וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה שיק: נטע גרטי רותחת בשמלה שחורה קטנה

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 16:57

השחקנית היפהפייה הגיעה לטקס פרסי אופיר עם שמלה שחורה קטנה ומדויקת ששודרגה באמצעות שרוכי זהב שמושחלים באיקס באיזור החזה. המחיר טירוף חושים, אבל אם כבר יוקרה - אז ככה

נטע גרטי. טלי פאוור,
שמלה שחורה קטנה ומדויקת. נטע גרטי בלוק לטקס פרסי אופיר/טלי פאוור

עם תום שבוע האופנה בפריז שבישר על המגמות לקיץ 2022 והכנות לחורף הקרב, אנחנו עומדות בעיצומה של שאלה מהותית - מה נלבש עכשיו? לא ברור אם ניתן לקרוא לזה סתיו, הלחות עדיין בועטת, בערבים כבר קריר, אבל מה שאנחנו כן יודעות הוא שהבאלאנס המושלם מגיע בדמות שרוולים ארוכים בידיים לצד רגליים חשופות.

את אותה הבנה אימצה נטע גרטי (41), השחקנית המשגעת שהגיעה השבוע לטקס פרסי אופיר להגיש פרס הוקרה לבמאי אבי נשר, להם קשר מיוחד עוד מימי סרטו "סוף העולם שמאלה" בו השתתפה.

נטע גרטי. טלי פאוור,
טרה שיק. נטע גרטי בסן לורן/טלי פאוור

הלוק הנבחר לאירוע היה מדויק באופן בלתי רגיל ונתן פרשנות מעודכנת וסקסית לשמלה השחורה הקטנה. גרטי הלכה על שמלת מיני של סן לורן מקולקציית אביב-קיץ 21 מ'אמור' בכיכר המדינה, שנמכרת גם בפקטורי 54 תמורת סכום 'זעום וסמלי' של 8,990 שקלים. אבל היופי? שווה כל שקל.

עוד בוואלה!

"אני לא מנסה לעצור את הגיל. הציעו לי גם ניתוחים בחינם, אבל אני מפחדת ממחטים"

לכתבה המלאה

מדובר בשמלת מיני קצרצרה שחורה בעלת כיסים מעודנים בצדדים, שרוולים ארוכים ומחשוף עמוק בחזה בו מושחלים שרוכים זהובים באיקס היוצאים מתוך לולאות זהובות גם כן. שמלה "מטמטמת חושים" לדבריה של גרטי, והו, כמה אנחנו מסכימות.

נטע גרטי. טלי פאוור,
גוונים עדינים בשיער ואיפור של טלי פאוור/טלי פאוור

הלוק כאמור לא היה מושלם בלי האיפור המקפיץ של טלי פאוור, נרשמו גם עגילי חישוק מעודנים ווויבי קליל עמוס גוונים בחסות אריאל אהרון, מעצב השיער שהמפורסמות לא מוכנות לשחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully