וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק משיקה לוק חדש

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 14:45

הטופ מודל הנכונה והלוהטת שמתגוררת בניו יורק סיטי, פקדה גם לא מעט תצוגות ואירועים מתוקשרים בשבוע האופנה בעיר. לאירוע היוקרתי של בולגרי הגיעה במחוך הדוק (מידי) וקארה במראה רטוב

מנהטן נמצאת בשיא הפעילות בשבועות האחרונים, ולא, אין קשר לסופה שהתחוללה בניו יורק. מיטב הדוגמניות הגיעו לעיר בכדי לפקוד את שבוע האופנה וצעדו על המסלולים של מייקל קורס, מוסקינו, רודארטה, ג'ייסון וו ועוד רבים וטובים, סוף סוף בנוכחות קהל אחרי כמעט שנתיים של מגיפה עולמית.

כמות הלוקים שנראו באירועים המתוקשרים כמעט ובלתי ניתנים לסיקור, אך אחד שכן תפס את עינינו, על היה של אירינה שייק - הטופ מודל עם הגנים הטובים בעולם שהגיעה לאירוע של מותג התכשיטים בולגרי.

שייק, שמתגוררת בעיר כבר שנים למי שלא ידע, ונתונה לחסדיהם של צלמי הפפראצי שעטים עליה כמעט כל בוקר כשהיא לוקחת את הילדה שלה ושל בראדלי קופר לגן, הייתה אורחת הכבוד באירוע, והלוק הנבחר היה בהשראת הסרט "האלמנט החמישי" בכיכובה של מילה יובוביץ'. למי ששכח - הלוהטת לצד ברוס וויליס עם הקארה הכתום ואוברול הרצועות הלבן המאתגר.

מראה הקארה הרטוב של שייק (ותודה לאל שלא כתום) בשילוב הפוני הלא מסודר היה התסרוקת המושלמת ללוק אדג'י שכזה. על הסטיילינג עבד קורי ט. סטוקס והצמיד (ליטרלי) לשייק בגד-גוף מחוך בכתום נאום של לקוואן סמית', בשילוב מכנסיים עמוסי כיסים בולטים של דה אטיקו בשפשופי קמופלאז' מקולקציית סתיו-חורף 2021.

הגזרה הנמוכה של המכנסיים בשילוב בגד הגוף בעל הגזרה גבוהה יצרו מראה אקסטרה סקסי שלא ישרת כל אחת נאמנה, אבל לשייק, כזכור, שמורה היכולת להחזיק כל בגד - מופרך ככל שיהיה - באלגנטיות שיא. הסנדלים המינימליסטיים בשמנת היו מבית ג'וזיפה זאנוטי, ולגבי סוגיית השיער - אנחנו עדיין תוהות. האם הייתה שם פאה מוקפדת? או שאירינה בהחלט עברה קיצוץ והצליחה להסתיר היטב בשאר התצוגות שם נראתה בשיער אסוף? נמתין בסבלנות למט גאלה.

עוד בוואלה!

נמוך מדי: למה אירינה שייק החזירה את הטרנד הנורא הזה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully