וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי ביבר דפקה חליפה מהסרטים - והפתיעה בקטע מוזר עם הנעליים

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 8:14

היילי ביבר יצאה לבילוי שגרתי ברחבי העיר עם הבסטי קנדל ג'נר בלוק סתיו שהמלצנו עליו ממש לאחרונה, ועם נעליים שלא בטוח הייתן יוצאות איתן מפתח הדלת. כל יכולה

אם יש תמונות פפראצי שאפשר להביט בהן שעות, הן של הבסטיות היילי ביבר וקנדל ג'נר. לגמרי הגילטי פלז'ר שלנו. צמד הדוגמניות נצפו יוצאות ממסעדה במאליבו אל איי אחרי בילוי משותף עם חברים, להן - אולי בילוי שגרתי ביותר, לנו - סיפוק ותמריץ להמשך השבוע שלנו בווייבים סתווים ביותר.

את מראה הסטרייט סטייל של היילי ביבר למדנו עם הזמן, ואם יש סגנון ספציפי שהכי זוהר עליה (גם אם מדובר בלוק הכי זרוק) הוא לגמרי יהיה מראה קומפלט של אוברסייז בלתי מתאמץ. בבילוי האחרון השתיים נראו מתוחכמות ובוגרות בבלייזרים אופנתיים, קנדל מצידה שומרת על מראה מאופק עם מעיל שחור ואפילו קצת כבד לאופי הבילוי, וגברת ביבר עושה את זה שוב וקולעת בחליפה אחידה בצבע החם של הסתיו הקרוב, שילוב של ארגמן אפרפר.

אייקון האופנה משיקה לוק היסטרי של חליפה (בדיוק בגזרה עליה המלצנו) מבית המותג השוודי אקנה סטודיוס, שמוכר בזכות המוטיב החוזר של פריטי אוברסייז ובדים נשפכים וזורמים על הגוף. החליפה כללה מכנסיים מחויטים ומתרחבים בגזרה גבוהה (כ-$440) ובלייזר תואם מרופד בכריות כתפים וכפתורים בולטים שנשארו פתוחים (כ-800$) ומתחתיו חולצה בצבע אוף וויט של Baserange ($115) שלא מפריעה לשאר הלוק.

את האלגנטיות של החליפה תבלנה באקססוריז מעניינים - דגם משודרג של נעלי בית מרופדות בצבע לבן ($442) מבית מעצב האופנה הבלגי דריס ואן נוטן, וחותמת אחרונה של המותג הנחשק בוטגה ונטה, מיני תיק פרוותי בצבע סגול חציל ($2,125), בול בצבע האודם שבחרה. כמה דיוק.

נראה שמלתחת הבגדים של אהובת המגזינים כוללת די הרבה פריטים של אקנה סטודיוס והם מצידם, נראה שדי מצליחים לקלוע בול לתחביב של הרכבת סטייל מונוכרומטי ו/או אחיד שמאפיין את אשת ביבר, תלוי במצב רוח.

באחת הפעמים האחרונות שבלטה בטופ מבית היוצר, היה כששילבה לוק שקיעתי במיוחד של בלייזר מחויט ואוברסייז בצבע כתום אדמה ($850) מעל שמלה כתומה בהירה, שוב עם פאוץ' הורס של בוטגה ונטה בשווי $2,790.

עוד בוואלה!

באה לעורר מהומות: השמלה החושפנית של היילי ביבר לפגישה עם נשיא צרפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully