וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה התחתנה - והחליפה לא פחות משלוש שמלות

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 8:50

תושבי הגליל המערבי קיבלו בום של זוהר בסוף השבוע כששי מיקה יפרח נישאה לבחיר ליבה, אפיינה את האירוע בדרס קוד לבן ובחרה בלא פחות משלוש שמלות כלה מטריפות

שי מיקה יפרח חתונה/באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור

את סוף השבוע האחרון פתחו כוכבי הביצה בחתונה של השמחות בחסות יוצאת הריאליטי שי מיקה יפרח, שהפכה למקודשת בערב יום חמישי האחרון למאור ויצמן, לאחר כשלוש שנים של זוגיות פוטוגנית. האירוע התקיים בלוקיישן מהמם על חוף אכזיב, ונראה שהגליל המערבי מעולם לא ספג כל כך הרבה זוהר בערב אחד, כשהאורחים התבקשו להגיע בקוד לבוש לבן לאירוע בסטייל בוהו שיק בתולי וטהור.

שי מיקה יפרח. ערן לוי,
מהאגדות. שי מיקה ביום חתונתה/ערן לוי

בשנה האחרונה התחום שהכי תופס מקום בחייה של שי מיקה הוא תוכניות התזונה וההרזיה בהן היא דובקת לשמירה על באדי חטוב ושזוף. היא פחות נכנסה מבחינתנו לקטגוריית פאשן אייקון מבין הכוכבות המקומיות, מוכרחות להודות, אבל האמת? הצליחה להפתיע אותנו בענק בשלוש שמלות כלה ביום המאושר בחייה מבית היוצר של ענבל דרור. שלושה לוקים שהושקעה בהם מחשבה עד הפריט האחרון, מהנעליים ועד לשיער, הרבה תודות לתם רוזיליו הסטייליסט שעטף את הכול בדיוק מקסימלי.

שי מיקה יפרח חתונה. ערן לוי,
שלושה לוקים זה מוגזם, אבל לפחות כל אחד כמו שצריך. שי מיקה ומאור ויצמן/ערן לוי

נסיכה מהאגדות

שמלת הנסיכות הראשונה, כיאה לכניסה הגרנדיוזית שנלווית אליה כללה כתפיים ועצמות בריח חשופות, שרוולים ארוכים וגימורים חדים במיוחד בחלקה העליון, ובחלקה התחתון שופעת ונפתחת. החלק המטריף באמת היה ההד פיס - כתר פרחים חלומי עטור יהלומים ואבנים לבנות של קרן וולף, מונח עם הינומה ארוכה ושקופה על תסרוקת גולגול מאופקת עליה פקד יניב זאדה ואיפור חלומי של אסף באבו. עפנו.

שי מיקה יפרח. ערן לוי,
חלומית. ההד פיס של קרן וולף/ערן לוי

סקסית לרחבת הריקודים

הלוק השני קיבל את כבוד שלב הקראחנות ובהתאם לכך בחרה הכלה בחליפה שכללה טופ קרופ בעל רצועות עבות וחצאית מקסי בגזרה גבוהה (כזו שמשאירה מקום לבצבוץ הקוביות השזופות, בכל זאת אם בתזונה עסקינן), עם שסע קדמי עמוק במיוחד ממנו בצבצו נעלי סאטן מעולות של ג'ימי צ'ו ושיערה הבלונדיני מתנוסס, לצידה, בעלה הטרי בחליפת בייבי בלו פסטלית וסניקרס לבנות.

שי מיקה יפרח. ערן לוי,
לוק שני - חליפה של טופ וחצאית מקסי עם שסע עמוק/ערן לוי
שי מיקה יפרח. ערן לוי,
צריך גם להשוויץ בגוף החטוב/ערן לוי

אוורירית בבוהו שיק

האישיו של שמלה שלישית הפך לפופולרי במיוחד בזמן האחרון. צריך שלישית? לא מוגזם? לא מיצינו כבר בשנייה? נראה שזה פחות הזיז לשי מיקה, שהגיחה לרחבה בנאמבר השלישי שלה ונתנה פיניש אחרון. בכל זאת, האירוע כלל בקתות לינה מיוחדות לאורחים ודיג'יי מתחלפים עד אור הבוקר, אז את השמלה לא נחליף? נחליף.

שי מיקה יפרח. ערן לוי,
שמלה שלישית גם כן של ענבל דרור/ערן לוי

הסיומת המתוקה (שבסיטואציה אחרת יכלה לתפוס את מקום השמלה הראשונה קל) הייתה השמלה הכי משוחררת וכיפית, או לפחות כך זה נראה מהצד. היא כללה חלק עליון מלא בדיטלס שהפכו אותה לייחודית - מהמחשוף המרובע העמוק ממוסגר בתחרה עדינה ועד צווארון תואם שנתן טאץ' של אלגנטיות. החלק התחתון הורכב מסיומת חצי שקופה דמוי פליסה, בהכי עדין שיכול להיות. אין ספק ששי מיקה סיפקה מנה גדושה ומספקת של כלתיות יתר, עד החתונה הבאה בביצה.

שי מיקה יפרח. ערן לוי,
באווירת בוהו משוחררת לריקודים עד אור הבוקר/ערן לוי

עוד בוואלה!

אלגנטית ומרגשת: לוסי איוב התחתנה בשמלה חלומית

לכתבה המלאה
שי מיקה יפרח. ערן לוי,
איפור מטריף של אסף באבו עם הד פיס של קרן וולף/ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully