וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבה מביאה אהבה": תצוגת אופנה לזכרו של אלבר אלבז

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 10:38

45 מעצבים התאספו לחלוק כבוד אחרון לאלבר אלבז המנוח ויצרו יחד עם המותג שהקים - "AZ Factory" לוקים בהשראתו. כך ננעל פאשן וויק פריז 2021 ושום עין לא נותרה יבשה

תצוגה לזכרו של אלבר אלבז. GettyImages
סוגרים את פאשן וויק פריז עם תצוגת אופנה לזכרו של אלבר אלבז/GettyImages

אירוע הסיום של שבוע אופנה פריז היה מחוות ענק לאלבר אלבז - אחד המעצבים האייקונים ביותר שחיו אי פעם, שיצר קסמים למותגים כמו איב סן לורן, לנוון, גי לרוש ועוד רבים וגדולים. אלבר אלבז, מעצב האופנה הישראלי המצליח הלך לעולמו באפריל האחרון בעקבות הקורונה בגיל 59 ובמותו תעשיית האופנה איבדה לא רק את אחד המעצבים המפורסמים ביותר, אלא את אחד ה'פושרים' הבולטים בה.

אלבז היה לדבק בין מעצבים, מעריצים וספקים, הופיע והציע מילות חכמה לכל מי שחצה את דרכו. גם תצוגות האופנה על המסלולים השונים התאפיינו במוזיקה טובה, נשנושים מתוקים ומענגים והמון פאן. סגירתו של שבוע האופנה בפריז היה למופע סיום מרגש במיוחד "אהבה מביאה אהבה", שסיכם באופן מדויק את הישגי התעשייה והציג את לייבל אופנת רדי-טו-וור "AZ Factory" בהובלתו של אלבז, שממנה הספיק להוציא רק קולקציה אחת ויחידה לפני מותו.

תצוגה לזכרו של אלבר אלבז. GettyImages
45 מעצבים מהעולם - כל אחד עם פרשנות משלו ל-AZ FACTORY/GettyImages

מופע המסלול לכבודו, הזכיר באמצעות AZ פקטורי את רוחו של המעצב היקר, כששום עין בקהל לא נותרה יבשה. המופע היה גרנדיוזי ועוצמתי, כזה שהצליח להעביר את ההתרגשות גם בלייב ביוטיוב. 45 מעצבים ומותגי אופנה מרחבי העולם התייצבו בחזון היצירתי של אלבר ואהבתו יוצאת הדופן לתחום על ידי הצטרפותם לסטודיו AZ פקטורי ויצרו לוקים בהשראת החזון המדובר - ראלף לורן, ברברי, אלכסנדר מקווין, דיור, ז'יבנשי, מייסון מרג'יאלה, ז'אן פול גוטייה ועוד כשרונות על גדולים ומכובדים.

תצוגה לזכרו של אלבר אלבז. GettyImages
שמלת רצועות ירוקה ופרשית. בוטגה ונטה ל-AZ FACTORY/GettyImages

ברקע קודר וחשוך נפתחה התצוגה באולם ענק, בו צועדת דוגמנית בודדת בלוק של AZ FACTORY, שמלה שחורה צמודה, שרוולי מעיל נפוחים תלויים על זרועותיה ושרשרת אוברסייז עשויה פנינים. אחריה, צעדו אחת אחרי השנייה דוגמניות שונות כשכל אחת לובשת מותג אחר. היצירות בצבעי שחור, ורוד ולבן, בלטו תחת התאורה הלבנה עליהן באולם החשוך - משמלת קפוצ'ון ענק ורודה של בלנסיאגה, ברברי בטוטאל לוק סאטן זהוב ללא קווי תפר, בוטגה ונטה בשמלת רצועות ירוקה ופרשית, וכריסטיאן דיור בשמלה נפתחת שחלקה העליון עשוי לב לבן ונמשכת לחצאית עם ציורים בצבעים על הרקע הלבן שוב בווייב הלבבי.

תצוגה לזכרו של אלבר אלבז. GettyImages
אדוט אקש פותחת את התצוגה/GettyImages

הסיום המרגש, בקולקציה החדשה של AZ FACTORY בלבד (שתימכר גם בפקטורי 54 בישראל), היה בטונוס קצת שונה. המוזיקה הדרמטית התחלפה לאווירה קלילה ואופטימית של חגיגת אהבה, כשעל הבמה מוצבות הדוגמניות כבובות ראווה על חלונות, כל אחת עם בגד ממותג אחר ובמרכזן תמונה של אלבר אלבז כשהקונפטי האדום חוגג חופשי.

עוד בוואלה!

לילה מוטרף בפריז: "אלבר אלבז רוצה לפגוש אותך"

לכתבה המלאה

המופע החל בנאום קצר לשם מה כולם התכנסו ותודות לכל הקולגות שלקחו חלק, המשפחה והחברים שרצו לקחת חלק במכתב אהבה אחרון לאדם שמעולם לא שכח את שורשיו ואת האנשים שאהב - משפחה וחברים כאחד. "אלבר תמיד הצחיק את כולם, גרם לנו לבכות ובעיקר גרם לנו לחלום. החלום שלו היה לאחד את טובי כשרונות התעשייה כדי לחגוג אהבה, יופי ותקווה, והלילה החלום שלו הופך למציאות, אנחנו יודעים שאלבר היה גאה מאוד במשפחה היפה הזו, תודה".

ריטה, תצוגה אלבר אלבז. יח"צ,
ריטה לבושה בדולצ'ה וגבאנה לאמור. אורחת של בן זוגו של אלבז והמותג/יח"צ
ריטה, תצוגה אלבר אלבז. יח"צ,
גם דמי מור והבת הגיעו לחלוק כבוד/יח"צ
תצוגה לזכרו של אלבר אלבז. GettyImages
"אהבה מביאה אהבה". אף עין לא נותרה יבשה/GettyImages
תצוגה לזכרו של אלבר אלבז. GettyImages
"הלילה החלום שלו הופך למציאות". נועלים את שבוע האופנה בפריז/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אלבר אלבז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully