וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים עצומות לרווחה: ניקול קידמן בת ה-54 בשער סקסי חדש

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 7:58

השחקנית האוסטרלית מככבת בגיליון אוקטובר של הארפר'ס בזאר האמריקני וחוזרת לתלתלים האייקונים מהעבר. "הרנסאנס של ניקול קידמן" היא הכותרת לריאיון ולהפקת האופנה שמתלווה אליו, ויש כאן בהחלט מנה גדושה של הכוכבת בבגדים אופנתיים ומשובחים

טריילר לסדרה "תשעה זרים מושלמים"/הולו

המון זמן חיכינו לרגע הזה בו ניקול קידמן תתעשת ותבין שמה שהטבע העניק לה הוא הכי יפה שיש ואם כבר פרוצדורות אנטי אייג'ינג - אז רק כאלה המשמרות את המקור. כעת, כשהיא בת 54, הוא סוף סוף הגיע ונחגג בשער החדש של מגזין הארפר'ס בזאר בו היא נחשפת בלוק חדש-ישן שמגלם את הכי קרוב לטבעי שלה שראינו בעשור האחרון ואף יותר. רעמת התלתלים הג'ינג'יים (גרסת הפאה כמובן) גם היא שבה לחיים תוך עיבוד שנראה כמעט כמו "לא נגענו" בדומה לעבודה המשובחת שנעשתה על סט המיני סדרה בכיכוכה "היית צריכה לדעת". בנוסף לצילום המתנוסס על כריכת גיליון אוקטובר, ניקול והרעמה מופיעות בסדרה של שמונה תמונות משגעות המלוות את הראיון שלשמו התכנסו.

כבר תקופה ארוכה שהשחקנית ההוליוודית הסופר-נחשבת מציגה נוכחות שיא מבחינת עשייה כשהיא מגלמת שורת תפקידים מבריקים בפרוייקטים הכי נחשבים בתעשייה, האחרון שבהם "תשעה זרים מושלמים" בהפקת רשת HBO. אך במקום שהמדיה תתעסק רק בקריירה המרשימה שלה, קידמן מספקת עניין רב לצהובונים בנושא קצת פחות מחמיא על תקן דוגמה מטרידה למי שהלכה לאיבוד בכל מה שקשור לתחום ההזרקות והניתוחים הפלסטיים.

בתמונת השער המרהיבה ניקול יושבת בנינוחות על שרפרף בשמלת מקסי אדומה ועליה פרינט פרחים אפלולי בגווני סגול ושחור מקולקציית הסתיו החדשה של בית האופנה דיור. הסטיילינג המשלים נעשה בעידון מדויק וכולל חגורת מותן דקה עם אבזם זהוב, מחשוף עמוק של כפתורים לא רכוסים, שרשרת בעיצוב בולגרי פלוס גרבונים שחורים ושקופים של וולפורד. כל אלה הידקו את הווייב הרומנטי-מסתורי שמזוהה עימה, כמו גם המבט החודר והמוכר שראינו אינספור פעמים על המסך.

מראה הפנים די חזר לעצמו וטופל בסטייל טבעי (לכאורה) באופן כזה המזכיר את איך שנראתה בסרט המדובר "עיניים עצומות לרווחה" משנת 1999, על אף שניכר כי העיניים פה לא בשיאן. אפשר להיות עוד קטנוניות ולציין נגיעת מזרק ברורה באזור השפתיים אבל אין ספק שהסך הכול הכללי מעיד על הכיוון לו כל העולם ייחל.

"הרנסאנס של ניקול קידמן", לא יכלו לבחור כותרת קולעת מזו, מעניק מנה משובחת המפגישה את ניקול במיטבה בשילוב מדגם אופנתי מאוספי העונה החדשה של הלייבלים הגבוהים ביותר. משמלה אייטיזית בדפוס פרחים בגווני כחול וירוק בעיצוב בלנסיאגה, דרך קלאסיקות בדמות מעיל צמר שחור וכפפות עור אדומות של פראדה, סריג אוברסייז פרוותי מבית מקס מארה, או בלייזר שחור קלאסי של דה רואו שהותאם למכנסי פנסים מחויטים ובהירים מברונלו קוצ'ינלי.

נרשם גם גלאם זהוב מנצנץ בשמלת מקסי של ולנטינו ובדגם מיני של ברברי ועוד פריט שצד את עינינו היא שכמייה רקומה וצבעונית מקו האלטה-מודה (מקביל לקוטור) של דולצ'ה וגבאנה. באמת הגיע הזמן שקידמן תבסס עצמה לא רק בהיבט המקצועי אלא גם ויזואלית כאחת השחקניות האיקוניות בדורה.

עוד בוואלה!

היא באמת הייתה צריכה לדעת: ניקול קידמן חוזרת לתלתלים וזה מדהים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully