וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגדים שבאמת בא לנו ללבוש משבוע האופנה בפריז

6.10.2021 / 11:20

פאשן וויק פריז בא לסנוור את המבקרים, מעצבי הקוטור יצאו בקולקציות רדי-טו-וור לאביב 2022, ואנחנו היינו שם (שם בחלומות שלנו) ללקט את רגעי הקולקציות שבאמת היינו לובשות

שאנל. GettyImages
החגיגה המושלמת - פלאשבק מהניינטיז בשאנל/GettyImages

שבוע אופנה פריז מגיע לקיצו לאחר תשעה ימים של ניסויים עדכניים לשגרת 2021-22, שמזכירים לנו איך תעשיית האופנה מאמצת ומשלבת גישות מתקדמות לעתיד מותאם לכל סיטואציה וחשש של וירוסים עולמיים חלילה.

המסלולים הגדולים במקומות מרכזיים בפריז התמלאו בדוגמניות על שצועדות עם הקולקציות החמות ביותר, בין היתר קולקציות אביב 2022 מוכנות ללבישה שהזכירו לנו שמחשופי הקאט-אאוט לא הולכים לשום מקום ושכיסים בעצם זו לא המלצה, כשהם נכנסים בפול פאוור.

התצוגות נעו בין תכשיטי גוף היסטריים מבית בלמיין שמתחברים יד ביד ליצירתיות של מותג האופנה סקיאפרלי שמכיל אלמנטים זהובים ומוזרויות שגם אם ממש נתאמץ לא היינו מצליחות לחשוב על רעיון כזה, אלא אם מטריה על הראש במקום כובע נראה לכן לגיטימי, זה כבר לגמרי שלכן.

המעצב האיטלקי ג'יאמבטיסטה ואלי הציג את אביב-קיץ ברומנטיות אינסופית של לוקים שהכי מתאימים ליומיום וליציאות קלילות ושיקיות, וכמובן התצוגה שסגרה את הפאשן וויק - שאנל בטאץ' אחרון של אופטימיות, דיסקו של שנות ה-90 וסטייל שלעולם לא חולף עם צלמי אופנה שמתאבדים על המסלול בכדי להביא את התמונה המושלמת - הכול חלק מהפלאשבק לניינטיז. וירג'יני ויארד, האישה שלקחה את המושכות לאחר מותו של קרל לגרפלד לא הרפתה מקלאסיקות הבית והרימה תצוגה של החיים עם בגדי-ים, עומס לוגואים וצבעי השחור-לבן המאפיינים את המותג.

שאנל, שבוע אופנה פריז,. GettyImages
בגדי ים סקסיים, עומס לוגואים והרבה שחור-לבן - שאנל/GettyImages

לצד הלוקים המעוצבים להפליא, אך לא תמיד עולים בקנה אחד עם המציאות, בחרנו להתמקד בכאלו שדווקא כן נלבש. שלוש קולקציות מעולות, רדי-טו-וור, לא לכל כיס, אבל מומלץ לפנטז בחיים האלו.

סטלה מקרטני

שמה של מקרטני הפך לפופולרי אף יותר מאז שהקיימות עלתה לכותרות, נושא שהפך את המותג שלה למוקד גדול בתעשיית האופנה. המעצבת הבריטית החליטה להקדיש את התצוגה לעתיד האופנה, כזה שעשוי כולו מעור תפטיר של פטריות שגדלות במעבדה, וכך חברים, שברה מסורת ארוכת שנים והכניסה את הדחף שלה לאותנטיות מדבקת על המסלול.

קולקציית אביב רדי-טו-וור של סטלה הוצגה בבניין אוסקר נימאייר ברובע ה-19 והתאפיינה באופנת פרינג' ובפריטי קאט-אאוט באזורי החזה שהוסיפו לפן הדרמטי והסקסי, ביניהם שמלות שנחתכו כבגדי ים בחלקן העליון והתרחבו לחצאיות. היו גם חליפות משוחררות עמוסות כיסים, מעילי ניילון גדולים וצבעוניות נעימה במיוחד.

סטלה מקרטני, שבוע אופנה פריז. GettyImages
ככה עושים חיתוכים - התצוגה המצוינת של סטלה מקרטני/GettyImages

איזבל מארה

המעצבת הפריזאית משלבת בוהמיה אתנית וסטריט סטייל חצי טומבוי ללא מאמץ כששמה מזמן כבר הולך לפניה. הקולקציה שהציגה על המסלול התאפיינה בצבעי חופש בפלטות פסטליות שהתחילו בגווני צהוב-כתום, הפכו לוורוד-סגול והסתיימו בנצנוצי ערב, שיצרו את פסקול הפאן של הקולקציה. בין וייב ספורטיבי לקוקטייל בחופי מיאמי ביץ' הפריטים על המסלול כללו חליפות מעטפת בגזרות אוברסייז, בדים דקים והרבה בטן בחוץ.

איזבל מארה, שבוע אופנה פריז. GettyImages
כתב היד המוכר שאי אפשר לשבוע ממנו/GettyImages

קופרני

הקו המנחה ובעקבותיו גם שם הקולקציה החדשה של קופרני נקרא: "אביב קיץ 2033" כחלק מהקריאה לעתיד אחר. התצוגה שהתקיימה על מסלול מכוסה חול ובמעטפת גבעולים נתנה קריצה לאמביציות האקולוגיות של מעצבי קופרני ולחושניות הקיץ.

הקולקציה החלה משכבות עדינות של פרינטים פסיכודלים שכיסו פריטים מינימליים ועד פאייטים על שכמיות רשת. איב ג'ובס, בתו של סטיב, עשתה את הופעת הבכורה שלה במסלול וג'יג'י הגיחה לבמה עטופה בחצאית ארוכה אקזוטית ונוצצת כשגם הפריטים השחורים בלטו עם גזרות וי וחיתוכים באזורי החזה.

קופרני, שבוע אופנה פריז, ג'יג'י חדיד. GettyImages
ג'יג'י חדיד לקופרני/GettyImages

עוד בוואלה!

"אהבה מביאה אהבה": תצוגת אופנה לזכרו של אלבר אלבז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully