וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הגלואו ההריוני: קורל סימנוביץ' כבשה את הפרימיירה

רותם סלע בשמלת גולף שחורה, בר זומר בבלייזר סקסי, אבל ההריונית הזוהרת קורל סימנוביץ' ללא ספק גנבה את ההצגה בשמלת אוף-שולדרס ותיק יוקרתי. מה לבשו הכוכבות לפרימיירה נוצצת?

קורל סימנוביץ'. אור גפן,
אורחת מחו"ל. קורל סימנוביץ' ההריונית בהשקה של "להיות איתה"/אור גפן

העונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" יוצאת לדרך ולערב הפרימיירה הגיעו מיטב חבריו של היוצר אסי עזר, השחקנית הראשית והבסטי רותם סלע ועוד שחקנית אורחת, כזו שאתם מכירים היטב, שגנבה את ההצגה בערב המתוקשר.

קורל סימנוביץ', ההריונית שהגיעה לביקור בישראל ומשתתפת גם בעונה החדשה, הדגימה בצורה מופלאה לוק מדויק להריון עם שמלת מידי צמודה, בעלת שרוולים ארוכים וחושפת כתפיים של ויקטוריה בקהאם לפקטורי 54 (5,990 שקלים), ואקססוריז מדויקים תחת הסטיילינג של תם רוזיליו.

קורל סימנוביץ'. תם רוזיליו,
שמלה של ויקטוריה בקהאם לפקטורי 54, תיק של פראדה/תם רוזיליו

התיק - פראדה מהבית, כי נתקלנו בו ברשת בלא מעט הזדמנויות על הפאשניסטה, הנעליים של המעצבת הישראלית A BY ANABELLE בשווי 850 אירו (שלצערכן כרגע סולד אאוט, אבל תמיד שווה לעקוב אחרי האתר), טבעות של נוקו, המותג הפרטי שלה, ואיפור שיער בידי המאסטרים - אסף באבו ויניב זאדה. אחרי המכלול, הבנתן למה קשה לפספס?

בר זומר. אור גפן,
בלייזר של ז'יבנשי, סטיילינג של תום רוזיליו/אור גפן

הבאה בתור הגיעה בר זומר, אחת מחברותיו הטובות של עזר בבלייזר של ז'יבנשי, שנמכר באתר של פקטורי 54 ב-9,990 שקלים, אותו הפך רוזיליו הסטייליסט ללוק שמלה רותחת, כשזומר ויתרה על מכנסיים וחזייה והלכה על מראה קלאסי וסקסי פלוס סנדלים מינימליסטיים שחורים של Back off.

רותם סלע. אור גפן,
רותם סלע בשמלת גולף נוצצת של דודו בר אור/אור גפן

אחרונה חביבה הגיעה סלע, כזו שחשבנו שדווקא תהיה ראשונה במקרה הנוכחי כמסמר הערב, בשמלת גולף שחורה ונוצצת של דודו בר אור פלוס תיק באקט קטן עם רצועת חישוק כסופה של ג'ימי צ'ו. זה לא שהשמלה לא הייתה מוצלחת, אבל משהו באיך שהייתה מונחת על סלע היה פחות מהרף אליו התרגלנו. האסוף המרושל פלוס הסקראנצ'י שתאמה לשמלה, גם לא שירת נאמנה את הלוק, ויש סיכוי גדול כי אסוף מהודק (כמו של זומר) או פזור משוחרר שזורק אור מהשיער הבלונדיני על השמלה היה מרים פה את העסק. רק אומרות.

בר זומר. אור גפן,
הבנו את הדרס קוד. בר וקורל בטוטאל לוק שחור/אור גפן

עוד בוואלה!

הכול מדויק בשמלה שלבשה קורל סימנוביץ' לאירוע במיקונוס

לכתבה המלאה
יעל אלקנה. אור גפן,
יעל אלקנה מוותרת על השחור ומגיעה בחליפה של גולף. תכשיטים מ"הבורסה לתכשיטים"/אור גפן
קורל סימנוביץ'. תם רוזיליו,
מצטיינת הערב. קורל סימנוביץ'/תם רוזיליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully