וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראית אצולה: קייט מידלטון בשמלה זהובה משגעת

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 11:05

לפרימיירת הסרט החדש של ג'יימס בונד בלונדון, "לא זמן למות", הגיעו אורחים מיוחדים - הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. הדוכסית הפציעה בלוק זהוב נוצץ עמוס פאייטים והלוואי והיא הייתה מספקת כזו מנת גלאם בכל פעם שהיא יוצאת מהארמון

קייט מידלטון. GettyImages
נוכחות מרשימה על השטיח האדום. קייט מידלטון והנסיך הארי בפרימיירה של "לא זמן למות"/GettyImages

ייתכן וזה הכול לכבוד הופעתו האחרונה של דניאל קרייג כג'יימס בונד, כי ללא צל של ספק - משהו טוב קרה לדוכסית מקיימברידג' אמש (שלישי). קייט מידלטון כיבדה בנוכחותה והגיעה לרויאל אלברט הול שבלונדון לרגל הפרימיירה של "לא זמן למות", הסרט החדשי של סוכן חשאי 007, הפעם האחרונה בהחלט של קרייג הרותח בתפקיד.

עומס לוקים משעממים ובנאליים נראו על מידלטון בחודשים האחרונים (כשהיא כבר כן יצאה מהארמון), אך לרגל השטיח האדום הורגש כי היא החליטה להיות מסמר הערב.

קייט מידלטון. GettyImages
השיער דודה, העגילים פשוט לא/GettyImages

מידלטון לבשה שמלה זהובה עמוסת פאייטים בעלת שכמייה מובנית של המעצבת האהובה עליה ג'ני פקהאם. המחשוף בחלק העליון היה בדיוק במידה כשהשמלה הלכה והפכה שקופה יותר בחלקה התחתון. במבט אחורי ניתן היה לראות עד כמה מראה השכמייה החמיא לגופה של מידלטון, רק חבל שהתסרוקת הדודתית והעגילים של המותג האסייאתי אוניטה היו פחות הכרחיים.

קייט מידלטון. GettyImages
מידלטון משגעת בג'ני פקהאם/GettyImages

שווי השמלה היוקרתית, סולד אאוט מזמן כמובן - 5,265$, ואם לא לשלוף אותה לאירוע כזה - אי מתי? הנעליים דווקא היו התאמה מושלמת, סטילטו בזהב מבית אקווזורה, עוד מותג שנשות המלוכה מחבבות במיוחד. האיפור הקלאסי של מידלטון שנשען על פלטת החומים והברקות קלילות היה הבאלנס המושלם לתסרוקת המורידה, עכשיו תחשבו לאיזה גבהים היא יכולה הייתה להגיע במידה ומעצב השיער שלה היה חי בשנת 2021.

עוד בוואלה!

נדחפה בסטייל: השמלה של קייט מידלטון גנבה את ההצגה

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
אל תהיה נבוך, זו רק קייט מידלטון. דניאל קרייג והדוכסית/GettyImages

באירוע הנוצץ נראו גם אנה דה ארמס בשמלה שחורה רותחת של לואי ויטון, בילי אייליש בחליפה שחורה של גוצ'י כמו בימים לפני המחשופים והקארה הבלונדיני המוקפד, רמי מאלק בחליפה שחורה מחויטת ודניאל קרייג שהגיע להיפרד מהג'וב הנחשק בבלייזר מחרפן בכפתור כפול מקטיפה בצבע אדמדם-ורוד, עניבת פפיון ומטפחת לבנה מבצבצת מכיסו.

קייט מידלטון. GettyImages
מבט מאחור - כי מדובר בפיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully