וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגר משה וניר פור התחתנו - קבלו הצצה לשמלות של הכלה

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 8:40

הגר וניר זכו סוף סוף בתואר חתן וכלה על הנייר ובנוסף זכו להיות הזוג הראשון שיוצא מחתונמי ומתמסד באופן רשמי. את השמלה הראשונה בתוכנית כולנו ראינו, אך הפעם הכלה בחרה ללכת על שיק מתון בניחוח צרפתי. אז מה באמת חשבנו על השמלות וכמה הן עלו?

הגר משה ניר פור חתונה. פיפל פוטוגרפי,
זה קרה, הפעם באמת. הגר וניר התחתנו/פיפל פוטוגרפי

את הגר משה וניר פור הכרנו כעוד זוג מתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" שבוחנת מערכות יחסים לטוב ולרע. מה שהתחיל עבור הזוג כמשחק חברתי בפריים טיים עם תוצאות ראשוניות צולעות (אם לא נאמר גרועות) הפך למבט הראשון הכי טוב שהיה להם בחיים.

אתמול בערב (שלישי), אחרי שנתיים של זוגיות מסוקרת, הגר וניר עמדו תחת חופה וקידושין והפכו לסיפור אהבה מהאגדות בליווי משפחתם והחברים הקרובים.

הגר משה ניר פור חתונה. פיפל פוטוגרפי,
שמלת כלה קלאסית ואלגנטית של ליהי הוד/פיפל פוטוגרפי

האירוע שכולם חיכו לו התקיים בקיבוץ שדות ים בלוקיישן הורס על קו המים, אווירת טבע משולבת עיצוב קפדני מלא בסטייל, בקיצור הכי פוטוגני שיכלו למצוא. למי שזכרונה בוגד בה, נזכיר שלטקס הנישואין בחתונמי לבשה הגר שמלה בעיצובו של יניב פרסי, שמלה צמודה עם מחשוף דקיק ועמוק בפרונט בליווי אלמנטים של פרחים, מחשוף וי גדול מאחורה עם טוויסט חמוד של פפיון גדול ותסרוקת קוקו קלאסית.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
בסיבוב הראשון בתוכנית - לובשת יניב פרסי/צילום מסך, קשת 12

הפעם, על השמלות הופקדה המעצבת ליהי הוד שנוטה לשלב סוג של ניחוח צרפתי מובהק. השמלה הראשונה והמרשימה יותר, בה הגר "התאהבה מהרגע הראשון" לדברי הוד, הייתה שמלת סטרפלס מבד מיקדו צרפתי. מדובר בשמלת 'אמה' מקולקציית קוטור 21 (17,000 שקלים בסטודיו), שמתחילה כמחוך עם סיומות מחודדות בחלקה העליון ומחשוף וי מנומס, משם נשפכת לחצאית גדולה עם שסע נמוך בפרונט. אהבנו.

בחלקת הנעליים, בחרה להמשיך בטרנד שכבש את חנויות האופנה בקיץ האחרון - עקב סינדרלה היסטרי זהוב ומתוכשט אבנים ועיטורי פרחים של דולצ'ה גבאנה לפקטורי 54, בליווי צמיד רגל מעודן מפנינים של "sassy girl", תכשיטים של פדני, והפעם, שיער משוחרר שהתאים לרוח השמלה.

הגר, חתונה ממבט ראשון. פיני זומר,
סטיילינג - פיני זומר, איפור - ליאת בן שמשון, שיער - פדור/פיני זומר

השמלה השנייה, שתזכה ברוב הייחודיות בזכות הכתפיות העדינות והמוצלחות שלה היא שמלה די פשוטה יש לציין, יחסית לזו שאמורה להיות כדור הדיסקו של הערב, הפעם מקולקציית הריזורט של הוד בשווי 12,000 שקלים עשויה בד משי מכובס שמעניק את הקלילות והברק. אחד האלמנטים הבולטים הוא טרנד הקאט-אאוט מתחת לחזה שכבר ראינו וחווינו יותר מידי פעמים, השמלה חצי שקופה בחלקה התחתון, שוב פפיון כמו בטקס בחתונמי בחלקה האחורי והכתפיות העדינות בתבל שנקשרות בחלקן העליון גם בפפיון (מישהי פה שומרת חסד נעורים לפפיונאז') ומסתיימות בקצה בשורת פנינים קטנות. כל זה בשילוב קוקו גבוה שחלילה הכתפיות הרומנטיות לא יוסתרו לרגע וטוב שכך וסנדלים מתוכשטים ונהדרים של המותג הישראלי ALMARE.

עוד בוואלה!

אלגנטית ומרגשת: לוסי איוב התחתנה בשמלה חלומית

לכתבה המלאה
הגר משה ניר פור חתונה. פיפל פוטוגרפי,
שמלה שנייה מקולקציית הריזורט של ליהי הוד/פיפל פוטוגרפי

נראה שהאירוע היה קסם צרוף ומוצלח, וגם הגשם ששטף את האורחים לא ממש הזיז (גשמי ברכה קוראים לזה). אורחים נרגשים ומרוצים ביניהם הפסיכולוגים מהתוכנית שזכו למקום מכובד מאוד בגן עדן על השידוך המוצלח, והגר וניר עצמם שזכו היום להיות לא רק כלה וחתן אלא גם הזוג הראשון שמתמסד על אמת מאז שידור התוכנית בארץ.

>למעצבי שמלות כלה מהנבחרת המנצחת שלנו: מעצבי שמלות כלה

הגר משה ניר פור חתונה. פיפל פוטוגרפי,
קורעים את רחבת הריקודים. הגר וניר עשו את זה/פיפל פוטוגרפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully