וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה אמור להיות הערב של בן - ואז ג'ניפר השוויצה בקוביות

ג'ניפר לופז הגיעה לתמוך בבן אפלק בהשקת סרטו החדש, ושוב פעם, כשהערב אמור לסבוב סביבו היא גנבה את ההצגה בחליפה סקסית והשוויצה בבטן החטובה והמרשימה שלה. אין פוטושופ חברים, מה שאתם רואים - זה מה שזה, אולי קצת איפור

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

אישה שהיא תופעה, תופעה שהיא אישה בשם ג'ניפר לופז, איך שלא תרצו לקרוא לזה - כל העסק סביב האושייה הזו מרגיש הכי קרוב לפנומנל. בזמן שמדינתנו הקטנה סוערת סביב הפוטושופ ברשתות החברתיות (ודי בצדק), מגיחה פתאום ג'יי לו (52) לרגל הקרנת הבכורה של סרטו של הבויפרנד "הקרב האחרון" ולרגע גורמת לנו לתהות - הייתכן שכל זה מהטבע?

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
הפעם הספוט עליו, בערך. ג'ן ובן על השטיח האדום/GettyImages

ג'ן ובן צעדו על השטיח האדום בכניסה ללינקולן סנטר שבניו יורק, הוא בז'קט קורדורוי שחור של ראלף לורן מעל מכופתרת לבנה ועניבה דקה, והיא - בסט שני חלקים תואם ונוצץ בצבע חום של הרווה לגר. הטופ בעל השרוולים הארוכים התהדר בחצי גולף ושני חלקי רשת שקופים בחלק האחרון והחצאית בגזרה הגבוהה הייתה בעלת שסע צידי עמוק, כשהמיזוג המופלא בין השניים הגיע, איך לא - תודות לסיקס פאק הלא נורמלים של הכוכבת.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
לבושה בחליפה חומה נוצצת של הרווה לגר/GettyImages

ופה נחזור רגע לסוגיית הפוטושופ, לא נטען שלא היו (אולי) טיפולים אצל הד"ר, החלקות, הרמות ועוד. אבל, הבטן של ג'יי לו מעידה על עבודה קשה, והאיפור והשיער מעיד על צוות ביוטי משובח שבזה אין להקל ראש, או לומר שהיא מתחבאת מאחורי משהו. האישה נראית מעולה, לגילה ולא לגילה, ותודה לכל הנוגעים בדבר.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
בן משלים אותה בז'קט קורדרוי של ראלף לורן/GettyImages

את הלוק הרותח של לופז השלים תיק קלאץ' חום של טום פורד בשייפ מלבני, סנדלי קשירה (מעולים) גם בגווני החומים של Femme לוס אנג'לס ועגילי חישוק זהובים מהם משתלשלים עוד חישוקים קטנים של ג'ניפר פישר. השילוב בין הזהב לחום, עד הציפורניים ברגליים, הצללית המבריקה והגלוס החמיא לדיווה והמשובחת ואין מה לומר גם הזוגיות עם אפלק עוזרת לה לזרוח.

עוד בוואלה!

ג'יי לו חוגגת יום הולדת 52 בלוק חופשה סקסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully