וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורי נוט סורי: חמישה לוקים שלא נסלח עליהם

עודכן לאחרונה: 16.9.2021 / 20:57

באווירת הכיפור שבאוויר, החלטנו גם אנחנו לנסות לשחרר ולמחול על נפילות אופנתיות קשות וקרקסיות. אז את ההתקף החרדה הקטן כבר עברנו, מי ייתן ובשנה הקרובה נוכל לכפר על כל אאוטפיט נורא שנוצר, נפחית לחץ דם ונישן טוב יותר

קים קרדישאן מציגה את הבגדים המחטבים של SKIMS/SKIMS

נכון שאומרים שמחילה זה חלק מתהליך אישי עם עצמך שאחריה משתררת תחושת שחרור פנימית שעוזרת להמשיך הלאה, אבל בואו, יש דברים שאי אפשר לדלג עליהם בכזו קלות. לקראת יום הכיפורים ריכזנו את חמש ההופעות הכי קשות של השנה האחרונה, שגרמו לחברינו האופנתיים (לרוב) ליפול נפילה תלולה במיוחד אל תהום קורבנות האופנה. כדי לסלוח חייב לשחרר, לא?

קארדי בי

בסדר אקראי בהחלט ובמקום הראשון ננחית את הלוק של קארדי בי - בדיוק כמו שהוא נחת עלינו כרעם ביום בהיר. הראפרית, שאחד מתחביביה עם השנים הפכו להיות למקור צומי מוגזם, החליטה לצאת לסיבוב תמים בעיר בליווי בעלה כשהיא לבושה בשמלה שלא ממש משאירה מקום לדמיון. השמלה בעיצובו של פייר לואי אובריי, צמודה לגופה וחושפת תחתוני חוטיני מינימליים ביותר וחזייה שעשויה מבד עם פרינט גלקטי. קארדי בי היא לא אישה שמרבה להתנצל או להתחרט, אבל אנחנו די בטוחות שזה מגיע לתושבי בוורלי הילס.

קארדי בי. בקגריד, בקריד
יש לה תואר בלוקים מופרכים. קארדי בי בפייר לואי אובריי/בקריד, בקגריד
קארדי בי. בקגריד, בקריד
רואים הכול מותק, לא צריך להדגיש/בקריד, בקגריד

סופיה ריצ'י

סופיה רי'צי קוטפת את המקום הקריפי ברשימת הבלתי נסלחים. בקרייאטיב משונה של הסטייליסט והמעצב אלכסוס שפטס, הצטלמה סופי להפקה אישית בקוד לבוש סוט אנד טיי המוכר והקלאסי, עם טוויסט חמוד של חצאית מיני שחורה ומכופתרת לבנה שפתוחה בחלקה התחתון. החלק הביזארי של הלוק היה עניבת השיער שהתווספה, שהחליפה את העניבה הנורמטיבית בצורת זנב סוס בלונדיני וקריפי.

סופיה ריצ'י. אינסטגרם, צילום מסך
מה רע בסתם עניבה? סופיה ריצ'י בשיער מיותר/צילום מסך, אינסטגרם

שרה ג'סיקה פרקר

הצילומים לעונה החדשה של סקס אנד דה סיטי כבר באוויר ונראה ששרה ג'סיקה פרקר כבר עושה עבודות הכנה מוקדמות כדי לשחזר את תפקידה כקארי בראדשו האגדית. הפאק הקטן והמבאס הוא תמונת פפראצי של פרקר ברחובות ניו יורק, עושה סלט בלוק היומי שלה ויוצרת אאוטפיט שאם נרצה לסכם אותו במילה אחת נסכים לקרוא לו: סמרטוטיאדה.

אושיית האופנה ניתבה את רוח הלוק המגוחך לווייב סבתא במיוחד, כשמתחת למעיל מנומר פרוותי וגדול לבשה שמלת הדפסים גיאומטריים בצבעי כחול-חום עתיקים להחריד, חותלות בהדפסים ורודים ונעלי בלרינה של מותג הבית שלה SJP. ואם כל הקרקס הזה לא הספיק, החליטה לקנח באוזניות ענקיות, מסכת טוויד ומשקפי שמש אוברסייז. המראה הגחמני של להיות מובילת טרנד כלשהו כשל ובגדול! קארי לא הייתה סולחת.

קים קרדשיאן

זמן רב עבר מאז שהצלחנו לפענח את האישיו שנהיה לקימי עם מסכות הפנים השלמות ולהתנצלות נודה בהקדם האפשרי. אם נספור ביד אחת, זה אולי יהיה הלוק הרביעי במספר בו קימי מכסה את פניה ומכניסה אותנו לאווירת אימים שהיא כבר בלתי. מיצינו את הקונספט ואת ההיסחפות אחרי הגרוש לעתיד, גם הפן האומנותי-אופנתי שבמחווה כבר לא מספק אותנו כמו בהתחלה שככה באת והפתעת באווירת הדאנג'ן ולסיכום, התחלנו קצת לדאוג, הכול טוב? אולי כדאי שתדברי עם מישהו, אנחנו זמינות.

ביונסה

זה מה שקורה כשביונסה מנסה לפרגן למעצבת אופנה בתחילת דרכה ויוצא לה עקום. בצילומים ביתיים נראתה הזמרת לוגמת מצדפות בעודה לובשת אוברול חצי שקוף של שרלוט נואלס, בוגרת לעיצוב אופנה לונדונית שהחלה בהשקת הקולקציות הטריות והצליחה לתפוס שני מקומות בפיד של המלכה. כבוד, רק חבל שהשילוב בין חליפה בצבע ורדרד לאפקטים הזהובים קצת חרה לנו בעין, ובעיקר השילוב של החליפה עם אקססוריז שלא הכי מתכתבים עם כלל המראה - בין היתר משקפי שמש כתמתמים של 'בלמיין ביי אקוני' ועגילי אוברסייז בעיצוב מוארך של מעצב התכשיטים הבריטי גלן ספירו, שסוגרים את המראה הרטרו הים תיכוני הזול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully