה בחליפת פסים שחורה מבית דיור, שכללה חצאית מקסי וגופייה עם כתפיות רחבות, עקבי קשירה לבנים עם קוקו גבוה שתואם לחום ולווייב העונתי. בטיול בסימטאות העיר נרשמה עוד שמלת נקודות אלגנטית של דיור בלבן ושחור, כשאפלק חזר לדרס קוד הזרוק והמשעמם, אבל שדרג עם משקפיים נכונים של אוליבר פיפל.

עוד בוואלה!

ג'יי לו חוגגת יום הולדת 52 בלוק חופשה סקסי

לכתבה המלאה

הקאמבק המפתיע ביותר של השנה עשה סיפתח מהסרטים. כזכור, הזוגיות של השניים הסתיימה מצידו של אפלק בינואר 2004 לפני החתונה שכולם חיכו לה, כיאה לאחד הרומנים ההוליוודיים האהובים בהיסטוריה.

מאז נראה שהשניים מחפים על הזמן האבוד ובגדול (!) כשלאורך כל הקיץ התרפקו בטיולים רומנטיים, צולמו על יאכטה מול סן טרופז, סיבוב בהמפטונס והרשימה עוד ארוכה. מי היה מאמין שלחזור לאקס נשמע פתאום כמו רעיון כל כך טוב?

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
סשן פלירטוטים וליטופים מהטובים שראינו. ג'יי לו ובן/GettyImages
ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
את יותר מידי בשביל העולם. ג'יי לו בג'ורג' חובייקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully